Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hupsu KiitosIhana masu! Mulla on niin arpinen masu ekasta odotuksesta etten uskalla kyllä julkiseen levikkiin laittaa.
Haha, mietin tätä kans, että turvatyynyt on selvästi kunnossa!Mullakin on muutama kilo ylimääräistä, mutta silti maha on kyllä selkeästi muuttanut muotoaan. Turvottelee juurikin ns. oikeasta kohtaa, jolloin näyttää ihan raskausvatsalta. Fysiologia pitää selkeästi huolen, että meidän pienten on turvallista kasvaa ilmatyynyjen alla ulkoisilta vaaroilta suojattuna.
Joo mulla kans jo aamulla selvä masuMun maha on kanssa ihan naurettavan suuri pallo viikkoihin nähden. Tätä on kohta jo vaikea piilotella. Aluksi tuntui olevan turvoksissa vaan iltaisin, mutta nyt sama homma koko päivän
Joo mulla kans jo aamulla selvä masu
Kävin huvikseni puntarilla aamulla ja ainakaan vielä ei oo edes paino noussut yhtään, vaikka oon syöny kohta jo kaks viikkoa lähes kahden edestä
Joo mulla kans jo aamulla selvä masu
Kävin huvikseni puntarilla aamulla ja ainakaan vielä ei oo edes paino noussut yhtään, vaikka oon syöny kohta jo kaks viikkoa lähes kahden edestä