Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aivan ihana aamu! Ekaa kertaa viikkoon olen päässy kunnolla sängystä ylös, ei ole tarvinnu oksentaa ja olo on ollu hyvä (nyt tosin alkaa taas tulla ökkö olo, mutta toivoa on paremmasta, koska koko ajan ei ole paha olo!) Ihanaa!!! Innostuin niin, että siivosin koko huushollin ja pesin pyykkiä, kävin myös eilen kattomassa yhtä ihanaa kämppää, joten pitäkää mulle peukkuja, että saan sen!!!!

Luomuleena, tuon kuvan ja allekirjoituksen saa tuolta sivun ylänurkasta oma käyttäjätili kohdasta. Sinne vain lisäilemään. Itse tykkään tästä suomalaisesta versiosta allekirjoituksessa, mutta toi lillybie...tai mikä olikaan :D On myös aika suosittu ilmeisimmin. Onnea mekon etsintään :) Mulla kans kaverin häät kesäkuussa ja löysin aivan ihanan mekon, se oli tosin vähän iso ja pyysin ompeliaa kaventamaan sitä. No sillä viikolla ku mekko piti kaventaa niin plussattiin...eipä sitten kavennettukaan :D Toivottavasti se sopii viel sillo [:D]

Heissan kaikille! Täälläkin esikoista odotellaan! [:)] LA 29.11..
Eka ultrassa käyty viime vkolla ja pikkusen sydän siellä tykytti <3 Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin..
Ilman oireita ei, täälläkään, olla selvitty. Väsymys on jotain ylitsepääsemätöntä! No kyllä se tästä helpottuu! Ja onhan se sen arvoista <3 Mukavaa odotusaikaa, meille kaikille! :)

Onnea kelis, samalla lasketulla ajalla ollaan matkassa [:)]

Mullaki on ollu hirveetä väsymystä, mutta tänään hirvee energiapiikki ja ekaa kertaa viikkoon oksentamatta ja voimatta pahoin!!! Ihanaa!!! Kolme viikkoa meniki tuskassa :D Mutta tiesipä syyn :)

luomuleena: meillä ei kyllä paljoa oo eroa noissa päivissä.. mä kipitän 1 päivän sua eellä :)

Meille tulee ensimmäinen vauva marraskuussa. Lapsi on todellakin toivottu ja tuntuu että aika matelee :)

Minä olen 28 v ja mieheni 29. Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, josta puoli vuotta naimisissa.

Maanantaina ensimmäinen ultra [:)]

Miten mä saan allekirjoituksen näkyviin? Mitä koodia pitää lyödä linkin eteen ja taakse jne?? Auttakee!!!![&o]

Nyt on onneksi muotia mekot, jossa leikkaus rinnan alla 50-l tyyliin. Itsekin laitan sellaisen kevätjuhliin ja hyvin varmasti mahtuu. Samoin kaapissa monta tunikaa ja pitkää paitaa, joten ongelmaksi tulee jossakin vaiheessa vaan housut!

Täällä suunnalla oli ensimmäinen ultra tänään :) ja pikkuinen aktiivisesti telmusi mahassa ja hyvältä kaikki näytti [;)] laskettu aika pysyy samana kuin aikaisemminkin eli 23.11. Nyt siis menossa 11+3
Tällä kertaa isikin pääsi mukaa tutkimukseen.
Jotenkin kaikesta tuli paljon todentuntuisempaa kun näki konkreettisesti että kyllähän siellä mahassa joku asustaa[:)]
Oireetkin on alkanut jo helpottamaan hankalan alun jäljiltä. Täällä suunnalla ruvettu miettimään että millon kerrottaisiin muille perheenjäsenille ja ystäville. Äitienpäivähän on nyt vkl, niin jos sitä samalla onnittelisi tulevaa mummuakin.

