Masu mittoja

Mites teillä kaikilla tuo ihan masun ympärysmitta? Siitä oli puhetta jossain ketjussa, en muista missä.
Mittasin rullamitalla ku ei oo kotona muuta :D et vähän voi heittää...mut sain n.92cm navan ihan alapuolelta. Nyt olis rv 26+5
 
Mulla navan kohdalta nyt 99 ja 26+3. Oliskohan ennen raskautta ollu 88 tms. En muista enää tarkkaan :D Ens viikolla neuvola niin siellä näkee taas tuon sf-mitan.
 
Navan alapuolelta 112 cm nyt 28+6. Jotain 85-90 cm kai ennen raskautta.. Eli huomaa kyllä eron.. :p
 
Onpa erilaisia mittoja! Mulla viimeksi neuvolassa viikkoja 23+5 ja silloin sf mitta 22. Nyt siis rv 25+5 ja just navan alta 101 cm :D. Ennen raskautta on vyötärö ollut 70-75 ja lantio jotain 90-95 cm, eli maha on ja näkyy. Kiloja silti tullut aika vähäisesti, 6,4 kg.
 
Sf-mitta oli viimeksi (Rv 28) 21 cm, tosin oli eri mittaaja kyseessä ja pikkuinen oli poikittain.
 
Neuvolassa sf-mitta 24 cm(rv 27+3), tänään 28+1 masun ympärys 95 cm. Tuntuu vaan, että lantio leviää melkein samaa tahtia kuin vatsa. Kymmenen senttiä tullut lantiolle lisämittaa odotusaikana. Tosin kilojakin on siunaantunut kiitettävästi (11kg)... näytän ihan muumimammalta.
 
Mulla kans levinny lantiot paljon, sama juttu ollu joka raskaudessa...sitten kuitenkin painunut aika hyvin takaisin kasaan aina :D tiedä sitten vaikuttaako, mutta ollu suht helpot synnytykset ilman repeämiä kun vauvatki vaan reilu 3kilosia.
Nimim.tämäkin aika muumimamma :dance008
 
Rv 29+1 ja sf-mitta 28

Olen panostanut mahan kokoon, etuseinäistukka ei kyllä ole paljoa tätä pienentänyt (kun sanotaan, että silloin ei maha näy niin selvästi...)
 
Rv 30+4 ja mahan ympärys mitta 104cm ei tarveis enää kasvaa ku nyt jo ahdistaa kun on sitä pituutta siunaantunut sen vaivaiset 160cm...
 
Takaisin
Top