Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on kyllä tapahtunu yön aikana jottain, osaakohan joku fiksumpi selittää ?
Heräsin just ja en tiiä onko tapana mutta huomasin että tunnustelin mahaa, ja vasen puoli navan alta oli kohonnu ja oli aivan pinkeä, ja oikia puoli "alempana" ko makas? Mulla on aavistuksia itelläki mutta jos joku tosiaan osais kertoo mistä on kyse? :)

Jos pikkanen köllötteli siellä vasemmalla puolella ja supistus päälle? :) ainakon sit isommilla viikoilla masu voi olla ihan toispuoleinen välillä riippuen missä kohtaa vaavi löhöää :)

Nyt on siis rv 14+5 :) aivan hullulta tuntu aamulla kun siis aivan selvästi vasen puoli oli korkeemmalla ja pingottunut! Mutta kiitos (taas kerran :D) vastauksista! <3

Miten teillä on noin isot ja nätit mahat jo nyt? Minulla on lähinnä vain vyötärö levinnyt.. :D Jotenkin kuvittelin, että kaksoset näkyisivät aiemmin, mutta joulun jälkeen voi vain laittaa kaiken joulukilojen piikkiin.

Ihana masu Rosalina!

Oliko sulla Elaffy ennestään lapsia? Mä olen ainakin omalta kohdaltani huomannut että aina uudessa raskaudessa masu on pompsahtanut nopeammin näkyviin :) Nyt siis vauva nro 3 tulossa. Mulla on varmaan nyt samankokoinen maha kun ekasta melkein puolen välin paikkeilla. Muutkin on ihmetelleet että miten se nyt on jo ton kokoinen. Tosin mulla on myös ruokahalu tässä raskaudessa ollut melkoinen o_O

Mutta luulisi kyllä kaksosmasun tulevan jo hyvissä ajoin näkyviin. Toisaalta olet kyllä onnekas kun se vielä pysyy piilossa, siitä saa kuitenkin "nauttia"niin monta kuukautta että jossain vaiheessa käy ahistamaan

^ mulla on orvokki sama juttu. Vaikka onkin ollut iso masu kaikista niin joka kerta tuntuu kasvavan nopeammin vaan.:P kolmonen tulossa myös meille.
Ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Jostain luin että notkoselkäisellä masu pullahtais nopeammin esiin. Mulla on vähän notkollaan selkäranka, vaikuttanee asiaan?

Orvokki, juu meille on tulossa vauvat nro yksi ja kaksi. :)

Samaa kaveri sanoi, että ensimmäisen lapsen kohdalla maha näkyi rv20+ ja toisen kohdalla sen huomasi hyvin jo toiselle kolmannekselle siirtyessä. Synnytyksen ja raskauden välissä oli kuitenkin melkein kaksi vuotta.

Kyllä maha tännekin varmasti tulee. Ärsyttää vain, kun se tuntuu lähinnä leviävän sen näköisenä, että olen asunut mäkkärissä viimeisen kuukauden. Paino on noussut tosin vain kaksi kiloa ja siitäkin puolet on ihan varmasti mennyt tisseihin! :D

Mulla on kyllä jo kiva kumpu :) ja paino oli pudonnut 3,5 kiloa tänään neuvolassa kun punnittiin :/ pahoinvointi tehny tehtävänsä..pitäis varmaan ruveta syömään..

Oi Timantti mahtava massu ! :)

Eilen neuvolassa terkka tunnusteli mahaa enne ultraa ja sanoi, että kohdun korkein kohta tuntuu n. 2cm navan alapuolella :o
Että ei se ole ihme jos tuo röllykkä puskee esiin pahemmin, eikä sisäänvetokaan juuri auta :D :D

Mulla alkaa mahaa olemaan paljon ja nahkat tuntuu hyvin kireelle välillä. Empä muistanu ottaa poksumis kuvaa eilen niin pitää napata tänään. :)

Ihania masuja teillä :)

Takaisin