Masukin säikähtäminen

Emmy'

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Eilen kävi niin hellyttävä juttu, että oli pakko tulla siitä tänne teille kirjoittamaan. Olin nimittäin keittiössä tekemässä ruokaa ja mieheni tyhjensi roskapussia ja oli vaihtamassa uutta pussia. Mieheni avasi uuden rypistyneen pussin voimallisesti, jolloin siitä kuului kova ääni. Tunsin, kun pieni masuasukki säpsähti ääntä samantien! Voi toista - no olihan se tietystysti niin kova ääni, että sitä olisi kuka vaan säikähtänyt. Olen kyllä lukenut, että näitä säikähtämisiä voi kovan äänen tullessa esiintyä, mutta tämä oli 1. kerta, kun itse huomasin masukin säpsähtämisen ääneen liittyen. Oletteko huomanneet tällaisia säpsähtämisiä koviin ääniin liittyen? Jos olette, niin minkälaisissa tilanteissa?
 
Jep.. Elokuvateatterissa,mut se ei ollu mitään pikku säpsähtelyä vaan 2h putkeen kunnon jumppaa:-D ihmetteli varmaan että mihin sä äiti oikein mua viet..
 
Voi jotenkin niin liikuttavaa! <3 :) Itse en moista säikähtämistä ole kokenut tai huomannut mutta viikko sitten olin paikassa jossa soitettiin tosi kovaa musiikkia niin selkeästi vauva alko jumppaamaan kahta kovemmin masussa. Voi vitsit pian pian nää mussukat on meijän sylissä, mut uskon kyl et tulee jossain vaihees viel ikävä masua ja pienten jalkojen töytäisyjä vaikka nyt ne välillä on jopa vähän tuskaisen tuntuisia!
 
Hih, voi pientä murusta! :) En oo vastaavaa kokenut, vähän oon kauhee kun nyt tuli mieleen että pitäskö alkaa pientä säikyttelemään..No jos ei kumminkaan :) Tosin eilen mies imuroi ja tuli sen huutavan pölynimurin kanssa tähän makkariin, niin sillon vauva alkoi liikkua siihen malliin että herätitte sitten mut. Mahtaakohan kuulla niin selkeästi,että tosiaan vois herätä siihen ääneen kun ei se imuri nyt kuitenkaan ihan mahan vieressä ollut. Tai sitte muuten vaan heräili silloin :)
 
Takaisin
Top