Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei oo vielä tollasta pallo, maha kyllä on kasvanu, mammahousut ei enää valu mä oon ehkä se tyynyn odottaja :wink

ImageUploadedByVau Foorumi1419097671.866470.jpg

Tossapa olis rv 13-15 kuvat. Kyllä se kovasti vaan alkaa kasvaa. Mies kun oli viikon pois kotiin niin eilen kun palasi niin tuumasi että ompa sun masu kasvanu. :D

Edit: ja alkaa alamahan nahkoissa tuntua että masu kasvaa. Välillä pitää ihan tarkistaa että eihän revenny kun tuntuu siltä. :D

Hihii <3 tänä aamuna lepolasse ilmoittautua näkyvästi kun sängyssä pötköttelin tuli sellainen pieni pallo siihen :) nyt on viimesetkin epäilykset hävinny.

Anteeksi sotkut takana :D
Fuck no paljastu mistä päin, ei kai sillä enää väliä :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1419145172.526752.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1419145172.526752.jpg
    63.9 KB · Katsottu: 113
Hihii, ihana kuva Nakaro!!!! :) tuota samaa ootellessa... <3 vielä pari-kolme viikkoa niin eiköhän se täälläkin. Vielä ei näy maatessa mitään kumpua. :P kaipaan niiiiiin isoa masua ja tuota kaikkea!!!

Joo kyllä tuota on kaivannu! :) ja sai kyllä ihmetystä aikaan :D eiköhän se sinullekkin kohta esittäydy rosalina ;) <3

Heh, tää on kyllä hauskaa kun nyt ajattelee et onpas mulla jo iso masu mut sit kun katoin vanhoja raskauskuvia niin kyllä se maha vaan oli iso! aika saman kokonen tosin viikkoihin nähden. Huhtikuussa alkaa sit jo olla tuskanen olla ison masun kans.

Mietin jos ens toukokuu ja kesäkuu on yhtä lämmin mitä tänä vuonna niin miten sitä jaksaa sellasen mahan kanssa. :D

Uuh. . Itellä on jo ilman raskauttakin kuuma ja hikoilen pienestäkin lämmönnoususta.
Saatikka sitten mahan kanssa.. huhhuh. .

Aamupömpeli, 13+3, tai 13+6, en nyt tiedä kumpaa käyttää, jälkimmäinen on ultran mukaiset päivät. Enivei, hyvin se jo vaatteista ulos pyrkii, iltaa kohti varsinki:)

Liitteet

• 1419154008765.jpg
    1419154008765.jpg
    69.5 KB · Katsottu: 112
Oletteko muut huomanneet, että selkä olisi aavistuksen painunut notkolle mahan myötä ja takapuoli työntyy esiin enemmän.. :D

Ihania masuja <3 mä oon omasta mielestä jumittunut nyt tähän yhteen kokoon :D tosin viimesen viikon aikana ihmiset on alkaneet kyselemään mahan perusteella et odotanko.. et oisko se kasvanut? Otan kuvaa tänään ni voin verrata! Mraa,mulls heitti parilla päivällä kans ultrassa mut koska laskettua aikaa ei muutettu niin ultraaja sano et menkkojen mukaan lasken :)

Mul on toi takamus ollu aina erittäin hyvin erottuva:D en oo sinänsä huomannu muutosta, mies vaan nauraa et hyvä kun tulee vähän vastapainoa -_- Mutjoo, tota alkuperäistä mäki oon käyttäny, helpompi pysyy kärryillä:)

Haha, laitoin päälle yökkäriksi ostamani lyhyehkön t-paidan ekaa kertaa pariin-kolmeen viikkoon. Onkohan masu sit kuitenkin kasvanut, kun tää ei enää peitä koko mahaa? :D Alhaalta masunahka vilkkuu hih ^^, näytän ihan kaljamahapultsarilta:dance011

Oi mitä ihania vauva masuja täällä onkaan! :love017 Itsellä kyllä on vauva masu hävinny turvotuksen myötä kokonaan poes! Mitä nyt meinaa olla sama oire "pultsari olosta" maha vilkkaa välistä paitoje alhaalta :laughing021 Itselleni en usko että maha vielä hetkeen näkyy,tätä ylipainoa kun on.. mutta taas toisaalta,eipähän tarvitse vielä kaikkien olla tietoisiakaan meidän salaisuudesta. :p

Mä huomasin tänään ekan kerran että tuntuu mahassa aavistuksen epämukavalta kun kumartuu laittamaan kenkiä jalkaan....

Mulla on tuntunut jo jonkin aikaa ja tissit on koon isommat, toppatakki ahistaa niin etten halua enää sitä käyttää. Mahan osalta vielä jotenkin menis, mutta tissit se vetää nii kasaan ettei kykene :D

Takaisin