Masukuvia<3

Ystävä suositteli Bio-Oilia raskausarpien ehkäisyyn ja hoitoon. Löytyy kuulemma hyvin varustetuista normikaupoista ja apteekista. Itse en ole vielä saanut aikaiseksi hankkia kyseistä ainetta. Muutaman kerran olen tainnut rasvata vatsan ja alaselän alueen viime viikkojen aikana, ihon kosteuttaminen kun muka vie niin kauheasti aikaa :)

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/BIO-OIL
 
Mahtavia mahoja, hauska katsella :) Koitan myös laittaa mahakuvaa jos osaan. Kuvassa rv21+3 ja kyydissä tuplat.
 
Bulla

Onnea.

itse toivoin niin paljon kaksosia ett' kuvittelin olevan jo tulossa, ennekuin ultra paljasti yhen.
ennen raskauksissa ei ollut pahoinvointeja paitsi nyt tässä raskaudessa.
 
Mulla kans reisimittaset tukisukat käytössä kokoajan, suonikohjut räjähti melki kun odotin viimeks 2011 kaksosia. Suosittelen kaikille joilla tällasia vaivoja! Ihan mittojen mukaan tilasin ne tollasesta terveys-kaupasta (en muista nimeä, mutta esim. instrusta pitäs saada) Aika tyyriit oli tosin, 125€, mutta paljon oon käyttäny ja hintansa väärti ollu!
 
Kuulemma kudostyypistä riippuu tosi paljon tuleeko arpia vai ei, mulla 4. raskaus ja edelliset oli kaksoset, eikä yhtään arpea oo tullu. Pitää koputtaa puuta... kai niitä ny sitte viimesessä raskaudessa tulee...
 
Tässä parin viikon takasta kuvaa, viikot silloin vähää vaille 25. Aika pallo jo, vai mitä muut ootte mieltä?
 
Noko

vatsasi on todella hieno ja itse kärsin jo vatsan kireydestä(raskaus arvet kirijää kovaa vauhtia ylöspäin) kun on kasvanut julmaa vauhtia.
 

Nonni, sainpas tämän liitettyä tänne..
Kuvassa siis vasemmalta oikealle rvk 17,21,25,30 nyt olen viikoilla 33+4 :D tasan neljän viikon välein olen näitä kuvia ottanu kun maha on alkanu näkyä. Nyt olen kuukauden ollut ilman rehkimistä mutta sitä ennen kävin vielä 4kertaa viikossa salilla :D katseita ja kysymyksiä tuli (jotka oli ihana huomata kun ihmiset välittä) että kuinka jaksan, mutta nyt jo ollut kuukauden valmistavia/kivuttomia supistuksia 20kertaa päivässä ni ei oikein himota tuo liikkuminen kovalla mahalla..
 
Takaisin
Top