Masu kuvia

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2014' aloitti Napero, 6 kesä 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. matti Peruskäyttäjä

Jouduin ostamaan uuden mekon minkä alle saan pötsin piilotettua. Olen nimittäin huomenna menossa äidin kanssa mummolle ja en haluaisi paljastua vielä ennen nt-ultraa. Mummollekin olis parempi jos ei ehdi kuulla jos vaikka kaikki ei olekaan ultrassa kunnossa.
  2. Peipponen Uusi käyttäjä

Odotan esikoista ja neuvolassa terkka ei oikeen tuntenu kohtuu kunnolla. Onks se sit jossain piilossa? : D Ja oon suht pitkäkin , niin pitääköhän tässä odotella viä kauanki sitä masua :) Tosin kyl mulla pieni pömppis on jo ihan omasta takaa!
  3. matti Peruskäyttäjä

Minä olen 175cm ja sain ekassa raskaudessa odotella tosiaan sinne viimeiselle kolmannekselle että maha alkoi näkymään paremmin. Eniten se kasvoi ihan viimeisten viikkojen aikana. Nyt sainkin ostaa jo äitiyshousut kun ei mahdu enää oikein tavalliset jalkaan.
  4. Peipponen Uusi käyttäjä

Niin justiinsa, ja mä oon kans sen 176 cm. Saas nähä meneekö mullaki sit suht pitkälle et näkyy. :)
  5. Piia Aloittelija

177cm kans täällä, jännityksellä ootellessa :) Toisaalta kai se on ihan kiva että saa rauhassa kertoa kaikille ennen ku masu alkaa näkyä?
  6. matti Peruskäyttäjä

Eipä siinä välttämättä mene noin pitkään kuin mulla kun yksilölliset erot on suuria :)
  7. supernova Peruskäyttäjä

Tässä supernovan massu mallia 11+1 ♡
    11.1.jpg
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Napero Tuttu foorumilla

Näitä ei varmaan tänne ilmesty kun kaikki on fb siirtynyt :sad001 Itse en pysty nyt lisämään ku puhelimen kamera ei toimi :sad001
  9. Muumiina Aloittelija

Ei kaikki oo facessa :) Itse(kin) tykkään tästä anonyymimmästä menosta täällä.. :D
  10. Heleia Aloittelija

Tässä mun vatta, viikkoja 16+4.. Näytän siis jo aika tankilta, pituutta 160cm, ja normaalisti olen ihan hoikka, pienillä jenkkakahvoilla. Turvotusta ei mielestäni ole, sormukset mahtuu hyvin, ja kaikki raajat normikoossaan, omat housut mahtuu hyvin jalkaan, ainoastaan napit ja vetoketjut on täytynyt jättää pois käytöstä. =D
    Mutta kuten näkyy, tähän mennessä kertyneet kolmisen kiloa on menneet tisseihin ja vatsaan.. >.<

Attached Files:

11. Muumiina Aloittelija

Heleialla tosi söpö masu ^_^ Mä laitan kuvan sitten kun se selvästi erottuu.. Mulla kun on jo valmiina pehmuketta vatsalla :wink
  12. Piia Aloittelija

Ihana kuva :) Laitan kans sit ku maha näyttää vauvamasulta eikä siltä että oon vaan syöny paljo grillimakkaraa kesällä :D
  13. Kerttu2012 Aloittelija

Täällä vatsa on myös sellainen, että näytän juoneen runsaammin sidukkaa ja syöneen makkaraa kesän aikana. Itse sen erottaa vauvavatsaksi kun tietää mistä on lähdetty liikkeelle, mutta ei oikein muuten. Olen uhan omiin arkistoihin pari vatsakuvaa ottanut mutta menee varmaan vielä jokunen viikko ennen kuin sellaista rehellistä vatsakuvaa musta saa. Heleialla on kyllä tosi ihanan näköinen vatsa, vaikka lähtökohtaisesti mä en yleisesti pidä vauvavatsoja kauniina, mutta toki ne kuuluu tähän hommaan eikä niitä oikein välttääkään voi :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Zaroza Aloittelija

Mä näytän kans vaan siltä, että on grillisafkat tainneet kesällä maistua :D Omista farkuista ei mene napit oikein kiinni enää tai puristaa ihan pirusti. Mammahousut siis jo käytössä, kun ovat paljon mukavammat.
  15. matti Peruskäyttäjä

14+5, sori kuvanlaatu :/

Attached Files:

16. amalia Aloittelija

masukuva rv18.jpg
    Tässä nyt vihdoin tämän mamman massu :)
  17. Muumiina Aloittelija

Tosi kaunis :Heartred
  18. Muumiina Aloittelija

ImageUploadedByVau Foorumi1377241530.489416.jpg katotaan onnistuuko mun kuvanlisäys. Vähän eri kuvakulmasta :wink
  19. Kerttu2012 Aloittelija

Kaipa sitä voisi vatsakkaiden joukkoon liittyä...

Attached Files:

20. matti Peruskäyttäjä

Tässä on mun viikon vanha kuva kun en muistanut lähettää :)

Attached Files:

Jaa tämä sivu