Masukuvat

Mulla on nimenomaan ylävatsa turvoksissa! Olo ku ilmapallolla välillä, kahvin juonnin lopetus ehkä vähän auttanut :/

Täällä onneksi ollaan litteänä vielä. Turvotusta on muutenkin ollut ennen raskautta, joten en osaa sanoa mikä turvotus johtuu raskaudesta ja mikä ei :D Ensimmäisen mahakuvan olen jo kuitenkin ottanut ja joka kuukausi samana päivänä aattelin napsia. Sitten näkee miten maha on kasvanut :)

Ihana nähdä että muutkin on ajoissa turvoksissa. Pitää laittaa omasta pömpöstä kuva kunhan tulee tilaisuus :)

ImageUploadedByVau Foorumi1485549898.225578.jpg

8+6, apua tätä mahaa! Miten voi peitellä enää kauaa jos tää on tämmönen jo nyt.

Mikähän siinä on, että toisia turvottaa tosi alussa ja toisilla ei näy mitään kun vasta joskus vko 20??
Onko kyse kenties vatsalihasten kunnosta tms? Itse olen suht hoikka mutta ei mitään erikoisia vatsalihaksia.. apuva, ei ollu viel ajatuksissa kertoa pitkään aikaan kellekään.

LillaE: mulla on ihan samanlainen masu ja ihan samat fiilikset! 6+6 mulla ja turvottaa ihan älyttömästi! Ei oo ollu tosiaan aikeissa kertoa kennellekään vielä hetkeen. Viimeksi maha tuli kyllä tosi nopsaan, mutta en muista että tämmöstä jäätävää turvotusta ois ollut. Eikä kahdessa edellisessä raskaudessa ollu lopuksikaan juuri mitään turvotusta. Nyt ei meinaa sormuksetkaan lähteä sormet. Kokovartaloturvotus koko päivän! :(

Ihania masuja teillä! :) Täällä on mahassa tavaraa ollut entuudestaan jo sen verran, että en osaa sanoa mikä on raskauden aikaansaamaa ja mikä on ihan omasta takaa :D

Kaksosista noin rv18 alkoi nähdä, että odotan. Keskivartalon lihaskunto oli huomattavasti parempi silloin.. Nyt näkyy varmaan jo aiemmin, vaikka on vain yksi.

View attachment 50203
Ja viikkoja vasta 10+4. Tää vaan turpoo!
Eilen eka työkaveri kysyi että oonko raskaana. Meillä on sellaiset suht tiukat työpaidat niin tätä pakkia on aika vaikee piilottaa!

Onpa ihana maha :happy: mulla nyt 10+5 mut mahaa rupee olemaan myös vaikka esikoinen. Täytyy itsekin laittaa masukuvaa ku saa aikaseks. suku ja kaverit pelotellu et jos siel onkin 2 vaikka ultrassa rv8 näkyi kyllä vaan 1 :happy: suvussa kaksosia.

Mitä masuja! ♡ Ootko haaveilija vielä saanu pidettyä tulokkaan salassa vanhemmilta lapsilta?

Mitä masuja! ♡ Ootko haaveilija vielä saanu pidettyä tulokkaan salassa vanhemmilta lapsilta?

On ihme kyllä pysynyt salassa, yritetään vielä hetki pitää. Np-ultran jälkeen kerrotaan sitten :) kovasti muksut kyllä vauvasta puhuu ja edelleen kyselee koska sellainen meille voisi syntyä. Että saattavat kyllä aavistella jotain :grin

e5bea631752a83336d1743d7261a7273

10+6

Muokattu viimeksi:
En saa otettua omasta pömpöstä kuvaa, mutta se kuitenkin on jo aika melkoinen. Miten te muut saatte pidettyä masun salassa? En haluaisi töissä vielä paljastua. Yks työpaita on jo tiukka nappien kohdalta että sitä en nyt edes käytä. Viikkoja taitaa olla nyt 10+3

Multa on kaks työkaveria jo kysynyt raskaudesta ja olen sitten myöntänyt olevani raskaana ja sanonut että viikkoja on aika vähän että tää on salaisuus vielä, niin vastaukseksi oon saanut pitkän katseen mun mahaan pikku nauru ja tokaisu, että ei toi nyt hirveen salaisuudelta näytä.:D eli en pysty kyllä oikeen salailemaan, masu on jo aika iso ja aika kireä työpaita. Tosin eipä löysätkään paidat enään oikeen piilota tätä mahaa...Viikonloppuna meillä on lasten synttärit sukulaisille ja siellä varmasti kaikki huomaa... nyt mietinkin että varmaan pitäisi lapsille kertoa ennen viikonloppua, ettei sitten synttäreillä kuule kun joku kysyy tai onnittelee. Nyt 11+1

Takaisin