Masukuvia rv 29 ->

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Upeita mahoja kyllä! Täälläkin odotetaan kovasti että viikot jo "riittaisivät" tähän viimeisen kolmanneksen kuvakavalkadiin [:D] 

[font="times new roman"]Ihania mahoja kyllä! Itse en oikein ole saanu vielä aikaseks ottaa noita mahakuvia edes sinne toiseen ketjuun et jos tänne sitte edes yhden kuvan nappais! Nii joo ja MELELA, en halua mitenkään säikyttää mutta minusta näyttää että sun maha olis laskeutunu alemmas kun mitä aikasemmissa kuvissa on ollut! Elähän vielä ota varaslähtöä![;)]

Nyt täytyy kyllä myöntää että tää mamma on vaihteeks taas aaaaivan pihalla, mullahan on jo nuo viikot täynnä[:D] Siis voi pyhä yksinkertaisuus tätä mun järjenjuoksuani välillä! Ja kyllä tätä sen verran tarkkaan tulee seurattua, että tiedän yleensä just missä viikoilla meen, niin on se vaan kumma että onnistun jo näinkin hyvin sekoilemaan, tuo raskausdementiahan mulla on ollut täysin valloillaan jo kuukauden vähintään. Töissäkään ei muista enää yhtikäs mitään[8|]

HUI! Nyt itekki aloin kattoon noita vanhempia masu kuvia, niin hokasin itekki että maha todellaki on laskeutunu!
Tässäpä esimerkki... 

melela varmasti helpompi hengittää ku noin hyvin laskenu maha [:)] Itse ainakin olen huomannu, että vaikka mahani on pieni (kaikki ihmettelee, että joko se muka marraskuulla syntyy), niin silti kun se alkaa olla tuolla rintojen korkeudella niin välillä ahistaa ja viel ku vauva saa potkittua kylkiluiden alle mukavasti [:D]

En niin kauheesti oo huomannu kyllä eroa hengityksen suhteen... Jos se sitte tuntuu paremmalta hengittää ku vauva laskeutuu vieläki enempi :)

Kyllä se vaan niin on että kasvaa kasvaa... Alkaa pikkuhiljaa olo tuntua melko isolta aina tietyissä tilanteissa. Onneksi tässä lasketaan enää päiviä kun alkaa se äippävapaa!

helkkari tuplin miten mahtava [:D]

toki muillakin! [;)]

itellä taas kuvailut jäänyt vähemmälle, viime kuva joskus kk sit otettu, täytyypä tsempata ja ottaa kamera käteen joku pv.

Helkkari miten IHANIA MAHOJA[:)][:)][:)] ja Tuplin VAU tosiaan!
Minä oon niin käsi tuon meidän kameran kanssa kun en oo muka kerenny opetella sen käyttöä, olis varmaan siis tosi vaikeeta saada paria kuvaa aikaseks tänne. Oon kyllä käyny ahkerasti ihailemassa teidän paisumisia [;)]

Kiitos, järkytyin itse eilen, kuvasta jotenkin vasta näki sen miten se on kasvanu ja muuttanut muotoaan...mutta onhan siellä kaksi 1.6 kilosta poikaa, plus vedet ja istukat....kohtukin on jo sen kokonen ku täysviikkosella ykkösraskaana olevalla. Ihmekkös jos liikkuminen ja nukkuminen alkaa olla vaikeeta [:D]

Siis todellakin, VAU Tuplin![:)] Ja mahtavia masuja muillakin! Pitäisi itsekin nyt ihan tosissaan päivittää omaa masun kasvua tänne. Kameran noutoon hop!

Ois taas kuvapäivitysten aika ku viikko vaihtunu, mutta jospa pitäs vaikka taukoa ettei tänne laittas ku tuntuu et liian useesti on tuo mun pallo esittelyssä :D

melela lisää ihmeessä! :)

Mulla on suurin ongelma se, että nuo mun kuvat tuppaa olemaan niin suuria, että saa sata yritystä olla alla ennen kuin kuvan saa lisättyä tänne[:D] Tässä Rv 30+3.

tinkerbell: jos sulla on koneella gimp 2 ohjelma nii sillä saa hyvin pienennettyä kuvan kokoa sopivaksi tänne.
ja hei, sun massu on aivan ihana!

Takaisin