Masukuvia

Apua :eek: Aivan mahtava vauvamaha Mascilla! Tulee mieleen se PMMP:n biisi 'Heliumpallo' ja just se kohta missä ne toistaa tuota heliumpalloo samalla kun laulavat korkeemmalta ja korkeemmalta ja korkeemmalta...
 
Ei kauhee piti käydä kattoo masukuvia ni tuli hirvee ikävä sitä omaa palloo... :eek: vissii vähä outo oon :)
 
Täällä jäi fiksut (lue:kuvat joissa pääkin mukana) kuvat täysin ottamatta :sad001
 
Mulla ei oo otettuna ainootakaan masukuvaa. Saattaa pallo jossain jouluna otetuissa näkyä mutta muuten lienee muistoissa vaan :-) ja en todellakaan kaipaa mahaa tai raskausaikaa!!! Nyt on hyvä juuri näin :Heartred
 
Meinasin purra kaakelit rikki kylppäristä niin en uskalla ajatella missä olisi kamera ollut jos joku olisi kuvaa ollut ottamassa..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mjuhan on aivan solakka silakka :)

Täällä sivuprofiili samaa luokkaa, mutta kolmisen viikkoa meni :) olin kyllä varma, että jää isompi röllykkä, mutta on tuo niin säälittävä nahkapussi, että varmaan historiaa jo sitten kun saa tarttua kuntosalin oven ripaan :grin
 
Silakka kuittaa mä oon itsekin hämmästynyt kuinka äkkiä se on hävinnyt kun ikää alkaa kumminkin olla 33 :) oih kuntosalia odotellessa :eek:
Täällä on jotain vauva äiti jooga juttuja pitänee aloitella niillä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä ostin jo eilen yhden uuden salipaidankin valmiiksi... hieman polttelee, mut pakko kait se on malttaa vielä tovi jos toinenkin... Onneksi on raitis ilma ja vaunulenkit :)
 
Mikä on Suomessa suositus liittyen liikunnan aloittamiseen puntti, hölkkä jne jotta välttyy kohdunlaskeumalta ?
Vatsalihaksista tiedän ettei saa treenata ennenkuin rako on hävinnyt vaan aloittaa lantionpohjan lihaksien voimistamisella mutta isoja vatsalihaksia ei saisi tehdä ennenkuin korsetti on kasassa.
Täällä Tanskassa näköjään piu paut annetaan moisille kun ei kukaan ole mitään sanonut..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä ainakin odotan jälkitarkastuksen ja kysyn siellä. Kun mietin että onko sekin sääntö muuttunut 10 vuodessa. Mutta jälkitarkastuksessa mulle on joko lääkäri tai terkkari kertonut missä kunnossa nuo lantionpohjat suurinpiirtein on. Tietää senkin perusteella suunnitella tulevia treenejä.
 
Noin se varmaan kannattaa tehdä aloittelee vaunulenkeillä ja tekee peruskuntoa ja odottaa muun kanssa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top