Masukuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuleekohan mulle ultrapäivää enää ollenkaa :-/ Ens viikolla (rv35+) neuvola, ei kai niillä oo syytä ultrata enää kun kaikki tuntuu ok:lle. Ois kyllä ihana nähä näyttääkö munkin vauva jo vauvalta <3
 
Meillä ei oo ollu ku kaks ultraa nt ja rakenne (+ sit varhaisultra yksityisellä omasta pussista). Oishan se nappula hauska nähdä, mutta toisaalta kohtahan sen tyypin näkee muutenkin :love7
 
Radin takia käyn ultrassa 2 vko:n välein, mutta totta puhuakseni harvoin vauvasta siellä enää mitään tolkkua ottaa. Nopeasti mittaavat (5 min.) ja katselevat näkyykö hengitys-harjoituksia, kuinka napanuora toimii jne. Kerran olen tosi hyvin kasvojen profiilin nähnyt. Vauva on jo niin iso ollut monta kuukautta, ettei mahdu samalla lailla "näytölle" kuin esim. rakenneultrassa ja jollei lekuri selittäis, että nyt mitataan vatsan ympärystä, niin en olisi ollenkaan varma, että mikä osa vauvasta on tarkkailtavana. juu, ja ne hengitysliikkeet olen nähnyt muutaman kerran, kun lääkäri on ne erikseen näyttänyt.
 
On kyllä mahtava maha jo tiada. Hivenen kateellisena täällä, kun ei oo sitä kunnon vauva mahaa ollu koskaan.
 
Mulla(kin?) alaviiva loppuu toiselle puolen napaa ja yläviiva jatkuu toiselta puolen. Pitääkin koittaa ottaa kuva siitä joskus :)
 
Mä jännällä seuraan, että tummuuko minun linea negra. Se tuli ihan vasta ja jatkuu koko mahan, tosin epäsymmetrisesti. Hyvin toimii tämän eukon hormonit kun se vasta tässä vaiheessa tuli ;)
 
Tiada, onko sun napa siis tuolla ihan ylhäällä, "mahan päällä"? Sulla on kyl niin veikeen muotonen masu! :D
 
Takaisin
Top