Masukuvia

Lukioaikainen tuttu otti aikoinaan tatuoinnin... Aurinko navan ympärille. Meniköhän siitä kuukausi, kun oli käynyt vahingonlaukaus, auringosta tuli paremminkin big bang..! Kaunista..
 
Mullakin napakorun reiät tuossa navan yläpuolella ja sitten se ristipääruuvin näköinen napa+ mustat törröttävät karvat valkoisella iholla ja himmeä linea alba vai mikä oli navasta alaspäin, mun maha näyttää ihanan kirjavalta, kaikkea löytyy. :p

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Mymme!!!! Hei kaikki rispekti ja sympatia ja synnytystä edistävät ajatukset sulle! Savolaisella sisulla vielä hetken kestät, mun etelä-savolaisen sisun pitäis vielä kestää ainaki neljä viikkoa....!!
 
Voi pyhä jysäys Mymme sun mahaa! miten maha voi ees kasvaa noin isoksi?! Mahtavan kokonen! Ei voi ku tuijottaa suu auki :D onks sulla selkä kipee?! Missä asennossa nukut?! Ihmeellistä mihin se naisen kroppa kykenee, tsemppiä kovasti viimeisiin päiviin! :)
 
Villivadelma : mietin samaa et mite mymme pysyy pystyssä! :D

On tuo mymmen maha kyllä niiin uskomaton! :Heartred

Mulla on kans tosi rumaksi menny tuo napakorun kohta, ainoa paikka mihi on tullu raskausarpi! :D
 
Tiukka takakeno ja tarpeeks leveetä askellusta niin kyllä sitä olkkarin ja keittiön väliä seilaa ihan ookoo :D
Ja vielä mä ajattelin noi varpaankynnet kertaalleen huoltaa, kun on niin rumasti lakat lohkeillu!
Ihmettelen, miten mun selkä ja sen nivelrikko on tän kaiken vieny niin kunnialla läpi! Alkuraskaudessahan se oli kovinkin kipeä, ehdottivat kiputippaa ym. Kyljellään tulee nukuttua, mutta kyljen vaihtaminen ja ylipäänsä sänkyyn asettuminen on ihan oma juttunsa :D

Kyllä me on perheen kesken mietitty, että miten minä osaan enää liikkua normaalisti?? :D
Kiitos, te ootte ihania jokainen!
 
Ihania, söpöjä palleroita teillä! :Heartred
Jos olis pokkaa, ottaisin tissiliivittömän kuvan... Navan kohdalle biliksen kasipallo ja Snoopy tissikorvineen olisi siinä...
Täytynee kiinnittää huomio alushousuihin kunhan poksahdan! Tai sit korsetti tms. Että edes vähän saan nahkaa palautumaan :p
 
Takaisin
Top