Masukuvia rv 29 ->

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vau, mitä masuja!

Tulin tuolta seuraavan vuoden helmikuisista kurkkimaan. Oma masu vasta lähdössä kasvuun. Nähtäväksi jää, minkälainen pötsi itelle kehittyy [:)]

Pitkästä aikaa masupäivitystä täältäkin, pyöreiden viikkojen kunniaksi!

Tässä siis 30+0 ?

Viikot ja päivät vierii... H-hetki lähenee.. Huih! Olo on kyllä sen mukanenki kun tätä mahaa kantelee päivästä toiseen [:D]

Niiiiin ihania nuo teidän masut!!!
Minäkin sain vihdoin hyvän kuvan aikaiseksi, mutta latauksessa on jotain ongelmaa. Ja kun en älyä mitä pitäis tehdä kun ohjelma herjaa jotain server time erroria??? Saiskohan tuolta ylläpitäjältä apuja, pitää käydä kysymässä...

Sain vihdoin ja viimein otettua kuvia tuosta pötsistä ja sitte oon niin taukki, etten saa niitä pienennettyä [&:]
No pistinpä ne sitte marrasmammojen facebookki sivulle ku kerran oon niin käsi [:D]

Tarunen vautsi! Sulle mahtuu vielä tuo sama paita mikä oli tuolla jossain alkuraskauden kuvissa! Mul ei ois toivookaan! [:D]

Kovin on kyllä pieni niinku oot kertonukki.. mutta pääasia että vauva voi hyvin ja onpahan sulla ainakin helppoa vielä kun ei oo masu tiellä! :) ..mulla on kai ainaki kaks kertaa isompi maha ku sulla ja silti kuulen kokoajan voivottelua kuinka on pieni maha.. miehen mummo jopa tokas, että "näinköhän siellä mitään edes on.. kai se liikkuu?" [:@] ..melkein meinasin kyllä loukkaantua, mut en kyllä sit jaksanu vaivata päätäni - ei hän kuitenkaa mitään pahaa varmasti tarkottanu, vaikka tökerösti sanokin [8|]

Pieneltä näyttää juu :) OOn kade! [;)]

Mulla kans o mitään toivoa edes haaveilla entisistä vaatteista. Pomppas koosta 36 kokoon 42 heti 4 kk aikana, kiitos utareiden [>:]

Samoin mäkin kuulen varsinkin vanhemmilta ihmisiltä, että onko kui alkuvaiheessa toi raskaus ku maha on niin pieni [:@]
Vastaan seuraavalla kerralla, että suunnitteluvaiheessa ollaan [8D]

Juu, naureskelin miehellenikin tässä viikonloppuna, että jos vedän hupparin päälle tai isomman takin, niin kukaan ei edes tiedä, että olen raskaana. Jos ois halunnu olla kertomatta ihmisille, niin eihä ne uskaltais vieläkään kysyä [:D]
Kaikki samat vaatteet sopii edelleen päälle, tosin farkkuja en ole pitäny, vaikka onki lantiomallisia, kun mun mies niitä sitten koko ajan aukoo, ettei pojalla vaan ole tukalaa [:D]
No eipä tosiaan ole kauheen ahdistavaa. Ainut mitä olen saanu hommata on isompia liivejä, kun rinnat on kasvanu. Yhdes vaihees sain viikon välein hakea uudet liikkeestä. Loppuviimein mentiin b.stä d.hen ja uskon, että tämä sama koko on imettäessäkin, koska maitoa tulee jo nyt ihan kivasti.

Eihän se Tarusen massu mikään valtaisa ole, mutta varmaan juurikin se pituus "syö" sitä mahan kokoa kun on tilaa kasvaa paremmin ylöspäinkin [:)]

Ja melela, aina yhtä upea. Samoin aina kun päivität näitä kuvia tänne, niin pääsen kiljahtelemaan tätä samaa mantraani: voi miten vähän sulla on enää viikkoja jäljellä! (en siis yhtään kateellinen ole tai mitään)[:D]

Tuplin: Ihana muhkea massu :)
Apua, mullahan on melkeen saman kokonen ku sulla ja sulla sentään siellä masussa asustelee KAKS mutta mulla vaan yks... [:o]

Takaisin