Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sainkin tuon ohjeen hetimiten - kiitos vaan Tarunen - ja taisin jopa onnistua luomaan sen allekirjoituksen. Kylläpä vanhakin vielä uusia temppuja oppii!

Peukaloinen, hyvä [:)] itse sillo takkusin sen kanssa vaikka kuin kauan, että sain sen oikealla tavalla näkyviin [:D]

iltaa [:)]

vieläkö mahtus mukaan yksi marrasmurusen odottaja? nyt olis viikkoja kertyny 25+6 ja esikoinen tulossa [:)]
laskettuaika olis 2.11 ja innolla sitä odottelen [:D]

vähä pittää vielä opetella tätä palstan käyttöä [:D]

Tervetuloa mukaan Siiri ja Peukaloinen [:)]

Vaunuista: Ne on ostettu jo aikoja sitten, niinkuin kärry-ketjuun sillon joskus kirjotin. Olin aikasessa koska sattui löytymään hyvät erittäin halvalla huuto.net'istä, eli Brio kombit kovalla kopalla vuosimallia 2003, harmaat ja vain 100e.

Muuten ei ole hirveesti tavaraa tullu hankittua, sillä onhan tässä aikaa, ja vaikka täälläkin nyt uhkaavasti näyttää siltä että saattas olla keskonen tulossa, nii meneehän siinä aikansa ennenkuin saa pienokaisen kotiin.

Ei pidä turhasta ottaa stressiä [:)]

Uudet mammahousut pitää kyllä käydä ostamassa, joten suuntaanpa huomenna Helsinkiin. Samalla on hyvä torjua tätä höperöitymistä ja käydä kaverin kanssa kahvittelemassa. Riskillä vedetään, mutta hei, naistenklinikka on lähellä ja ei sekään auta että masennun täällä kotona. Kun ei se vuoto sitte vissiin loppunukkaan, piti vaan hiljaiseloa [&:] En jaksanu viikonloppuna soittaa lekurille, ja lauantai illan jälkeen sitä ei taas ole näkyny joten turha mennä testeihin.

Kamala kun on kuuma, hiostava ja mahaa kiristää[:(] Kohta vois mennä koisaa, tuuletin kainalossa [:D]

Tervetuloa minunkin puolestani[:)]

Toivotaan nobody, että tilanne rauhottuisi vielä hetkeksi. Tuo pään/ajatusten tuulettaminen ei varmasti ole huono ajatus[:)] Voimia ja jaksamisia sinne! Itsekin suuntaan huomenna potkuhousuostoksille, yllättävän pian se mökkihöperyys näin pelkästään lomallakin tuntuu iskevän. Muistan hyvin, millaista oli olla reilu 2kk vuodelevossa esikoista odotellessa. Tai paremminkin en muista siitä juuri mitään muuta kuin sen olotilan, tuntuu että koko aika meni jonkinlaisessa apatiahorroksessa. Seura piristi aina kummasti. Ahkeran pötköttelyn tuloksena selvittiin toki 36 viikolle saakka, että ei ihan hukkaan heitettyä aikaa ollut se sentään. Tuolta lokapoikasten puolelta olen seuraillut, että siellä jo kolme on syntynyt maailmaan aika varhaisilla viikoilla. Lohduttavaa tietää, että lapsilla on hyvät mahdollisuudet selviytyä jo ennen 30. raskausviikkoakin[:)] Toivotaan, että pääset vielä "normaaleille" viikoille!

Heissan!

