Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heis kaikki!

Pakko päästä nyt vähä purkaa, oon täs muutaman tunnin jo valvonu, ja kohta muka pitäis töihin mennä. Eli oon palvelualalla töissä, ja eilen jäi yks mies varastamisesta kiinni, siinä vartijaa ja poliiseja odotellessa (odotusta oli noin puol tuntia), sain aikas pahoja suullisia uhkailuja mieheltä, esim "Kyllä mä muistan sut, ja oota vaan kun pääset töistä niin oon sua oottamassa" ym. Onhan kaikenlaisia uhkailuja kuullu vuosien varrella, mut tää nyt tuntuu tosi pahalta, ja nyt kun en oo enää pelkästään vastuussa vaan itsestäni vaan myös pikku kaksosista mahassa...ja sitä kans mietin ett tää mun murehtiminen ei todellakaan oo hyväx niille...

Mut se on vaan nyt lähdettävä töihin ja toivottava että uhkailut oli pelkkiä uhkailuja (niinhän järkikin sanoo, mutta minkäs teet tunteille)...

Tervehdys taas kaikille.

Onnea uusille tulokkaille ja teille joilla oli huonoja uutisia, en meinaa löytää sanoja. Itkua pakersin äsken ja ajattelin että en voi jättää kommentoimatta ja osoittamatta pahoittelujani. [:(]

voimia teillle marrasmurujen menettäneille.

Itsellä ultra ensi perjantaina elikäs monta pitkää päivää vieläkin edessä..

msj, onpas ikävä tilanne! voimia!

me saatiin tänään postissa se kotidoppleri! saatiin pötkylän syke kuulumaan vaikka ei se helppoa ollut, karkasi pirulainen aina pois alta [:D]
mutta ihanaa oli kun sen jumputuksen kuuli vaikka se oli vain ihan hetkittäin ja hakemalla haettu! nyt vähän luottavaisempi mieli kun torstaina on se np-ultra!

Hei tulitikku! Tosi ihanaa lukea sun kuulumisia ja varsinkin HYVIÄ uutisia!!!! [:)]

Kivaa raskausaikaa kaikille tuleville marrasmammoille! [:)]
Ja pahoitteluni menettäneille sekä RUTKASTI onnea uuteen raskauteen!!!!

Aurinkoista kevättä, toivottelee enaj! [:)]

Hei kaikille :)

Täälläkin "uusi" marraskuinen odottaja, seurannut olen tätä keskustelua sivusta jo kauan, mutta aikaisemmin en ole uskaltanut tänne tulla kirjoittamaan lähinnä näiden varhaisten viikkojen takia. Nyt on viikkoja takana 10 ja risat, ja pikkuhiljaa alkaa masun pyöristyessä löytyä uskoa, että kyllä se tästä hyvin etenee :) Laskettu aika olisi virallisesti 20.11, mutta kahdeksannella viikolla ei hermot enään kestäneet odotusta ja varasin ajan yksityiseen ultraan kurkistamaan onko siellä masussa ketään, ja jossa uudeksi ajaksi lasketiin 18.11. Tänään mennään jo toiseen neuvolatapaamiseen jännittyneissä tunnelmissa, toivottavasti yritetään kuunnellä niitä sydänääniä jo! Niskapoimu-ultraa odotellaan ensi viikolle, ja sinnekin tuntuisi olevan hyvinkin pitkä aika :)

Onnea kaikille muille marrasodottajille, jään mielenkiinnolla seuraamaan näitä keskusteluita! :)

msj:Mites töissä tilanne?Onko ollut rauhallista..?Kurja tilanne...Voitko puhua työnantajalle,jos asia kovasti painaa mieltä?

tulitikku:Onko dopleri toiminut hyvin?[:)] Ite oon kahden vaiheilla,tekis niin kovasti mieli,mutta pelkään sitten hysteerisenä ravaavani jossain lääkärillä,jos en ääniä löydäkään![:D]

tinkerbell:Onnittelut!Toivottavasti oli onnistunut neuvolakäynti!Tämä odotus on kyllä näillä alkuviikoilla aikas piinaavaa,kun ei oikein mitään konkreettista vielä ole näkösällä...No,kyllä se mahakin alkaa kasvaa ja sitä myötä usko ihanaan omaan pienokaiseen vahvistua!

enaj, kiitos, kiitos! mites teillä on sujunut?

