Masukuvia rv 29 ->

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

alina

Näppärä viestien naputtelija
Elikkäs tänne viimeisen kolmanneksen masuja sitten kun niiden aika on [:)] !!

melela, tuo sun masus on mahdottoman ihana [:)] !! huhhuh, viimeinen kolmannes! [:D]

Vau, nyt tänne "loppupäähän" alkaa tulemaan ensimmäisiä kuvia jo :) Melelan maha on upea!

Ihana pallo, toi Melelan maha! :) Mun maha näyttää 27 viikon lopussa siltä, kun monen muun maha 10 viikkoa sitten...

kivan pyöree masu msj! :)

Tuntuu tosi uskomattomalta, että mulla10 viikkoa laskettuun aikaan enää jäljellä!! Todella nopeasti menny aika!

juu toi ajankulku on ollu niin nopeeta, tuntuu ett justhan sitä vast teki raskaustestin[:D]

ihana msj!!!
aika mennyt ihan hurjan nopeesti kyllä. yleensä kun jotain odottaa, aika menee hirmu hitaasti, mutta nyt voisin luulla et oon ollut n. 4kk raskaana, vaikka loppumetrit lähestyy jo! [:-]

Voi kamala kun se aika rientää... vaikea uskoa että on jo 29 viikkoa täynnä!

Joo, ja se kyllä tuntuu kans. Joka aamu odotan että oisko ne ekat arvet tullu masuun, mutta toistaseks ei oo näkyny [:)] Mies on nyt viime aikoina kommentoinut (kun siis on aina jonkun 5pvä poissa kerrallaan) että taas oon turvonnu [8D]

Mullaki vasta nyt tullu tonne alamasuun vähän arpia.. mut kumma kyllä ku ei oo enempää tullu. Joillekki tulee kunnon tikrumaha :) saas nähä tuleeko ihan loppuvaiheessa itellekki..

29+6

On kait se jonkin verran kasvanu ku vertaa edelliseen samantyyliseen kuvaan (27+)

Ja onko isännälläki maha kasvanu !! :D :D

Innostuin vähän leikkimään kameralla.. :) Eipähän tartte sitte huomenna...
Tääki 29+6.

Siis täällähän aloitetaan jo viikkoja kolmosella![:)] Uskomatonta että marrasmammoissa ollaan jo näin pitkällä! Menee se aika vaan nopeasti kun on jotain mitä seurata viikko kerrallaan. Perästä tullaan [:D]

En huomaa masun kasvussa eroa viikon ajalta..!?

Vaikka kylläkin olo on semmonen että se todellaki kasvaa kokoajan hurjasti. Tuntee,kuinka vauva myös kasvanut. Ihan ku maha painais ainaki 20kg [:D]

Takaisin