Nyt on VAUNUT hankittu!! [:)] Tänään hain matkahuollosta ja olen tyytyväinen [:)] En sitten saanu vaaleanpunaisia, mutta eipä tuo maailmaa kaada! Muutenkin oon ostanut jo kaapin täyteen pikkusia vaatteita, sen verran paljon siis että nyt pitäis malttaa olla ostamatta mitään [:D] No, kun on joutunut sen melki neljä vuotta tätä hetkeä odottaan niin annan itselleni luvan tuhlata ihan surutta, hyvään tarkoitukseen kun menee! [:)]

Nökkönen potkii niin että koko maha heiluu, mikä on todella huvittavaa ja saa kyllä silmät pysähtymään [:D] Hyvä onkin että potkii niin tietää kaiken olevan ok. Supisteluja on mulla päivittäin....ei kipeitä mutta kuitenkin useita kertoja päivässä. Saas nähdä miten töissä jaksan kun lomat loppuu tähän viikkoon.. [8|] Yrittäjänä ei hirveesti juhlita sairaslomarahoilla... [8|]

Äitiyspakkausta odottelen myös! Hakemus oli jo käsittelyssä pari päivää sitten, tiedän kun kelantäti soitti tilinumerooni [:)] Että eiköhän se sieltä tuu sitten aika pian...ehkä [:)]

Helle on ihanaa mutta verottaa kyllä jaksamista, turvotustakin on tullu mutta onneks vain vähän. Nautitaan nyt kuumasta kesästä kuitenkin [:)]

Viimeinen kolmannes starttaa huomena [:)]

Hihiiii [:D]

Tää mamma on ihan lahopääksi tullut. Tänään tuli äitiyspakkaus postista haettua ja ihan täpinöissäni olin. No, tässä muuttohässäkän keskellä unohdin sitten koko laatikon penkomisen ja tutkinnan joten jää vkolopulle kun on nyt odottamassa uudella asunnolla jo [:D]

iltaa [:)]

millon se tulee?? äitiyspakkaus?? en malttas oottaa enää yhtään [:(] [:)]
voi tätä hellettä! näyttäs siltä ettei ees yöksi viilenny [:'(] ja välillä tuntuu että vauskillaki on massussa turhan kuuma ku kovasti yrittää tulla massusta ulos [:D] puskee välillä aivan uskomattoman kovasti [:D]
tänää iski turvotus jalkoihin [:'(]
jospa suunnistan kylmän suihkun jälkeen nukkumaan..

jaksamista helteiden kans [8D]

Oih, muakin kiinnostaa kauanko papereiden viemisestä menee siihen että oikeesti SAA sen pakkauksen !? [:)] On tää vaan NIIIIIIIN IHANAAAAAA !!!!! Olen niin rakastunut tähän vauvaan ja elämään ja tähän ihanaan odotukseen [:)] Vaikka toisaalta ei malttaisi odottaa sinne marraskuulle, niin nautin jokaisesta päivästä kun pikkunen potkii mahassa!

Jipii, just tuli laput ett äippäpaketit on postissa[:D] ja eilen tilille tuli 140 euroa, (kaksosistahan saa 3kpl äippäpaketteja, eli otettiin 2kpl paketteja ja yks rahana)...rahoilla käytiin ostaa telakalliset turvakaukalot...
Illal pääsee si hypistelee vaatteita[:D]
Ainut ärsyttävä puoli täs jutus on se ett ei vieläkään olla saatu isompaa asuntoa. Asutaan nyt 2h+k  (2.kerros, ilman hissiä)3 henkilöä ja Helsingin kaupunki on sitä mieltä ett kun ei olla asunnottomia niin meillä ei ole hätää...tänään meen meuhkaa sinne toimistoon. Kun totuushan on se etten voi asua tässä asunnosaa nappuloiden kanssa ollenkaan, tai muuten olen päivisin pelkästään sisällä, kun en kahden kantokopan ym. tavaroitten kanssa pääse täältä mihinkään...mut toivon edelleen että asunto löytyis ennen nappuloitten syntymää...

tänää soittivat mulle kelalta ku oli muutama ruksi unohtunu hakemuksesta. eli nyt käsittelevät sitä.. ja kolme viikkoo sitte palautin sen [:'(] eli vissii vielä kestää pakkauksen saaminen..? [:(]

Mulle tuli tänään lappu postista, että pakkaus on tullut. Eli just vajaa 2 viikkoa siinä meni, ku päätös oli viime viikon maanantailta. Tuli myös päätös päivärahasta, joka oli muutaman euron pienempi kuin itse laskemani. Minusta se oli vähän outo, ku miks siinä oli vuositulot laskettu 1.2-31.7 ja sit kerrottu kahdella. Jos kesken vuoden palkka nousee tai kuukaudet ovat erilaisia niin eihän tuosta tule oikeeta tulosta! Elikkä saivat sillä konstilla laskettua sen niin, ettei tuloni ole noussut 20 % vuodesta 2008, joten voivat maksaa sen perusteella. Vaikka eipä silti, hyvin nämä asiat on suomessa järjestetty ja hienoa saada rahaa vauvan kanssa kotona olemisesta!

