Masukuvia <3

Kiva kun on niin erikokoisia masuja, ihan melkein ihmettelee että minne tuonne se vauva oikein maastoutuu. :) Itsellä oli kans tuollanen jo 20 viikossa ellei jopa turvotuksen takia aiemmin :) itsellä nyt vko 32 tasan ja musta tuntuu et vauva tulee kohta mahasta läpi. :)

Siis aivan ihanan siroja mahoja! Niin mielelläni kyllä itsekin ottaisin pienemmän, ku tuntuu että tää iso alkaa jo nii pal vaivaamaan liikkumista ja olemista. :)

-Sanuliini ja papu 34+0-

Siis woot!! Miten voi olla noin pieni maha rv31!! :O oon ihan ällikällä nyt! Mullakin oli tuommonen joskus viikolla 20!

Munkin maha oli noin pieni joskus viikolla 20! Ja olo on sama kun lokavauvalla, että vauva työntää itsensä pian nahan läpi vapauteen.. Kai kohtu ja vauva voi sitten olla niin takana tai niin edessä? Meillä vauvan pyllykin näkyy kun se nousee ja laskee tossa keskellä mahaa. Kun tunnustelee vauvaa niin tuntee hyvin selkeästi missä jalat, pylly, selkä jne on, kun ovat niin "pinnassa". Tulin siis eilen takaisin kotiin ja mies tuijotti vähän järkyttyneenä mun mahaa ja vauvan liikettä, että miten se voi kk muuttua noin paljon. Alkoi jo epäilee että vauvalla on joku hätä kun noin kovin yrittää päästä pois :dance018

Ei sitä kukaan sukulainenkaan meinannut uskoa, että kuukauden päästä voi alkaa jo odottelemaan sairaalaanlähtöä.. (LA 1.10) Mies on huolissaan, että voiko tuolta normaalikokoista vauvaa tullakkaan. :grin

On kyllä ihana nähdä muidenkin masuja- kuinka erilaisia ne voikaan olla. :)

On se tosiaan jännää, miten eri kokoisia ja näköisiä mahoja voi samoilla viikoilla olevilla olla. Juttelin tällä viikolla neuvolassa toisen odottajan kanssa, jolla oli laskettu aika "vasta" joululuussa (alkupäässä) ja hänen maha oli jo nyt jo niin iso, ettei kuulema nukkumaan enää pysty kunnolla mahansa kanssa ja jää selkävaivojen ym. takia pian kokonaan pois töistä...Mulla kohtu niin takana, tilava lantio ja pituutta on, joten sinne se pökäle vaan piiloutuu :) Olisi kiva tuntea pötkylän ruumiinosia, kuten Sophie kuvaili. Mä tunnen vaan liikkeitä tuolla häntäluun kohdilla. On muuten pirun kivuliaita poptkuja välillä suoraan kylkiin, sisäelimiin, virtsarakkoon...

31+0 poksu tässä :))
Jasmin7 ja Tumelo, ihanan pienet mahat! :) Mulla pyörähti yhtäkkiä tollaseksi puikulaksi tohon, hauska vaan kun takaapäin ei näy edelleenkään yhtään että ois raskaana ja suoraan eestäpäinki saa hetken kattoa varsinki jos musta paita päällä :D

Liitteet

• IMG_1793.JPG
    IMG_1793.JPG
    504.1 KB · Katsottu: 81
Söötti maha Kyumin:) Oliko se niin, että pötkylä (ei näy takaa, että on raskaan) on tyttömaha vai poikamaha vai miten se meni?

Poikamaha kuulemma kasvaa eteen ja tyttömaha sivulle, näin oon kuullu :) Kauhistelin alussa sitä, että hitto jos tulee samanmallinen maha kuin äidillä ollut, sellanen aivan VALTAVA pallo :D

Mulle yks tuttu tuli sanoon, että takaa on ihan tyttömahan näköinen ja eestä poikamaha. Hihittelin vaan, koska se palvelee täysin tarkoitusta, säilyttää toukkasen sukupuoli salaisuutena. :p Toisaalta ei oo kauheen hauskaa olla "levähtäny joka suuntaan". Dieetille pääsystä jo haaveilen!

Jos sitä uskaltaisi tänne omasta pallomasustaan kuvan laittaa. :) ♥ Poikalupaus rakenneultrasta ja toivon mukaan ei vehkeitään kerkiä mihinkään piilottaa pieni kun ollaan vaalean sinistä vaatetta hänelle ostettu. ;) ♥ Kuvassa siis viime keskiviikon poksumiskuvamrv 33+0♥

Liitteet

• 20130821_090516.jpg
    20130821_090516.jpg
    91.7 KB · Katsottu: 83
Thumba_2013-09-16_21-28-24_jpg.jpg okei no tässä vähän huumoria!! :D

Kuvakulma hieman mielenkiintoinen - mies kysyi et oonko mä editoinu tätä jotenkin.. no en ees ole.. siis itse kuvaa.. ihan on oikeesti noin pallo :D

älkää pelästykö arpea.. se ei johdu tästä raskaudesta.. Se on 18 vuotta vanhasta leikkauksesta.

Tässä totuus painovoimaa uhmaavasta mahastani. Viikkoja tässä siis hieman alle 36.

Liitteet

• WP_20130915_20_48_32_Pro.jpg
    WP_20130915_20_48_32_Pro.jpg
    215.5 KB · Katsottu: 75
Meille tulee valokuvaaja perjantaina ottamassa pari kuvaa masusta ja meistä vanhuksista. Löydettiin tarjous joka sisältää kuvauksen raskauden ajalta ja sitten toinen sessio kun vauva on syntynyt. Täällä on todella paljon valokuvausliikkeitä jotka ovat erikoistuneet tällaisiin kuviin!

Jospa saisi muutaman kivan kuvan muistoksi niin voi vanhana sitten muistella miten ihanaa, rauhallista ja huoletonta tää raskausaika oli :thumleft hihihi...

Ihania masukuvia teillä! <3 Viime torstaina kun viikkoja oli tasan 35+0 intouduin ottamaan ekat kunnon masukuvat :) Profiilikuvana yksi ja koitan linkittää vielä toisen:

En taida osata.. :/

Hahaa, pakko laittaa näin onnellisen unohduksen kunniaksi muistutus siitä, millanen pallo sitä oli vielä hetki takaperin :D ei oo ikävä!!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1385070923847.jpg
    1385070923847.jpg
    40.5 KB · Katsottu: 47
Takaisin