Hipsu:Mulla on laskettu aika 21.11. vaikka nyt kyllä näyttäis että 24.11...No,eipä parin päivän heitolla väliä!Ja lähekkäin siis ollaan![:)]
Amina:Huh,siellä teillä koetellaan kyllä hermoja!Pidän kädet ristissä,että se pikkuinen sissi on tarranut lujasti kiinni ja pysyy siellä loppuun asti!
luomuleena:Jee,12 viikkoa täynnä!Ihanaa,onnea![:)] Kyllä täälläkin on pyöritty jo vaunujen kimpussa ja miestä hillitsen koko ajan,että ei nyt vielä ostella mitään...[;)]
iines:Me ei haluttais tietää sukupuolta etukäteen,mutta nyt on mies ruvennut arpomaan,hmmm...Ollaan sitten päätetty,ettei varsinaisesti kysytä,mutta jos noissa kuvissa (3d,4d) näkyy,niin sitten näkyy![:D]
Ketunleipä:Onnea!Ja kyllä,pääkoppa on sekaisin ja koko ajan hypistelen kaupoissa tavaraa![:)] Toivoisin jo masunkin kasvavn ja potkujen tuntuvan ja...No,kaikki ajallaan!Oon vaan tämmönen hätähousu!
Bamboo:Onnea myös sinne!Tiedän tuon tunten,oireettomuus saa aikas epäileväiseksi...Mutta siellä se on,usko pois vaan![:)]
Krookus:Onnittelut!Lähes oireeton sinäkin,hienoa!
Mulla on Krookuksen,Lunen ja Unna Myn kans myös samat viikot,nyt 8+6.Mä oon siis ollu varsin oireeton.Väsy,nälkä ja jano,siinäpä tämän hetken oireet.Rinnat on pingottuneet,mutta ei oo pariin viikkoon ollu enää oikeen kipeät,eikä mitenkää suurentuneet.Mahaa nippailee,menkkamaiset kivut onneksi helpottaneet,lieventyneet.Ai niin,ja uutena tullu huimaus.Näillä mennään!
Lella:Kurjaa tuollainen...Hienoa kuitenkin että 12 viikkoa täynnä!Onnea!
Nipsu84:Mä jätin jalkaprässin heti salilla pois,kun tuli maha siitä niin kovin kipeäksi...Tänään tuntui ekan kerran juoksulenkillä,että maha olis vähän tiellä![:D] Ja joo,nappaa kyllä aina välillä,mulla makaaminen helpottaa sitten noita kipuja,tosin ei sitä viitti lenkkipolulla kovin kauaa maata![:D] Ei sillä,kuuntelen kyllä koko ajan miten maha ottaa urheilun vastaan ja nyt jo jäänyt tietyt vatsat ja jalkaprässi.En halua riskeerata...Tsemppiä ultraodotteluun![:)]