paipapu, oon tykännyt dopplerista. pitihän sitä kahteen, kolmeen kertaan eilen kokeilla [:D] mä varauduin siihen ettei mitään vielä kuule ja olihan se sykkeen hakeminen aika hankalaa välillä. mut kyl se sieltä löytyi kun vaan jaksoi etsiä! ja sehän vain helpottuu koko ajan! suosittelen!!!!

ja tervetuloa kaikille uusille!

tulitikku, hyvin on sujunut. Tyttö on ollut itseasiassa "helpoimmasta" päästä. Ei koliikkia, ja sama rytmi ollut koko pienen ikänsä ajan. Eli 22 menee omille unilleen, sitten herätellään se 24-1 aikoihin kun mennään itse nukkumaan, sitten 5-6 aikoihin herää ekan kerran ja sitten aamulla herätään 8 aikoihin. Päivällä satunnaisia päikkäreitä ja seurustelua. [:)]

Tuossa matolla se kovin juttelee lempilelulleen, pienelle pehmo ampparille jonka sai sairaalasta saadusta lahjahoitolaukusta! Semmosesta liberon pussukasta.

Pidän peukkuja pystyssä sulle ultraa varten, ja uskon että kaikki menee tällä kertaa nappiin! [:)] Olen tosi onnellinen puolestasi!

Hellou!

Terveiset np-ultrasta! Kaikki näytti hyvältä ja oli niinkuin pitääkin! [:)] Kuvia saatiin iso nippu [:)]
Downin riskipisteet oli 1:750 ja niskaturvotusta 0,77 eli hyvähyvä! Pikkuisella näytti olevan kaksi kättä ja kaksi jalkaa, aivopuoliskot, munuaiset ja mahalaukku [:D] Silmät ja suu näkyi myös [:)] Kätilö katsoi hetkenaikaa myös 4D versioo mutta mä en kyllä siitä nähnyt mitään... Kysyin jossain vaiheessa että näkyiskö siitä jo kumpi hän on, mutta ei kuulemma vielä näe..
Mutta, pääasia että kaikki on hyvin! Rakenneultraan sain ajan kesäkuun loppun, sitä odotellessa siis!
Muuten, mitenköhän paljon niihin pisteisiin vaikuttaa ne kaikki koneelle syötettävät tiedot, paino yms? Ajattelin vaan kun se laittokin mun painon väärin ja viimeset menkatkin heittää päivällä.... no, ei kai sen luulis NIIIIIN tarkkaa olevan???

Mulla on entisestään vaan hajuaisti herkistynyt, ihan kamalaa! Nytkin nenään haisee ihan hirveesti kissan pissa eikä mies haista mitään! Epäilenpä että meiän kissa on merkannut sohvan mielenosoituksena....YÄÄÄÄK!!!!!

Onkos muilla ollut jo np-ultra?

Heip!
Täällä vielä yksi joka vasta nyt uskaltautuu ilmoittautua [:)]
Kaksi lasta on ennestään ja nyt kolmas olisi tulollaan. Viikkoja on nyt 10+1.
Kaikki sujunut tähän mennessä ihan mainiosti.. Jos kaameaa pahoinvointia ei lasketa [:D]
Onnea kaikille muillekkin odottajille ja tarrasukkia masuasukeille <3

Terveiset np-ultrasta! Nyt voi vihdoin hengästä.. huoh.. Huomenna 12 vkoa täynnä ja uskaltaa jo ääneen iloita pikkuisesta. On se vaan niiiiin ihanaa <3

Onko teillä muilla muuten tehty ultra sisältä vai vatsanpeitteiden päältä.? Olin tosi yllättynyt kun näky niin hyvin masun päältä eikä tarvinnu sisäkautta ees katsoa...

Susuna

heips kaikille..jospa miekin jo tänne liittyisin..eli laskettuaika 5.11.2010 ja ensimmäisessä ultrassakin käyty..kaikki oli hyvin, pikkusella oli kauhea vauhti päällä ja oli lääkärillä tekemistä että sai niskaturvotuksen mitattua. :) ei oo hirveemmin mitää oireita ollu, muuta ku et väsyttää hirveesti aina välillä ja välillä on aika etova olo mut siinäpä se.. :) Tää raskaus oli todellinen ylläri, söin pillereitä ja siit huolimatta tuli plussa testiin, aluks pienoinen järkytys mut nyt jo onnellinen asia..nykyisen miehen kans ollaan keretty seurustelee puol vuotta mut hänelläkään ei mitään asiaa vastaan.. :) miulla on yks lapsi ennestään, 1 ja 2kk. Mitähän sitä muuta, ei varmaan ihmeempiä tällä kertaa, yritän jossain vaiheessa lukee koko ketjun et pääsen jyvälle kaikesta :)

