Huomenta,
koirat herätteli ajoissa ja nyt ei oo tekemistä :( Te kaikki, jotka odottelette ultraa ja vielä todistetta siitä, että pieni on hengissä, pidätte seuraavaa kirjoitustani varmaan naurettavana jne. mutta, kun nyt ahistaa asiat, niin pakko avautua. Mulla oli siis reilu viikko sitten np-ultra ja kaikki oli hyvin. Ultran jälkeen mulla on näkynyt useana päivänä ihan pienesti verta pyyhkiessä. Nyt pariin päivään ei oo tainnu enää näkyä. Mutta on vetänyt mielen aivan matalaksi, kun noita keskenmenoja on taustalla. Ja sitten ottaa jotenkin päähän se, että seuraava ultra on kesäkuun puolivälissä! Sinne on aivan tuhat vuotta. Ja siinä välissä neuvolan täti kuuntelee vaan sydänääniä. Niistä pelkään, ettei niitä löytyis siinäkään tapauksessa, että kaikki hyvin, kun mulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu. Tulee sitten turhaa huolta. Jotenkin haluaisin mieluummin käydä vaan ultrassa. Toisaalta mulla on kyllä mahatuntemuksia, että jotain siellä tapahtuu, mutta silti huolettaa. Osaako kukaan kertoa, että mikäli keskenmeno tapahtuu viikon 12 jälkeen, niin kai minä huomaan sen? Että voiko enää tulla keskeytynyttä keskenmenoa, joka mielestäni on pahin vitsaus, mitä voi olla? Se tais olla Luomuleena, joka sanoi, että yrittää olla positiivinen, kun baby sen aistii. Yritän noudattaa samaa. Ehkä pitää nyt vaan lähteä ihmisten ilmoille vaikka ostamaan raskausalushousuja ja sukkahousuja, jospa se piristäis! Ja kun painoa ei tullu lisää moneen viikkoon, niin palkita itsensä suklaakakulla tms.
Muuten, vaikka itse otin puheeksi nuo keskenmenot, niin ehken kuitenkaan sitten halua kuulla niitä pahimpia tapauksia, joita on tapahtunut kahdelle miljoonasta. En myöskään halua aiheuttaa huolta muille! Mitä vaan voi sattua, mutta käsitellään niitä sitten, jos pahin tapahtuu...