Masu kuvia

Jouduin ostamaan uuden mekon minkä alle saan pötsin piilotettua. Olen nimittäin huomenna menossa äidin kanssa mummolle ja en haluaisi paljastua vielä ennen nt-ultraa. Mummollekin olis parempi jos ei ehdi kuulla jos vaikka kaikki ei olekaan ultrassa kunnossa.
 
Odotan esikoista ja neuvolassa terkka ei oikeen tuntenu kohtuu kunnolla. Onks se sit jossain piilossa? : D Ja oon suht pitkäkin , niin pitääköhän tässä odotella viä kauanki sitä masua :-) Tosin kyl mulla pieni pömppis on jo ihan omasta takaa!
 
Minä olen 175cm ja sain ekassa raskaudessa odotella tosiaan sinne viimeiselle kolmannekselle että maha alkoi näkymään paremmin. Eniten se kasvoi ihan viimeisten viikkojen aikana. Nyt sainkin ostaa jo äitiyshousut kun ei mahdu enää oikein tavalliset jalkaan.
 
Niin justiinsa, ja mä oon kans sen 176 cm. Saas nähä meneekö mullaki sit suht pitkälle et näkyy. :)
 
177cm kans täällä, jännityksellä ootellessa :) Toisaalta kai se on ihan kiva että saa rauhassa kertoa kaikille ennen ku masu alkaa näkyä?
 
Eipä siinä välttämättä mene noin pitkään kuin mulla kun yksilölliset erot on suuria :)
 
Näitä ei varmaan tänne ilmesty kun kaikki on fb siirtynyt :sad001 Itse en pysty nyt lisämään ku puhelimen kamera ei toimi :sad001
 
Tässä mun vatta, viikkoja 16+4.. Näytän siis jo aika tankilta, pituutta 160cm, ja normaalisti olen ihan hoikka, pienillä jenkkakahvoilla. Turvotusta ei mielestäni ole, sormukset mahtuu hyvin, ja kaikki raajat normikoossaan, omat housut mahtuu hyvin jalkaan, ainoastaan napit ja vetoketjut on täytynyt jättää pois käytöstä. =D
Mutta kuten näkyy, tähän mennessä kertyneet kolmisen kiloa on menneet tisseihin ja vatsaan.. >.<
 

Liitteet

  • 20130722_084707.jpg
    20130722_084707.jpg
    154.9 KB · Katsottu: 83
Heleialla tosi söpö masu ^_^ Mä laitan kuvan sitten kun se selvästi erottuu.. Mulla kun on jo valmiina pehmuketta vatsalla :wink
 
Ihana kuva :) Laitan kans sit ku maha näyttää vauvamasulta eikä siltä että oon vaan syöny paljo grillimakkaraa kesällä :D
 
Täällä vatsa on myös sellainen, että näytän juoneen runsaammin sidukkaa ja syöneen makkaraa kesän aikana. Itse sen erottaa vauvavatsaksi kun tietää mistä on lähdetty liikkeelle, mutta ei oikein muuten. Olen uhan omiin arkistoihin pari vatsakuvaa ottanut mutta menee varmaan vielä jokunen viikko ennen kuin sellaista rehellistä vatsakuvaa musta saa. Heleialla on kyllä tosi ihanan näköinen vatsa, vaikka lähtökohtaisesti mä en yleisesti pidä vauvavatsoja kauniina, mutta toki ne kuuluu tähän hommaan eikä niitä oikein välttääkään voi :)
 
Mä näytän kans vaan siltä, että on grillisafkat tainneet kesällä maistua :D Omista farkuista ei mene napit oikein kiinni enää tai puristaa ihan pirusti. Mammahousut siis jo käytössä, kun ovat paljon mukavammat.
 
Tässä on mun viikon vanha kuva kun en muistanut lähettää :)
 

Liitteet

  • 1377612787443.jpg
    1377612787443.jpg
    39.4 KB · Katsottu: 88
Takaisin
Top