Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä oon kans ostanu bellybeltin mut eipä oo tullu käytettyä kovin hirveesti, ku en oikee tykänny... :(

No harmi! Joo kyllähän se bellybeltin kans täytyy pitää pitkiä paitoja, että se ei näy, ku ei se mitenkään hienon näkönen oo.. :) Onneksi on kerääntynyt nuita tunikamallisia paitoja enempikin, niin ei tarvi heti ostaa raskasupaitoja. Mutta mun on ollu jo pakko käyttää sitä bellybeltiä, kun housujen ei kestä yhtään puristaa mahaa tai alkaa tulla niitä harjotussupistuksia. Saa nähä koska sitä joutuu ostamaan oikeat raskauspökät...

no mä oon jo kahet raskaus housut ostanu. ei muita voi enää ees pitää, jos tuulihousuja ja collareita ei lasketa :) mut musta tuntuu, että se bellybelt on liian iso, ku ei housut pysy jalassa. sit ilman bellyä housut ei mee kiinni :/ harmittaa...

heissan kaikki, on taas menny melkein viikko etten oo ehtiny täällä edes käymään.
Töissä tapahtunu välikohtaus sai sinänsä onnellisen lopun, eli riehunut mies lähetti meille anteeksi pyyntö kiirjeen maanantaina. Mutta ei kyl tuu mieleenkään mennä enää ainuttakaan varasta ottamaan kiinni.
Mukavaa Wappua kaikille!

Onnea kaikille odottajille! Itselläni laskettu olisi 19.11 [:)] Ylihuomenna ensimmäiseen ultraan ja jännittää todella paljon! Mieheni kanssa päätettiin odottaa neuvolan ultraan, eikä menty yksityiselle ja en voi muuta sanoa kuin odottavan aika on NIIN pitkä [:@] !! Pahoinvointi on jo helpottunu(luojan kiitos) ja olo tuntuu aika hyvältä!!
Vielä iloisia päiviä kaikille marrasmammoille!

Moikka!

Onko muilla samanlaista "ilmiöö" eli aamuisin/yöllä se ihan oikea vauvamasu tuntuu paljon selvemmin ja oikein pullottaa [:D] Jotenkin tuntuu että se pullahtaa välillä oikeesti esille ja sitten taas sulautuu johonkin sinne vatsan uumeniin [:D] Kuulostaa ihan hullulta, tiedetään [:D]

Meillä oli pari päivää pikkunen kadoksissa jossain enkä millään saanu sydänääniä kuulumaan, mutta nyt kuuluu taas tosi hyvin! Kummallista mihin sekin voi muka kadota niin pienessä tilassa [:D]

Totesin aamulla että sehän on enää 1,5kk niin saadaan tietää sukupuoli!! Vähänkös aika menee nopeesti! Sillon ollaan myös jotakuinkin puolivälissä raskautta ja viiden kuukauden kuluttua alkais jo äitiysloma!! Huh miten aika kuluu huomaamatta!!

iines* joo mulla sama juttu just yöllä huomaan usein kuinka maha pullottaa ja siihen ei sormi uppoo niin täytyyhän sen vauvamaha olla [:D]
Just kattelin netistä mamma vaatteita. Onhan mulla jo niitä ennestään mutta täytyy muutama uusi ostaa, sitten kun maha tästä kasvaa. [;)]

vaput juhlittu ja hyvinhän se meni vaikka ilma olikin aika huono. Pojat joi olutta ja me tytöt simaa, sattu niin että kaikki naispuoliset oli masut pystyssä [:)]

Huomenna eka neuvola ja jännittää kyllä aikalailla kun se meidän eka varhaisultra meinas olla farssi, kun ei sitä alkioo löytynyt ollenkaan ja peloteltiin jo tuulimunalla. Toivotaan nytten että huomenna murun sydänäänet kuuluu ja saadaan olla rauhallisinmielin, melkein voi jo päästä sitten toteamaan että eka kolmannes alkaa olemaan ohi. Isikin pääsee huomenna ekan kerran masun tarkkailuun mukaan.

Kaikille uusille palstailijoille onnea marrasmuruistanne![:)]

msj:Kiva kuulla,että tilanne on rauhoittunut!

ElinaH ja dreamer:Tsemppiä ultraan!

Itsellä tuntuu,että ne vähäisetkin oireet on antanut aikas lailla periksi ja on just sellainen epätodellinen olo,että ollaanko tässä raskaana.Mulla tuo masu on mielestäni hyvinkin ailahtelevainen,välillä näyttää jo pieneltä pömpöltä ja sitte taas tuntuu,että farkut solahtaa hyvinkin jalkaan.Viikko vielä omaan ultraan.

Kaikille ihania mahan kasvatushetkiä!

