Masu kuvia

Napero

Sanaisen arkkunsa ammentaja
:rolleyes: Osalla varmaan alkaa jo näkymään masukumpu jo varhain, kun on näitä kaksoisraskauksia ja uudelleen synnyttäjiä. Innolla odotan jo kuva satoa:rolleyes:
 
Kyllä on!! :D Ainaki viimeks mulla oli jo rv.15 sellanen kumpu et ei voinu väärin.. :) ja tunsin ekat potkut rv 13 :O
 
Kyllä on!! :D Ainaki viimeks mulla oli jo rv.15 sellanen kumpu et ei voinu väärin.. :) ja tunsin ekat potkut rv 13 :O miks oi miks tää lähettää AINA nää viestit kahteen kertaan????? aaaargh
 
mulla näkyi esikoisesta jo kunnon maha rv 16. Oon lyhyt, mulla on kohtu tosi edessä ja lyhyt selkä, niin masu alko ainakin viimeks näkymään jo tosi varhain. :P
 
Mä taas kun oon vähän pidempi niin ei näkyny oikeen mitään vielä puolivälissäkään. Viikolla 24 alettiin kuvaamaan viikottaista sivuprofiilia kun oli edes jonkinlainen kumpu.
 
Kyllä yleensä kohtu on kalllisutunut eteenpäin ja masu näkyy paremmin. Luulen että mulla rupee olemaan kohta vaikeuksia peittää masu kumpua. Turvotustahan siinä on paljon mukana.
 
Musta kyllä tuntuu ettei enää mee mitkään piukat housut jalkaan, mutta oikeesti oon varmastikin vaan turvoksissa!
 
mulla ainaki on masu jo, mutta toki joo on myös kova turvotus, mutta kovasti jo vauvamasulta näyttää :P
 

Liitteet

  • 760 – Kopio.jpg
    760 – Kopio.jpg
    201.6 KB · Katsottu: 128
Mullakin on masu mutta kun sillä ei oo mitään tekemistä vauvan kanssa :D Näytän kyllä ihan raskaana olevalta, mutta jos koko kohtu on jotakuinkin greipin kokoinen ja se sijaitsee virtsarakon takana alavatsalla niin siitä voi päätellä minkä verran näkyy.
 
mulla on joo kans suurin osa turvotusta, mutta kädellä paineltaessa kohtu tuntuu jo ihan selvästi, ekassa raskaudessa jo huomattiin et on kohtu tosi edessä, ja mä oon niin lyhyt/lyhyt selkäinen et plumpsahtaa vaan tohon yllättäen, näin oli myös esikosta n. rv 13 jo kumpu.
 
Ihana masu jeflo. Mä yritän joku päivä kuvata. Mulla on kohtu poikkeusellisen kaarella ainakin tuo lekuri jo ekassa varhaisultrassa asian totesi.
 
Nyt joudun perumaan eiliset puheeni. Ei tuo tuossa vielä eilen ollut!
 

Liitteet

  • 1372159344470.jpg
    1372159344470.jpg
    72.5 KB · Katsottu: 133
Onhan teillä jo kunnon masukat! :D Ihmeellistä, miten toisilla se alkaa näkymään heti ja toisilla ei sitten millään.
 
Ihania masuja! Mulla ei todella ole vielä mitään mistä sais edes kunnon kuvaa, sitä odotellessa :) Mulla kans tuntuu kohtu jo alavatsalla kun kädellä tunnustelee, mut oon sitte taas aika pitkä joten ehkä se mahtuu piiloutumaan viä johonkin..
 
Niin eihän mullakaan ekassa raskaudessa näkynyt mitään vielä puolivälissäkään. Nyt on edellisestä niin vähän aikaa että se selvästi vaikuttaa.
 
Takaisin
Top