Mitenkäs teillä on äitienpäivää vietetty?
Mies toi mulle kukkia vaikken varsinaisesti äippä vielä olekkaan [:)]

Vatsa alkaa pikkuhiljaa tuntuun ihan oikeesti [:D]

Meillä kerrottiin näin äitienpäivän kunniaksi uutiset vihdoin isomummoillekin, kyllä on pieni kovin odotettu tähän sukuun! :)
Muuten ei olla vielä mun osalta äitienpäivää vietetty.. kyllä mies toivotti mulle "puolikasta äitienpäivää" :DD

Tarunen ja Dinsku, meillä sama laskettu aika :)
Ylihuomenna vihdoin on kauan odotettu ultra!Saa nähdä muuttuuko LA, jotenkin tuntuu että vois aikaistua, mutta enhän mä ensikertalaisena osaa mitään päätellä.
Tiistain jälkeen voikin sitten alkaa läheisille kertomaan. (Pidetään nyt kuitenkin vielä sormet ristissä!!)
Mä sain mieheltä "odottavan äidinpäivä -lahjaksi" viherkasvin ja tölkin alkoholitonta olutta. Oli ihanaa että se oli kauppareissulla ajatellu mua [:)] <3

Ketunleipä:

niin on :) tänään käytiin mieheni kanssa ekassa ultrassa ja oli ihana katsoa kuinka sikiö liikkui ja vähän potkii ja sydän löi :)

Aivan ihana tunne ja paljon todellisempi, kun omin silmiin näki pienokaisen <3

Me viel odotellaan ultraan. 24.5 ois aika, mutta kyllä se siellä on ja kasvaa :) Maha alkaa jo näyttää huvittavalta, etenkin ku muuten olen pahoinvoinnin takia laihtunut ihan yli paljon. Ja oksennuksista tietää, että siellä se on [:)]

Joko teistä joku on tuntenut liikkeitä? Tuntuu jotenkin oudolta että näin aikaisin voisi tuntea liikkeitä, mutta niin jotkut vaan sanoo tunteneensa... [8|] En mä kyllä ole huomannut vielä mitään ja odottelin niitä aikasintaan parin kolmen viikon kuluttua.. Mutta sittenpähän sen näkee [:D] ..tai siis tuntee!

Neljän viikon päästä saadaan tietää sukupuoli ja sitten aion kyllä alkaa katseleen vaunuja [:)]

Hei, tuolta lokakuisten puolelta! Jos minulla menee vähänkään LA:n (27.10) yli, niin marrasmuruksi sekin vaihtuu... Jorvissa syntyy.

iines: Viime viikolla tunsin ensimmäiset liikkeet jotka arvioin muiksi kuin ilmavaivoiksi. Tuntui kuin pieni sormi olisi piirtänyt viivaa sisäpuolelle - hennosti kutitti. Todennäköisesti kyseessä kuitenkin oli kunnon käännös.

Tänään tokalla neuvolakäynnillä neuvolatäti kuitenkin kysyi olenko havainnut liikkeitä. Taitaa siis olla tosi yksilöllistä milloin ne tuntuvat (myös siis ensisynnyttäjillä). Oppaissa taitaa olla varmanpäälle ajat ilmoitettuna, ettei kukaan ala stressaamaan jos ei liikettä tunnu. Muistaakseni luin, että ekakertalaisilla tuntuu liikkeet yleensä rv 18-21. Mutta viikolla 14-15 siis taitaa olla mahdollista jo tuntea, eipä neuvolatäti muuten kyselisi?

Pakko tulla vaan hehkuttaa kun on niin ihana ilma. Pojankin kanssa ollaan oltu ulkona koko aamu ja nyt tultiin välillä päikkäreille sisälle. (Itse saan omaa aikaa) Kyllä sitä kesää onkin odotettu, toivottavasti sää jatkuu samana. [:)] Ihanaa kun ei tarvii poikaa paljoo pukea ja aurinkorasvaakin jo tänään laitettiin. Masuasukki on pitänyt hiljaiseloa, toivottavasti siellä voidaan hyvin. TI olis 3. neuvolakäynti. Iloista päivän jatkoa kaikille! [:)]

Takaisin