susuna: miulle tehtiin kans ultra vatsanpeitteiden päältä ja näky kans tosi hyvin..luulin kyl ensin et tehtäis sisältä niinku aikasemminkin mut ei näköjään..miulku on viel sisäänpäin kääntynyt kohtu nii aattelin ettei näkyis kunnolla mahan päältä.. :)

tilliäinen ja masuasukki 12+5

Susuna mulla tehtiin ultra ensin sisäkautta, mutta sitten kätilö katsoi vielä vatsan päältäkin ja hyvin näkyi [:)]

msj mitenkäs töissä? Toi sun kokemus kuulosti kyllä kamalalta.... Ei mikään ihme jos vähän hermostuttaa ja mietityttää..!

Tulipa tänään sitten sellanenkin uutinen että mulla on ollut mahdollisuus saada parvorokko tartunta loppuviikosta.... [8|] Onks teillä mitään tietoa tai kokemusta tosta? Soitin jo neuvolaankin mutta se vaan meinas että jos tulee flunssaoireita niin pitää sitten olla yhteydessä... En mä oikein jaksa uskoa tartuntaan mutta kyllä se silti mielessä pyörii... [8|]

Huomenia kaikille [:)]

Eilen sit tuli shoppailtua ensimmäiset mammahousut. Eksyin Stockalla baby-osastolle ja siellä oli sit tarjousrekki mistä löytyi kivat ja rennot mammapökät -40% joten ei kyl tarvinnut miettiä kahta kertaa ostaako vai ei [:D] Oli jännä toissapäivänä huomata, että housut joita olin pari viikkoa aiemmin pitänyt tuntuivat nyt vatsan kohdalta jo tiukoilta eli kai se masu siitä alkaa kasvaa vaikkei sitä niin selkeesti vielä huomaakaan [:)]

Huomenna olis np-ultra ja jännittää ihan pirusti. Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa ja keiju kasvaa niin kuin pitääkin. Huih [:D]

Toivotaan iines* ettet ole moista rokkoa saanut.

Onnea kaikille uusille mukaan tulleille[:)]

En ole hetkeen täällä käynyt, tuntuu että olen ihan pihalla kaikesta! :D

Tulitikku, mistä tilasit tuon kotidopplerin ja paljonko maksoi?

mulla tehtiin ihan ensimmäinen ultra sisäkautta, toisella ultrakerralla sekä sisäkautta että vatsan päältä.. :)

Tulitikku Munkin piti kysyä tuota samaa kuin Lune. Mistä oot tilannut ja mitä maksoi. Silloin kun odotin esikoista suunnittelin hankkivani laitteen, mutta jäi sitten ostamatta.

[:)] Täällä kanssa yksi marraskuun vauvelia odotteleva Itä-Uusimaalainen kahden pikkupojan äippä. En ole aikoihin kirjoitellutkaan mihinkään foorumille mutta pitänee taas aloittaa tuo urakka.. pikkuhiljaa tietennii ettei tule revähdyksiä;)

Täällä myös yksi uusi ilmoittautuu. Tänään oli np ultra ja uudeksi lasketuksi ajaksi kirjattiin 3.11 (aikaistui viikolla). Kaikki oli kunnossa, joten tänään kerrottiin sitten tulevalle isoveljellekin uutiset. Poika on jo 7v, joten viime kerrasta onkin vierähtänyt aikaa...
Maha on kyllä pullahatanut ihmeen aikaisin jo tässä toisessa raskaudessa ja sitä on jo vaikea peitellä. Jouduin ostaan jo bellybeltin että mahtuu housut jalkaan :)

ensinnäkin tervetuloa kaikille uusille, onneksi olkoon!!

lune ja luomuleena, tilasin sen dopplerin raskauskeiju.fi:stä. siellä oli erilaisia ja hinnat vaihtelivat 45 ja 100 euron välillä. siellä oli kaikkea muutakin kivaa mitä vois tilata... [:)] [:D] [;)]

meillä ultra oli tänään ja ei voi muuta kuin hymyillä! hyvin siis meni! pötkylä oli kasvanut hyvin ja siellä se möykkäs kuin mikäkin hullu!

Takaisin