Masukuvat

Pistän itse ensimmäisenä, okei se on turvotusta kylläkin pelkästään. Mutta mitä kurkin kuopuksen odotusajan kuvia, ei tää tuu laskemaan tästä enää yhtään. Muuttaa vaan muotoaan viikkojen mukaan, mutta pienene ei sitten yhtään.

Vasemmassa siis lähtötilanne mihin laihdutuksella pääsin viime vuoden aikana ja oikea tänään rv 4+6. Eihän turvota yhtään :p

Muokkasin tekstiin oikeat viikot, kuvaan jäi vielä vanhat viikot.
 

Liitteet

  • rv 5+4.jpg
    rv 5+4.jpg
    190.5 KB · Katsottu: 352
Muokattu viimeksi:
Tekis mieli laittaa jo maha-kuva mutta eihän mulla oo mitään kuvattavaa:shifty: ainakaan vielä. Vähän myös kuumottaa jos joku "tuttu" eksyy tänne ja tunnistaa mut kuvasta , ennenkun oon edes kertonut kenellekkään lähipiiristä:arghh:sad001vaikka kasvottoman kuvan laittaisin muutenkin)
 
Haaveilijan kuva muistuttaa ihan mun turvotusta! Kuvaa en vielä ainakaan viitsi laittaa mutta mahaa löytyy. Iltaisin nukkumaan mennessä on jopa vähän tielä kun niin turvoksissa. Ja viikkoja nyt 5+3. Viime raskaus meni kyllä hyvin samalla kaavalla, että kauhea turvotus alkoi heti plussan jälkeen eikä missään vaiheessa laskenut ja varmaan viikolla 12 oli jo vaikea peitellä raskautta.
 
Eipä tässä hirveesti esiteltävää tosiaan vielä oo, mutta laitetaan kuitenkin. Sopivasti tullu lähiaikoina muutama joulukilo lisää:smug: Kuva toissapäivältä 4+4
 

Liitteet

  • 4+4..jpg
    4+4..jpg
    209.4 KB · Katsottu: 315
View attachment 48723

5+6, aivan järkky turvotus! Mitään mahaa mulla ei normaalisti ole. :D tasottuukohan tää tästä vielä vai lähteekö vaan kasvamaan :D

Mulla ainakin aina ennen, se turvotusmaha on vaan raskauden edetessä muuttunutnkiinteäksi :D . Ensin kaikki epäilee kaksos raskautta ja puolen välin jälkeen kysellään, et onko sun maha ihan normaali kokonen "näyttää pieneltä"... :D . Ei se suhteessa sit enää kasva, kun on ollut jo alusta asti ilmapallo ja sitten täyttynyt lapsella :P
 
Danonina: Joo vaikea kuvitella että tämä tästä mihinkään enää lähtis. Housuostoksille siis! [emoji4]
 
Oi ihanaa kun muillakin mukavasti turvotusta alkuvaiheessa! Aloin jo huolestua kun aamulla muka niin normaali masu ja illalla ihan kuin ois viimeisillään raskaana :dance008 pitäö oma masu kuva ottaa kyllä kans illan turvotuksista:rolleyes:
 
Mulla kanssa iltaa kohti turvotus on jäätävää!! Ihan heti rintojen alta lähtee maha, niinkuin olis jo tosi pitkällä raskaana!
 
Auttakaas kun en osaa, miten kännykällä saa kuvan tänne laitettua? Nyt ois masukuva tuloillaan :p
 
Kun painaa plussaa tuosta kirjoituskentän vierestä aukeaa teksti uuteen ikkunaan. Sieltä kolme pistettä yläreunasta ja valitse "attach picture" :)
 
Ei tämä anna laittaa, muka liian iso kuva :blackeye: enkä sua kokoakaan muutettua:inpain:
 
Takaisin
Top