Mä vein viime viikon ma laput kelaan. Vein ihan paikan päälle niin saivat heti katottuu että kaikki oli ok. Eilen maksoivat tililleni sen 140e. Olis ollut niin kiva saada se pakkaus, mutta kun esikoisen vauva vaatteet on kuin uusia en raaskinnut sitten pakkausta ottaa. Eihän se raha niin hirveesti oo, mutta nyt kun oon hoitovapaalla niin tuokin summa tuntuu suurelta. Kaikki vauvan vaatteet oon jo pessyt ja silittänyt kaappiin odottamaan. [:)] Ja odotan että alkaa se äitiysraha juosta, tuo hoitovapaan raha kun ei tunnut riittävän mihinkään. Sitten saan kuukaudessa puolet enemmän rahaa, JEE! Vielä täytyy viedä lappu siitä että saanko samalla hoitolisää, luulen kyllä etten saa koska en saa sitä nytkään. Johtuen miehen tuloista. Mutta laitan laput silti menemään jos vaikka vaikuttaa sitten kun on kaksi lasta, en tiedä... Parit ihan pienet vaatteet oon ostanut (koko 56) kun silloin esikoiselle ei tullut niitä ostettuu kuin pari. Nyt ajattelin että tän toisen ei tarvii heti alussa kulkee niin isoissa vaatteissa. Ja halusin ostaa jotain uutta kun en sitä äippä pakkausta ottanut. Ostin yhden suloisen bodyn, potkarit, muutaman tosi pienen myssyn, sekä muutamat hanskat/tumput ei mitkään paksut vaan sellaset mitä voi käyttää sisällä. Meidän esikoinen oli ainakin niin kova raapimaan ja kun pienen kynsiä ei saa leikata niin sellaset hanskat on tosi kätsyt. Viel kätsymmät on ne bodyt joista saa hihat käännettyä umpeen. Kaverin vauva oli kans kova raapimaan ja oli jotenkin hirveetä kun ne ei käyttänyt hanskoja oli meinaan vauvan päänahkä välillä todella ruvella.

Pitäs varmaan tehä oma valitusketju, mut päivitän ny tähän.. Viime yö meni mukavasti taas sairaalassa tarkkailussa kun rupesin illalla taas kerran vuotamaan, eka sitä nestettä ja sitten verta.. Kaikki hyvin, paikat kiinni ja kiinteet, arvot ok (paitsi hb 108).. Seuraavaks vois mennä keräilee mun mielenterveyden rippeet tuolta jostain.. On tää raskausaika sitten niin ihanaa.. palaillaan kun pää kestää [&o]

[font="times new roman"]Heippa vaan. Nyt uskalsin ekaa kertaa ottaa osaa tähän keskusteluun. Olen kyllä tarkkaillut taustalta teidän juttuja. Nyt jos vielä onnistuisi tuon Lillypien liittäminen!

Tervetuloa joukkioon Ermu! :)

Nobodylle taas kovasti voimia! ..kyllä sun jaksamista koetellaan. ? Melkein koen huonoa omaatuntoa siitä, että itse on pystynyt nauttimaan tästä raskaudesta ilman sen suurempia oireita / vaikeuksia (koputetaan nyt varmuuden vuoksi silti puuta).

tervetuloa Ermu [:)]

Nobodylle voimia!

mää täytin ne lappuset kelalla sen naisen kans nii siltiki puuttu rukseja vaikka kysyin et onko nyt sitte kaikki [>:] noo vaan sainpa tietää että nyt ne käsittelee niitä [:D]

Takaisin