Masukuvat

hhidi

Näppärä viestien naputtelija
Elomammat 2016
Huhtimammat 2018
Jokainen voi tänne halutessaan laittaa masukuvia :) laitetaan kuvan alle aina viikot mitkä on menossa. :)
 
oho, teillä on ihan kunnon vauvamasu jo :D mulla vaan vähän pömpöttää. pikku kumpu, niinku ois syönyt hieman normaalia enemmän, ulkopuolinen ei varmasti huomaa mitään. samoja farkkuja ym voin vielä käyttää. ehkä se muutaman viikon päästä pullahtaa ulos ni laitan kuvaa! (10+4)
 
Mulla on nyt jotain 11+5, eikä näy mitään. Jos syö kunnolla vatsan täyteen, ihan ähkyyn, niin sitten voi farkut vähän kiristää (taitaisi ne kyllä kiristää sitten jo ihan muutenkin...)
 
Mulla näky esikoisesta vatsakumpu vasta kun olin 5kk raskaana:rolleyes: sitä ennen näytin oikeestaan vaan et olisin just syönyt ison aterian ja vähän turvottais. Ulkopuoliset (töissä asiakkaat) ei todellakaan huomannu mitään ennenkun olin 6kk raskaana. Synnärilläkin vielä totesivat että "pieni maha, pieni vauva" ja ihan kunnon 3700g sieltä pöllähti. Eli hän oli vaan hyvin piilossa :)

Jospa nyt tulis masu aiemmin esiin:grin tosin eipä sillä väliä oo, mahtuupahan vanhat vaatteet pidempään:hilarious:
 
Eipä oo vasta kun oma läskipömppö tuos, mutta huomaa kyllä että kohtu on jo pikkusen kasvanu koska työhaalari meinaa kiristää vattan kohdalta :D
 
Ei mitään raskausvatsaa, hullu turvotus vaan niin jotkut vaatteet tuntuu epämukavilta. Ostin kyllä alesta jo yhdet äitiyshousut valmiiksi, saa nähdä milloin vetäisen jalkaan.

11+3
 
Minäkin aina välillä katson, että joko se maha näkyy..? Kunnes vedän läskiä vähän kasaan ja huomaan sen mahan olevan vain sitä laughing7 Laihoilla näkyy (?) ehkä vähän aikaisemmin, mulla se maastoutuu vielä hyvin.
 
e1cda6741693c3bf7279a08cd685355d

12+5 ja aikamoinen paketti jo :Heartred
 
No onpas sulla jo :happy:
Mulla ei löydy kun omaa vararavintoa vielä :sorry:
 
Laihoilla näkyy (?) ehkä vähän aikaisemmin, mulla se maastoutuu vielä hyvin.
Mä en ole laiha...164/96 :grin Mutta mulla tosiaan synnytyksestä vasta 9kk aikaa, niin tuo pötsi ei vielä palautunu kunnolla edellisestäkää, ku tulin uudellee raskaaks. Meillä myös suvussa taipumusta suuriin raskausvatsoihin... :joyful:

Annanpa pienen vinkin. Esikoisen aikaan käytin tätä ite... Mene makuulle, vedä vatsaa kunnolla sisään ja siihen pitäs jäädä pieni pinkee/kiintee kumpu, ei siis "läskihöttökasa" :) Siten sain esikoisesta näkymään kaiken "läskin alta" raskausvatsan :wink
IMG_5966.JPG
Tämä kuva siis esikoisen raskausajalta 11+3 :) Mitenkää muuten ei näkyny :rolleyes:
 
Mulla on jo 13+6, mutta ei masua näy tai kukaan ulkopuolinen ei sitä voi huomata. Vielä ainakin pystyy pitämään vanhoja vaatteita. Toki ltaisin alkaa turvottaa monesti ja aukaisen napin :) Pikkusiskoni on 7+ viikoilla ja masu näkyy jo ihan ilmiselvästi. Kai se vaikuttaa aikapaljon onko esikoinen vai toinen jo tulossa, kuinka nopeasti masu alkaa pilkistämään.
 
Kyllä se on aika iso tekijä onko eka vai toka :) Ei mullakaan esikoisesta masu näkyny ku vasta joskus rv15-16 pikkusen paremmin ja nyt tokaa odottaessa tuo jättimasu tuli tuohon jo rv7-8 aikoihin! :grin
 
Tuo on kyllä totta. Mulla esikoisesta tuli pieni kumpu n. Rv 19
Tokasta n. Rv 16 vaikka heti perään olinkin raskaana.
Nyt onkin jo kunnon kumpu rv 12, ja viikonloppuna oltiin häissä niin aika moni huomasi mun vatsan :D
 
Toivottavasti teitä ei haittaa vaikka täällä vielä roikun tuon kkm jälkeen. Minulla tosiaan näkyi valtava vatsa jo viikolla 7+ ihmettelin asiaa kun kaikkialla sanottiin ettei voi näkyä vielä kun vauva on pieni. No koin tuon keskenmenon pienelle viikkoja oli kertynyt tasan 9 ja tyhjentyminen käynnistyi itsellään, niin että ensin tuli lapsivesi. Sitä sitten tulikin melkoisesti. Siihen kun laskee kaiken muun mitä kohdusta tuli niin en enää ihmettele vatsani kokoa. Eli kaikki me olemme erilaisia ja veden määrä sekä kohdun asento vaikuttaa varmasti kuinka raskaus näkyy. Enkä ole mikään hoikka tapaus. Ja ensimmäistä odotin.
 
Ei tietenkään haittaa Evive! Itsekin olen ihmetellyt miten toisilla on jo aikaisilla viikoilla mahat, kun itsellä ei näy nyt 12+1 vielä yhtään mitään vaikka kuinka yrittäisi vetää vatsaa sisään. Päinvastoin olen laihtunut alkuraskaudessa, kun ruoka on maistunut niin huonosti. Tosin niinä iltoina kun turvotusta tulee niin tietysti näyttää että olis mahaa.
 
Mulla on alavatsa jo kunnon pallo. Varmaan koska toinen vauva tulossa ja istukka edessä, tuntuukin ihan kovalta tuosta alavatsalta. Esikoisesta ei näkyny mitään ekaan 6 kuukauteen! Ughh, en haluis nyt jo ruveta käyttää raskausvaatteita :wtf:
 
Takaisin
Top