Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[font="times new roman"]Harmi kun täällä ei ole sellasta tykkää nappulaa niinku facebookissa! Olis ollu muutaman kerran tarpeen! Mutta Melela [:D] ! Joo itelläkin on tänään kyllä ollu jotenkii tosi hyvä päivä!

Melela: Huudan HEP!, koska minullakin on iltaisin "levottomat jalat" elikkäs tuota kutiamistunnetta. Se on niin inhottavaa, kun tähän asti olen aina nukahtanut tosi helposti. Nyt sitten pitää pyöriä ja potkia ja sätkiä, että jaloista menee tuo inha tunne ohi, että saa nukahdettua.
Ja toinen ikävä, jalkakrampit, vaivaa myös. Saatan herätä niihin keskellä yötä ja voi että, miten kipeitä ne silloin on. Päivän mittaan tullessaan, krampit ei ole pahoja, lähinnä alkaa naurattaa, mutta yöllä meinaa tulla tosissaan itku. Viikonpäästä neuvola-lääkäri, jolloin pitää muistaa mainita yhdestä jos toisestakin krempasta.
Melkoinen valitusvirsi tuli, mutta nyt iltapuhteiksi pakkaamaan kassia ja aamulla junaillen parin päivän koulutukseen.

mä oon ottanu magnesiumia nii ei oo enää jalat krampannu [:)] (koputan puuta)
ihmeen hyvin osa krampeista meni ohi ku nousi seisomaan ja käveli vähä. mutta pari kertaa oli sitte ettei mikää auttanu [:(] ja aamusin sain krampin jalkoihin ku venyttelin [:'(] ihan vaan ku sängyssä makaa ja siinä venyttelee nii johan jalat tykkäs [&:] sitte en ookkaa uskaltanu jalkoja paljoa liikutella [&:]

Heh, joo.. voiko ihanampaa olla, kun aamulla sängyssä heräillä ja venytellä raajoja. Sitten se iskee, tajuton kramppi pohkeeseen ja siinä ollaan hereillä kyllä koko talous! [:D] Nyt yritän kans magnesiumlisää vetää. Se ainakin auttoi väsyneisiin jalkoihin. Siis, kun tuntui että olis kävelly 15km vaikka ei ollut tehny mitään. Jalkalihaksia vaan särki. Vielä pitää syödä useampi päivä, kun ainakin viimeyönä heräsin kramppiin vielä.

Hui kamala... erehdyin sitten kattomaan ton Liviltä tulleen dokkarin Täydellinen synnytys... Ääk, en todellakaan odottanu että ne näyttäs sitä synnytystäkin [&:] Ehtiiks perua vielä???

Mä oon kans tyhmyyksissä pelotellu ittiäni kattomalla klippejä synnytyksestä![&:]

Heti kun pääsin sanomaan, ettei ole enää krampannut pitkiin aikoihin niin viime yöhän meni krampatessa senkin edestä! oikeaa pohjetta krampaasi niin, että oli itku tulla ja vähän väliä heräsin siihen, että olin liikahtanut ja jalka meni heti välittömään kramppiin. Siinä sitten tanssahtelin makuuhuoneen lattialla joka toinen minuutti! Aamulla taas tuli tehtyä se virhe, että menin haukotellessa venyttämään raajoja, ja taas oltiin ihan solmussa! Eipä ole väsyneenä töissä tullut tänään oltua se majakan kirkkain lamppu..! 

muillekkin näköjään tekee pahaa noi venytykset jaloissa.
aamuisin AINA kramppaa jalka kun vähän nilkkaa ojentaa. [>:]

mää oo katellu paljoki niitä vauva tulossa ja vatsasta maailmaan ohjelmia :) eikä se ala kautta synnytys ees näyttäny pahalta.. mutta ku näyttivät sektion [&:] se oli jotaki kamalaa [:(] muutenki tykkään haavoista ja verestä ja tikeistä ja ja ja [:'(][:(]

Oonkohan mä jotenkin kieroutunu, kun mulle taas itelleni tulee synnytyksiä katellessa sellanen "mä haluun jo kans" -olo.. vaikka kuinka naiset kiljuis ja huutais niissä videoissa. Ne loput on vaan niin ihania ?

Heips, jos kärsitte jalkakivuista niin ottakaa magnessiumia. Sitä määräsivät mulle neuvolasta ja katos heti seuraavanapäivänä täysin jalkakivut, ihanaa [:)] Ne olikin ihan hirveät, samoin katosi suonenvedot, ihanaa!!!

Synnytysvideoita en ole uskaltanu tai halunnutkaa katsoa tai oikeestaan ees ajatella koko synnytystä. Musta se on helpompi ku sen sitte vetää vain lonkalta koko touhun, ilman että on ajatellu tippaakaan etukäteen [:D]

Mä katoin kans tuon samaisen dokkarin synnytyksestä ja voi elämä!! Voiko kukaan olla niin PÖLLÖ että ajattelee tosissaan että hän vain HENGITTÄÄ vauvan ulos ilman mitään kipua saatika ponnistamista! [:D]
Mulle jäi sellanen luottavainen fiilis synnytyksen suhteen eikä tämä ohjelma ainakaan saanu mua pelkäämään, pikemminkin odottamaan että tuo päivä koittaa [:)]

Hö! Mullakin jäi näkemättä! Tuliskohan vielä uusintana joku päivä? Me sen sijaan katsottiin perhe/synnytysvalmennuksessa neuvolassa synnytysvideota. Toivottavasti mies ei  saanut pahoja traumoja siitä [:D] Itse en ole niin säikky, myöhäistä tää nyt on perua[:)]

Ehdin lukemaan parin ensimmäisen kuukauden blogimerkinnät.. mut pienen tauon aikana blogi onkin muuttunu nyt vaan kutsuttujen silmille tarkotetuks. Harmi. Oli kyllä tosi koskettava ja olis ollu kiva lukea miten heillä nykypäivinä menee.. mä kun ehdin vasta pienen syntymään asti.

[font="times new roman"]Melela yritin mennä lukemaan tuota blogia niin ei laskenu kun luki vaan että pitäisi olla kutsuttu lukija että pääsee!

Onko teillä kellään ollu alilämpöä? Siis silleen ihan reippaasti alilämmön puolella??

Mulla on nyt siis torstaista asti ollu olo, et on hirveesti kuumetta, mut aina ku mittaa, niin lukemaksi saan 35,2-35,8 ! Minusta kyllä aika alhainen lämpötila...?!

Oireet on kyllä niinku ois paljonki kuumetta, viluttaa, nenä niiskuttaa/on tukossa vuorotellen, posket punottaa jne...

Takaisin