Masukuvia <3

Sophie82

Kommentoinnin ninja
Aloitetaan tänne ketju johon voidaan lisäillä kuvia miltä maha näyttää eri vaiheissa, kun tuolla toisessa ketjussa ehdittiin jo tulla huutelemaan läskikommentteja.

No, täältä lähtee uusi yritys, jospa yritetään pitää kommentit tästä lähtien positiivisina ja iloitaan toistemme masuista oli se sitten näin alussa turvotusta tai mitä tahansa, ja myöhemmin voidaan ihailla ihan oikeita vauvamasuja <3

Liitteet

• 12+5.jpg
    12+5.jpg
    502.3 KB · Katsottu: 144
Siellähän se on jo! itselläni viikot 15+2 mut en ihan vielä lataile mtn kuvia mihinkään kun ei jaksais olla räpsäämässä niitä. :) mutta voin sanoa,että luulin olevani tyyliin ainut jolla täs vaihees selvästi on vartalos muutoksia tapahtunut...ja saanhan koulussakin päät käänytmään jonki verran.suoraan ei vielä ole sielä kukaan kysellyt mitään,nii luojankiitos ei tarvi sitä teinilauman hössötystä kuunnella. :)

Yritän viikonloppuna muistaa/jaksaa ottaa masusta kuvan aamulla ja sitten illalla ennen nukkumaanmenoa, ero on meinaan valtava :D Olisi kiva vertailla muiden masujen kanssa, eli lisätkää rohkeasti kuvia tänne!!! Toisen ketjun reaktioiden valossa en varmasti ole ainoa joka on iltaisin nielaissut rantapallon ;)

Mua harmittaa vaan kun en jostaki syystä näe mitään kuvia täällä :S näkyy vaan tyhjä loota ja joku ihme ruksihötäskä siiinä päällä..puuttuukohan multa ny joku ohjelmistopäivitys tai joku muu??näkeeks muut noita kuvia? ainoo minkä olen tähän asti saanut näkymään on juurikin tuo Sophien kuva,mut se ei taida olla iha perus ohjeil laitettu??

ennen sivustojen uudistusta en saanut kuvia laitettua, ja luulen että ne kuvat jotka on silloin laitettu näkyy nyt ruksina.. tosi tylsää.. Laitoin ton mun kuvan siis uudistuksen jälkeen (ihan tolla "lataa tiedosto" linkillä) mikä oli sitten huomattavasti helpompaa :)

onpas hiljaista masukuvien kohdalla ja pikkuhiljaa aletaan kaikki olemaan puolivälin paikkeilla...olis kivaa kattella kuviaaa :)

ja tässä 17+0 ...ööh,ei toki muuten huomaa et viime kuvasta hieman pyöristynyt lisää...painon tippuminen senkus vaan jatkuu mutta niin jatkuu mahan kasvukin :D

Liitteet

• IMAG0100.jpg
    IMAG0100.jpg
    855.8 KB · Katsottu: 125
Hui kamala kun teillä on jo isoja mahoja :D Musta ei vielä huomais mitään, vaikka on jo 16+5.
Hirvittääkö teitä "isomahaisia" ( olipas kamala sana...) mitenkä vaikeeta on olla sitten loppuraskaudesta? Mulle terkkari sanoi neuvolassa, että vatsa saisi alkaa pyöristymään vasta 16+, mutta näköjään on sit tosi yksilöllistä..

usko pois, Mua ainaki KAUHISTUTTAAAAA!!!!!! oli edellisenki kans tukala olo...mut osuki 2010 heinäkuulle..eli keskelle niitä järkyttäviä helteitä se ihan loppuloppu..ja tän kans pitääs mennä KESÄN YLI... mutta kakkonen kun pukkaa,nii se mahaa ny venähtää kenties johki asti ja sitte vaan hetken kenties pysyy saman kokoisena ja sitte taaas ottaa jonku spurtin... tämä siis on oma veikkaus...
:DD

Pitipä itselläki laittaa, tässä siis 16+6 :) Aika pieni vielä on mutta vertailun vuoksi laitan vielä sivuttain otetun kuvan samanlaisessa paidassa ennen raskautta niin eron huomaa kyllä!

Liitteet

• 2013-05-03 17.52.49 (2).jpg
    2013-05-03 17.52.49 (2).jpg
    30.5 KB · Katsottu: 123
  • ESPANJAA2010 624.JPG
    ESPANJAA2010 624.JPG
    446.6 KB · Katsottu: 117
Mua ainakin pelottaa miten suureksi sitä vielä kasvaa, kun maha on varsinkin iltaisin kun rantapallo ja viikkoja vajaa 16 kasassa. 24 viikkoa vielä.. huh.. onneksi kiloja ei ole tullut niin paljon kun voisi kuvitella kun katsoo miten maha on kasvanut :rolleyes:

Lisää mahakuvia!!! Yritän muistaa ottaa tällä viikolla uuden kuvan nyt 3 viikkoa tuon edellisen kuvan jälkeen!

Täältä tulee 4kk kunniaksi uusi kuva. Vertailun vuoksi kuva 3vkon takaa, samankokoinenhan tuo näyttäisi olevan, ehkä saanut vähän enemmän muotoa niin nyt näyttää enemmän vauvamasulta :love7

Liitteet

• 12+5 vs 15+5.jpg
    12+5 vs 15+5.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 113
Täällä alkaa nyt maha tunkea näkyville vihdoin. 16+2 mennään. Tiukimmista vaatteista pitäisi raaskia luopua pikkuhiljaa ja etsiä uusia..

Takaisin