Masukuvia !

täällä ei linea negraa, mutta napakorusta olen joutunut luopumaan ja reijän arpikudos kiristää ajoittain :/ napa siis ''levinnyt'', varmaan pullahtaa aikasin ulos :eek: rv 19+2. on se hassua nähdä miten oma keho muuttuu :love2 varsinkin näin ensi odottajana..

Mulle linea negra tuli jo joskus 10 viikolla muistaakseni :o

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1403798699504.jpg
    1403798699504.jpg
    49.6 KB · Katsottu: 123
Mulle ei ole linea negraa eikä tullut esikoisestakaan. Mulla on myös hyvin "tiukka" napa eikä pullahda ulos. Mä en tiedä liittyykö toi linea negra jotenkin ihon pigmenttiin? Mulla on nimittäin tosi vähän pigmenttiä enkä esim. rusketu ollenkaan.

Ei ole (ainakaan vielä) linea negraa eikä ollut kyllä esikoisestakaan... Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan että maha alkaa näkymään, ihan pieni pömppis toistaiseks... Viikolla 20 mennään :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi olla että on yhteys ruskettumiseen ku mä rusketun helposti ja iho on normaalistikki aika tumma :)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

Mä kyllä kans rusketun herkästi mutta eipä ole ollut sillä täällä vaukutusta... Ihmeellinen tuo linea negra, mistä lie johtuu/syntyy. No jos ihmeellisestä puhutaan niin onhan koko raskaus ja vauvan kehityskin sitä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kylläpäs on niin erikokoisia ja muotoisia masuja kaikilla :) ihanat masut on kyllä kaikilla ja varsinkin se pieni siellä sisällä.

Itse olen kärsinyt masukateudesta rv13-17 ajan, kun niin kovin odotin sitä oma vauvamasua. Nyt kateus on onneksi lievittynyt enkä vertaile sitä esim kadulla vastaantulevan masuun, varsinkaan kun en voi tietää kuinka pitkällä kukin on.

Takaisin