Ihana lukea kaikkien onnellisten textejä :) Olen itse viikolla 10 ensimmäistä lasta odotetaan. Pitkään oli toiveissa ja nyt näyttäisi saapuvan miedän elämäämme.
Huomenna ois sydänäänien kuuntelu ja onnella odotan jo sitä. Tosiaan kun tietää päivän, tuntuu ettei se tule koskaan :)

Huono olo ja oksetus on ollut koko ajan seurana :( Ikävä kyllä. Saisi jo helpottaa, kauhea oksennella jatkuvasti! Senkin vielä kestäisi, mutta muuten tämä pahoinvointi ja kuvotus alkaa käydä voimille, kun ei sitten jaksa tai pysty mitään tekemään.

Suorituskyky laskenut ihan huimasti. Tahtois harrastaa liikuntaa, mutta paras suoritus on jääkaapilta vessan kautta takaisin sänkyyn.

Lilypie Pregnancy tickers

Poistun marras-synnyttävistä. Lauantaina tuli viikko 13 täyteen, mutta meidän pienokainen ei vaan jaksanut pitemmälle. Kiitos Luojan sain pitää tuota 13-viikkoista hetken kädessäni ja kuinka kaunis hän olikaan. Äidin rakkaus ei muutu oli viikkoja sitten 13 tai 40. Tunteet ovat samat.

Toivon sydämestäni kaikkea hyvää ja onnellisia odotuksia teille kaikille!

Amina voi eih, itku tuli sun puolesta! [:(]
mitkään sanat ei varmasti riitä lohduttamaan.. kovasti voimia <3

Paipapu mulle tuli samoihin aikoihin ihan yhtäkkiä tosi epätodellinen olo ja epäilin että mahtaako sielä kuitenkaan kasvaa kukaan... Mutta sekin taitaa kuulua asiaan [:)] Kyllä se sielä vaan on vaikka oireet alkaakin lieventyyn eikä mahaa vielä näy [:)]

Aminalle todella paljon voimia....

Amina,pyyhin täällä kyyneleitä...[:(] Paljon paljon voimia teille sinne suureen suruun...Enkeleitä teille sinne kantamaan taakkaanne...

Amina voimia sinulle! Tuntuu kamalalta että tuossa vaiheessa voi vielä tulla keskenmeno kun ajatukseen vauvasta on jo niin tottunut, vauva on jo ikäänkuin itsestäänselvyys tulevaan elämään. Olen todella pahoillani!!!!!!!!!!!!!!!!

Oman murun sydänäänet saatiin kuulumaan eilen tosi hyvin dopplerilla. Oli ihana neuvolakäynti! Näitä lisää [:D]

Heippis taas,
long time no see :) Oon ollut sen verran laiskimus, etten ole jaksanut edes täällä käydä :D

Ensiksi, sydämellinen osanotto kaikille marrasvauvansa menettäneille <3.

Itselle tuli kutsu ekaan ultraan Naikkarille, ensi ke eli 12.5 pitäisi siis jälleen päästä näkemään pikkukaveri :)
Ekan kerranhan papunen nähtiin yksityisellä ultrassa rv 7+1, mutta siitä on jo sen verran aikaa, että tuntuu välillä ihan epätodelliselta...lieneekö siellä oikeasti ketään ? Mitä jos tällä välillä on tapahtunut jotain ? :o
Piina ja paniikki...ei se auta kuin odotella.

Lune :) Onnellinen tunne tuokin... Meidän murunen taas muistuttelee mua olemassa olostaan jatkuvasti oksennuksen merkeissä [:D]

Heipä hei taas!
Mä täällä pähkäilen että minkäköhän kokonen masu on n. kk. päästä. Silloin ois siskon tytön ylioppilasjuhlat. Mihinköhän mekkoon sitä mahtuu. Kattelin netistä äitiysjuhlamekkoja mut sit mietin että tarviiko silloin vielä semmosta. Ei oo mitään muisti kuvaa minkäkokoinen maha oli silloin viimeraskaudessa viikolla 18. Luulen kyllä että tavallinenkin mekko menee vielä silloin.

Ostin myös huutonetistä (tai siis huusin) sellasen dopplerin. Nyt sitä sitten oottelen [:)] sekä sellasen bola korun. Kummatikin piti silloin hommata jo ekassa raskaudessa mutta sitten jäi ostamatta. Nyt kun luulen että tää saattaa olla mun viimenen raskaus (jos kaikki menee hyvin) niin haluun tehä joitain asioita erilailla. Kun ollaan vähän miehen kanssa suunnitelut että kaksi lasta riittää. Mutta aika näyttää. [;)]

Miten muuten saa esim. lisättyä tohon oman nimen alle kuvan? Ja mistä saa tallennettua sen vakio allekirjoituksen?

Takaisin