Marrasmasut kuvina ??

Kiitos kehuista! :-)

Jon
, kyllä se sieltä vielä sullakin esiin tupsahtaa! ;-D

Onni-Ilona, mutta onhan sullakin jo IHANA masu! :-D siron näköinen...

Kiitos Desiree :)

Kyselit muuten aiemmin, että miten tuon kuvan saa näkymään, koitan laittaa tähän ohjeet:
Tossa ylhäällä mistä vaihdetaan fonttia, siinä on nuo boldit ym, niin on tuo maiseman kuva, hymiöiden vieressä. Painat siitä.
-> upload
-> select, valitset koneelta kuvan (tai useamman)
-> upload taas.
Nyt sitten sivusto päätti olla yhteistyökyvytön (yllättäen..), mutta muistaakseni kun kuva on latautunut, painat insert ja sitten kuvan pitäs olla tässä tekstiruudussa :)

Toivottavasti tuosta on apua sulle ja muillekin, jotka asian kanssa painii. Itsellänikin kesti aikansa, ennen kuin sain onnistumaan!

Kattelin just tässä mun mahaa! Taidan illalla ottaa kuvan ja laittaa sen tänne teille ni saatte kertoa onko se oikea vauvamaha vai ei

moi..

ompa teillä jo isoja masuja.. musta tuntuu että mun masu ei kasvakkaa ollenkaa.. vaikka ei sitä välttämättä huomaa ite ku on tuota massaa mahassa muutenki.. :D eka ultrassa näky sellane pikku mussukka.. ja sydämmen syke oli 145.. ja enskuun 5 päivä rakenne ultra.. voi alkaispa itelläki tuo maha sillee kasvaa että siitä huomais että ootan vauvvaa..:) nyt rv 19+3

Tässä mun masuni, joka ilmestyi oikeastaan yhdessä yössä. Pieni on sekin vielä, mutta odotellaan :)

rv 17+4

Bessie mulla sama. Tuntu et maha tuli yhdessä yössä. Nyt seistessä huomaa pienen kummun ja maatessa alamaha on sellanen "pallo" mieskin sano et sun maha on täältä alhaalta ihan kova (Kerrankin) :P

onpa erikokosta masua, ihania kuvia:) itsellä masu aikas iso; multa kysellään et kuinka isoks meinaan oikeen kasvaa :D . selkeesti raskausmahana näky varmaan vkon 14 jälkee...ja housut jäi pienenks tosi nopee :( mutta nyt löytäny ihania mammahousuja parit, niin ihanat jalassa kun mahanen on tuettuna mukana menossa eikä joudu koko ajan nostelee ettei takamus näkyis :D mies kutsunu ennen pikkymyyksi ja nyt.......muumimamma...kiva :D ja on kehunut vatsaa hyvännäköseks, hih! mun itsetunto ongelmat kasvavan vatsani suhteen ovat loppuneet ! :) ollaan ylpeitä möhiksistä!! <3

Tässä olis kuvaa kaksosmahasta.
Otin kuvan perjantaina, jolloin oli 18+0 täynnä. Eniten maha alkaa oleen tiellä ku pitäis kyykkiä. Mutta vielä en valita ku tiiän että tuo kasvaa hirmusesti tuosta!

mardis, aivan pakko tulla kommentoimaan: IHANA kaksosmasu! uskon, että sulla alkaa kyykkimiset tehdä jo tiukkaa, kun tuntuu että itekin jo ähkin ja puhkin sukkien tai kenkien pukemista. emoticon

Täytyi tulla lokakuisista kuokkimaan ja komppaan edellistä, IHANA on kaksosmasusi Mardis!! emoticon

Takaisin