Masukuvia

Mun kaveri joka työkseen vetää bodypumppit, combatit, spinnut ym. on pitänyt jopa 4kk tauon ennen kun on lähtenyt tunneille. On ammatiltaan liikuntaneuvoja ja siihen kaikki PT ym.lisäkoulutukset päälle. Eli kun ns.ammatti-ihminen on noin tarkka "naiskunnostaan" niin katson suosiolla mallia hänestä.
Mä lähin ite aika aikasin jumpalle tuon keskimmäisen synnytyksen jälkeen. Se hikitreeni vaikutti sitten imetykseen niin että vauva ei selvästikään halunnut tissiä heti minun jumpan jälkeen ja myös maidontulo väheni.
 
Mju: Mun käsittääkseni suositus on nimenomaan se, että kaikkea raskaampaa liikuntaa pitäisi välttää jälkitarkastukseen saakka. Paras tarkastuttaa ensin, että kaikki on varmasti kunnossa, ettei hölmöyttään saa aikaiseksi mitään vahinkoa.

Edit. Tuolla hölmöydellä viittaan siis ihan vain itseeni. Nimim. Kipu on kivaa ja tuska taivaallista
 
Mä ymmärsin kans niin, että terkkari kertoo sit kun saa alkaa enemmän urheilee. Ja jotain se tais sanoakin, että lantionpohjalihasten supistusvoimaa testataan neuvolassa. Oisko ollu jälkitarkastuksessa...(?) no oli miten oli, niin eiköhän se loppukesään/syksyyn mee semmoinen oikea saleilu (menee varmaan muuan viikko tunnustellessa), mut salipaita menee kesällä vaunulenkeillä ja nytkin alupaitana.
 
Mulla ainakin jälkitarkastus on n. 6 viikkoa synnytyksestä ja jos kaikki on ok, kuten oletan, niin aion kyllä alkaa heti treenaamaan, vaikkakin toki vauvan tahtisesti, mutta kuitenkin. Samoin toimin esikoisen aikaankin. Vauvan kanssa voi tehdä mm. varsin tehokasta kotitreeniä, josta nautii sekä äiti että lapsi. :)
 
Olen Mju kyllä kade tosta masusta. Itsellä veny vatsanahka ihan reippaasti. Terveisin Nahkaläppä :D
 
Kyllä tuohonkin jää varmaan läppä kun ollaan lähtöpainossa, mutta täytyy sitten yrittää lihaksilla täyttää vyölaukkua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla kyllä meinaa tulla mahaa ikävä kun kattelee noita vauvapalloja :-) noh mulla onkin tapana todella nopeesti unohtaa ne tukalat olot :-/
 
Takaisin
Top