Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmony, oottaako tää pienimahanen serkun kummin kaima kolmosia kun niin pieni maha on :grin kai ny mahaa saa jo näillä viikoilla olla ja sulla 2 vauvaa eli vauvakin jo 2 kiloo ja 60 cm yhteensä!!!!

Noita kommentteja et ootko varma et yhtä odotat tulee tosi paljon. Ääh kai sen nykypäivänä tietää montako tulee!! Työkaverille sano taas yks päivä yksi nainen niin mä siihen kiukkusena et tajuatko kuinka ärsyttävää toi on!

Kasvohoitaja kysyi et onko mun maha ihan normaali :shifty: Oli hänen mielestään liian iso. Ehkä hieman ihmettelin miten kehtaa edes kysyä tuollaista.. Noh, vaatteet vaikuttaa paljon et miltä se näyttää, esim. vaakaraita. Mut itse olen aika lyhyt ja oon itsekseni ajatellut et pakkohan sen vauvan on tilaa hakea :happy: Pari painon kyselijääkin on ollut kavereissa ketä on lapsen saaneet, ollaan vertailtu kehitystä, mut ei oo vielä kyselyt haitannut koska pluskiloja on vasta kaksi.

Mä en vaan käsitä, että miten ihmiset kuvittelee heti, että raskaana olevan painoa ja mahaa voi kommentoida ihan miten haluaa. Ei sitä herran tähden muutenkaan kommentoida, mikä tekee siitä oikeutettu silloin, kun on raskaana?

Jep! Hauska huomata kun aina oon itse ollut tuhdimpi, ei koskaan kukaan oo sanonut mitään nyt kun vauvamaha erottuu selkeesti niin kaikilla on joku kommentti painoon,kokoon ja näköön :D :D kai raskaus on lupa kommentoida :D

Multa ei oo kyllä kukaan painosta kyselly..tosin oon edelleen miinuksella alkaupainosta :|

Ooh rosalina, ei ainakaan kukaan tunnista :wink.Oliko se Platon vai sokrates vai kuka? Tosi kuulusa filosofi joka noista varjoista luolassa puheli.

Toivottavasti tulee kuva oikein ko nyt vasta ekaa kertaa sain aikaseks tänne laittaa ( 27+4) teillä on niin söpöjä massuja:) tuntuu et mulla tää beibi hengailee jotenki tuolla alhaalla ja reilu kilometrin kävelyki tuntuu nii tuskalliselta.. räjähtäisin varmaa itkuun jos näkisin tuolla jonku raskaana olevan reippaasti lenkkeilemässä ko tuntuu että mummotki ohittellee :D

Liitteet

• 1426178401116.jpg
    1426178401116.jpg
    37.5 KB · Katsottu: 100
Mulla kostautu se reippaasti lenkkeily:D meinasin luhistua kauppakeskuksee ku en jaksanu enää kävellä:D mut oon kyl ollu jaloillani koko päivän, et ei ehkä pelkän lenkin syytä!

Joo saa olla aina johonki nojailemassa tai katella että oisko jottai paikkaa missä vois vähä aikaa istuskella:D saa nähä miten vaikka kymmenen viikon päästä että voiko montaakaa askelta ottaa..:o

Ni miettikää hei, nyt vauvelit painaa max kilon. 10vk eteenpäin ovat yli parikiloisia vähintään + muut painoa lisäävät tekijät. Siinä alkaa patti painaa :D toivottavasti saa käyttää sit ees kevyempiä vaatteita ja kengät voi vaan potkasta jalkaan..... :rolleyes:

Mä intouduin tänään aurinkoisesta kelistä et tein aamulla 6-7km lenkin ja iltapäivällä käveltiin järven jäällä laavulle n. 6km lenkki. Nyt sit lonkat ja alaselkä niin kipeenä. Olipas taas fiksua! Ens yönä ei sit varmaan taas nukuta.

Mittasin nyt vielä mahanympäryksen, jota en ole kertaakaan mitannut. Tasan 100 cm. :) Tuntuu vähältä, mutta on siihen tullut 30+ cm normaalitilasta lisää.

Mä en tiiä mikä mun normi ympärysmitta on ollu mut nyt 93 cm..jotenki kuulostaa vähäseltä ku tuntuu et on ihan kauheen kokonen maha jo o_O

Nyt rv 26+1

Muokattu viimeksi:
Minä en tarkkaan tiedä mahan ympärystä ennen raskautta,mutta olen normaalipainoinen.Tällä hetkellä mittanauha näyttää 110 cm ja olen viikoilla 28+3.Sf-mitta on tähän asti mennyt joka kerta käyrän keskellä,mutta tällä hetkellä kyllä tuntuu,että maha on valtava!

Takaisin