Masukuvat

Mulla on ollut koko raskauden ajan enempi tai vähempi turvotusta, mutta viimeisen viikon aikana masu on alkanut selkeästi vaikuttamaan siltä, ettei se ole vain turvotuksen tulosta. Nyt siis rv 15+1 ja ensimmäistä odotellaan.

Olen siro ja hoikka muutoin, joten vaatteet päällä ulkopuolisen on vaikea vielä mitään nähdä, eikä pömpöttävää masua välttämättä raskaudeksi tunnistaisi. Itse kuitenkin eron jo huomaa selvästi, ja erityisesti ilman paitaa ollessa huomaa jo hyvin hyvin masun muodon olevan tyyliä raskaus.

Viikonloppuna ostin vihdoin ekat mammavaatteet, oli nimittäin pakko saada farkut/housut, jotka eivät purista vatsan kohdalta. Muuten nykymuoti väljine vaatteineen sopii kyllä hyvin raskausmahalle. :happy:
 
9780ece8bc17c318497c5f32f6b007b3

Tällänen masu ilmestyny tänne, tänää viikkoja 15+0. Samaa kokoa masu kohta ku esikoisesta viikoilla 20 :D
 
Mä oon rakastunu!:Heartred Vaavin liikkeet tuntuu jo selvästi ja kun näkee oman vatsan kasvavan...on tää raskaus ihanaa aikaa, ku vaan ekasta kolmanneksesta pääsee yli :grin Kohta jo napa pinnassa ja vasta 19+3 :eek::rolleyes:
FB8CBC78-4D05-42B2-8420-33767119C00B.jpeg
 
Kävin otattamassa masukuvan nyt puolivälissä valokuvaajalla, tutulla tosin niin ei tullut kalliiksikaan, loppuvaiheessa ajateltiin miehen kanssa otattaa vielä yhteiskuva, jää sitten odotusajasta ihania muistoja.
 
Takaisin
Top