Masukuvat

Ihania masuja!
Mulla oli aivan alussa tosi iso maha, mutta yksityisellä ultrassa saatiin selitys aikaiselle pahoinvoinnille: oli alkanut kaksoisraskautena. Toinen sikiö jäi pois matkasta ja nyt terve liikkuva vauva 15+2. Olen kieltämättä helpottunut. Maha on nyt pysynyt pitkään saman kokoisena. Äitiysfarkut käytössä.
Ensimmäisessä raskaudessa mulla näkyi maha vasta puolenvälin jälkeen. Olin pahoinvoinnin takia tipassa n kuukauden ja painoin 46 kg. Olen ollut "kauhuissani" nykyisestä mahasta, mutta nähtyäni teidän hoikkien masuja, tajuakin tämän olevan normaalia. Ensimmäinen epänormaali raskaus selvästi vääristää mielen
 
Mulla taitaa olla jotenkin poikkeuksellisen pieni maha, ainakin tuntuu kun katselee fb ja täällä muiden kuvia. Kiloja ei ole tullut yhtään lisää, pikemminkin taitaa olla kilo miinuksella lähtötilanteesta vielä. Tämä kuva siis eiliseltä jolloin tasan 20+0.
 

Liitteet

  • 20191228_185559.jpg
    20191228_185559.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 38
Mulla on aika iso maha, mut on siinä sitä rasvaakin omasta takaa unohtamatta erkaumaa. Jos nää kaksi asiaa ois toisin, niin ois se maha huomattavasti sirompi. Ja mitä useempi raskaus takana, sitä helpommin kudokset antaa periksi ja kasvu näyttää isommalta.
 
Mulla taitaa olla jotenkin poikkeuksellisen pieni maha, ainakin tuntuu kun katselee fb ja täällä muiden kuvia. Kiloja ei ole tullut yhtään lisää, pikemminkin taitaa olla kilo miinuksella lähtötilanteesta vielä. Tämä kuva siis eiliseltä jolloin tasan 20+0.

No worries, mulla ei oo vielä edes noin ”iso” maha. Edelleen mahtuis omat housutkin jalkaan vaikka tänään jo 20+4 :bored: tosin paljon mukavampi kulkea sukkiksissa.
 
Mun maha on tosiaan varmaan osittain myooman takia jo aikamoinen. Ja mua kun ei olisi haitannut yhtään vähän pienempi maha. Voisin mielellään luovuttaa tästä osan pois :laughing021
 
Takaisin
Top