Masukuvia

Cattie mun masuun verrattuna ei kyllä näytä mitenkään erityisen isolta, eikä mielestäni myöskään ole laskeutunut, ainakaan niin paljon mitä voisi. En nyt saanut ladattua omaa masukuvaa, yritän myöhemmin.
 
Uusi yritys rv 36+1
 

Liitteet

  • WP_20140924_001.jpg
    WP_20140924_001.jpg
    268.3 KB · Katsottu: 105
Cattie.mulla oli isompi maha ja tää synty jo 34+4 :) mul on kaikista kolmesta ollu ISOT mahat isoine sf-mittoineen mut lapset silti normaali/pienikokoisia. poika synty 38+6 ja oli 3390g,50cm. tyttö 38+5 ja oli 3095g ja 48cm. tää nuorin nyt oli keskoseksi hyväkokonen 2355g ja 44,5cm. tästä kolmannesta maha oli sf-mitaltaan pienin.et ei se mahan koko kerro mitään vauvan koosta.
 
Sitä on jotkut muutkin sanoneet ettei se sf-mitta merkkaa isoa vauvaa välttämättä. Ja näköjään jokaisen mahat on yksilöllisiä. Pohdiskelin että johtuisiko naapurien kommentit siitä kun heidän tytär on todella pienikokoinen ja hoikka ja hänen raskauskumpu oli melkoisen pieni. Siihen verrattuna tää mun pötsi on ihan omaa luokkaansa.

Ja ehtiihän se tässä vielä kasvamaan. Eihän sitä tiedä sitäkään että miten paljon lapsivettä siellä on. Olen kuitenkin ihan kiitettävästi mussuttanut sokeria tässä loppuraskauden aikana, että jos se vauva onkin sitten nelikiloinen saa katsoa peiliin.

Muutoin vauva on hidastunut tosi paljon, ei enää potki ja muljuile kuten ennen. Onneksi lääkäri tiistaina, niin voisi vilkaista onko kaikki ok.
 
Mulla vkt nyt 34 vaiko jo 35 ja tällä viikolla kävin neuvolassa ja sf-mitta 41. Mut on kuulemma paljon lapsivettä ja viime viikolla vauva ultran mukaan jo 3kg.
 
Kyllä sulla Mammis89 vatsaa on viikkoihin nähden? :) Mulla oli neuvolassa viimeksi viimeviikolla sf mitta 34 ja olin vkolla 37+ (en muista just nyt tarkkaan päiviä). :D Ottaako sulle kovasti selänpäälle?

Nyt mun navanympärys on jottai n.118-119cm, vko 39.
Lapsivettä sanoi heinäkuun ultrassa että on tarpeeksi muttei liian paljon oo, ei saatu kuvia silloin ollenkaan kun just siinä vaiheessa vauva oli sellasessa asennossa että siinä ei ollut kuvia varten tarpeeksi vettä??

Tsemppiä kaikille vatsoille ja vatsankannattajille! :) Tarvinnee huomenna ottaa joku otos että vielä ehtis ennen lähtöö kuvata. :)
 
Ai että ottaako? :D selkä on ihan paskana samoten jalkojen hermot on niin puristuksissa että välillä itkut tulee! Koskee kolottaa koko ajan. Käynnistykseenhän tässä joudutaan ja toivon mukaan huomenna saan tietää tarkan pvm. :)
 
Ooh, ompa hienoja kuvia Mirjar!! Hyvä idis, taidetaan lainata. :love017
Siis ei nyt tietenkään Samanlaisia kuvia mutta tollasia jotakin yhteisodotuskuvia. :)
 
Takaisin
Top