Masukuvat

Anna Sofia

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukoäidit 2020
Mites tää turvotus:anyone
Töissä joutuu avaamaan napin housuista, että pääsee lasten kanssa lattialle leikkimään:hilarious: Tänään omien laskujen mukaan rv 4+6
 

Liitteet

  • IMG_20190924_171342.jpg
    IMG_20190924_171342.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 94
Tuttu tunne! Turvotus on ihan jäätävää! :wtf: aamusin maha on vielä suht normaali, mutta iltaa kohden vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa.... :wideyed:
Mieskin naureskelee, että selvästi kutoset tulossa, vähintään :grin
 
Täällä kans aivan järkyttävä turvotus käynnissä! Pitää jo väsää työhousuihin ponnari kiinnitystä napin sijaan
:grin
 
Muokattu viimeksi:
Laskeskelin hiukan noita mahdollisia hedelmöittymismahdollisuuksia ja päätin, että aina sunnuntaisin vaihtuu viikko eli tänään 5+0 ja turvotus on jäätävää. Lisäksi tänään ekaa kertaa tuttu krapulainen olo..:meh:
 

Liitteet

  • IMG_20190929_171305__01.jpg
    IMG_20190929_171305__01.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 60
Niinku seriously! Viikkoja kuitenkin vasta sen 5+4-6+6:hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20191003_190033.jpg
    IMG_20191003_190033.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 73
  • IMG_20191003_190056.jpg
    IMG_20191003_190056.jpg
    25.4 KB · Katsottu: 73
Ihana masu! Mulla on niin arpinen masu ekasta odotuksesta etten uskalla kyllä julkiseen levikkiin laittaa. :smiley-ashamed008
 
Ihana masu! Mulla on niin arpinen masu ekasta odotuksesta etten uskalla kyllä julkiseen levikkiin laittaa. :smiley-ashamed008
Hupsu:Heartpink Kiitos:smiley-angelic003
Ne arvet on merkki siitä, että sun kroppas on tehnyt kovaa duunia:cool:

Mulla on alkanut nostaa päätään sellainen ajatus, että mitä jos tuolla masussa on kaks polskijaa..:bored: Olot on kyllä ihmeen hyvät siihen nähden, että hormoonitasojen pitäis olla kaksinkertaiset siinä tapauksessa ja kuitenkin jo yksikköraskaudessa mulla oli kauhea pahoinvointi vaikken koskaan oksentanutkaan, ehkä se toisaalta just sen takia oli niin kauheeta aikaa ku 24/7 10 viikkoa huono-olo ilman hetkenkään helpotusta:meh:
 
Mulla oli myös eilen ihan järkyttävä turvotus, ja vaikka meni sikiöasentoon nii juuri mitään ei tullut ulos. Sovitin kaikkia mun takkeja lenkille lähtiissä niin puristi alavatsan kohdalta, sain tikkitakin survottua kuitenkin päälle, mut näytin itekin että olisin jo paaaaljon pidemmällä :D mut uskon et saan raskauden masun perusteella piiloteltua aika pitkään, kun on tätä elopainoa sen verran :smiley-bounce012
 
Mullakin on muutama kilo ylimääräistä, mutta silti maha on kyllä selkeästi muuttanut muotoaan. Turvottelee juurikin ns. oikeasta kohtaa, jolloin näyttää ihan raskausvatsalta. Fysiologia pitää selkeästi huolen, että meidän pienten on turvallista kasvaa ilmatyynyjen alla ulkoisilta vaaroilta suojattuna. :notworthy
 
Mullakin on muutama kilo ylimääräistä, mutta silti maha on kyllä selkeästi muuttanut muotoaan. Turvottelee juurikin ns. oikeasta kohtaa, jolloin näyttää ihan raskausvatsalta. Fysiologia pitää selkeästi huolen, että meidän pienten on turvallista kasvaa ilmatyynyjen alla ulkoisilta vaaroilta suojattuna. :notworthy
Haha, mietin tätä kans, että turvatyynyt on selvästi kunnossa! :laughing021
 
Mun maha on kanssa ihan naurettavan suuri pallo viikkoihin nähden. Tätä on kohta jo vaikea piilotella. Aluksi tuntui olevan turvoksissa vaan iltaisin, mutta nyt sama homma koko päivän :laughing002
 
Mun maha on kanssa ihan naurettavan suuri pallo viikkoihin nähden. Tätä on kohta jo vaikea piilotella. Aluksi tuntui olevan turvoksissa vaan iltaisin, mutta nyt sama homma koko päivän :laughing002
Joo mulla kans jo aamulla selvä masu:hilarious:
Kävin huvikseni puntarilla aamulla ja ainakaan vielä ei oo edes paino noussut yhtään, vaikka oon syöny kohta jo kaks viikkoa lähes kahden edestä:wideyed:
 
Joo mulla kans jo aamulla selvä masu:hilarious:
Kävin huvikseni puntarilla aamulla ja ainakaan vielä ei oo edes paino noussut yhtään, vaikka oon syöny kohta jo kaks viikkoa lähes kahden edestä:wideyed:

No selvästi menee kaikki energia käyttöön.:happy:
Meillä on muuton jäljiltä puntari vielä muuttolaatikossa, pitäisi ehkä kaivaa esiin, että pysyisi vähän tilanteen tasalla painon kanssa:pompus:
 
Joo mulla kans jo aamulla selvä masu:hilarious:
Kävin huvikseni puntarilla aamulla ja ainakaan vielä ei oo edes paino noussut yhtään, vaikka oon syöny kohta jo kaks viikkoa lähes kahden edestä:wideyed:

No selvästi menee kaikki energia käyttöön.:happy:
Meillä on muuton jäljiltä puntari vielä muuttolaatikossa, pitäisi ehkä kaivaa esiin, että pysyisi vähän tilanteen tasalla painon kanssa:pompus:
 
Mulla on elopainoa liikaa muutenkin, niin puolen päivän jälkeen näytän loppupäivän lähinnä siltä että olisin lihonut ihan kamalasti :D odotan kyllä sitä että maha olisi oikeesti semmonen et erottaisi raskausmahaksi, tosin ylipainon vuoksi se tulee tapahtumaan varmaan vasta ihan lopussa :p
 
Takaisin
Top