Marrasmasut kuvina ??

hui mitä masuja!!

mulla menossa nyt 12+2 eikä masu näytä kasvaneen.. mutta aika iso se on - kun on tuota rasvaa :D mutta sellainen samanlainen kuin enennenkin raskautta. toisaalta mulla tulossa esikoinen, niin ei se vielä monillakaan näy tässä vaiheessa.

Oho! Minnuskalla siisti poikamassu!! :D Pystyssä töröttää.
Komia on. Itehän näytän ihan kävelevältä tynnyriltä, ei mitään pyöreyttä havaittavissa.

On kyllä aika nopeesti tullu näkyviin noi vauvamasut! emoticon Täälläkin on jotain jo havaittavissa, kun takit on alkaneet ahdistaa mahan kohdalta... Itelle toivoisin tällä kertaa pienempää mahaa kuin viimeksi... raskausarpia tuli sillon maha täyteen, ihan kylkiin asti. Geenithän niiden syntymisen pitkälle määrää, että eihän sille mitään voinu... mutta muistan vaan, että oli kovasti närästystä ja muuta vaivaa, hengenahdistustakin joskus kun maha oli niin iso. Niin ja oon vaan 160cm pitkä niin varmaan siksikin kohtu työnty niin voimakkaasti ylös- ja ulospäin. Useinhan masu on uudelleensynnyttäjillä kuitenkin isompi, eli taitaa jäädä haaveeksi semmonen nätti ja ei-ahdistava vauvamasu... ainahan saa kuitenkin toivoa. emoticon

Zaana mäkin toivoin nyt kun oon laihtunu vähän verrattuna edelliseen raskauteen niin söpömpää ja pienempää mahaa mutta jos kasvu jatkuu tätä tahtia niin ei taida olla toivoa. Mulla tuli kyllä vaan pari raskausarpea ja nekin ihan viimeisilla viikoilla mutta muuten kaikki siinä mahassa ahdistikin.

Ihania masuja teillä, 'vihreänä kateudesta' täällä katselen emoticon ! Itselläni on tänään 12+1 ja alamasulla tuntee vasta pienen, kovan pallon, joka ei ulospäin näy - ekaa pikkuista odottelen. Muuten olen vain sellainen hyvinsyöneen näköinen kaikkine turvotuksineni... Oikeeta vauvamasua odotellessa, siis! :)

Tulin tuolta lokakuisista kurkkimaan, että minkälaisia masusia täällä löytyy. :) Itellä ko se LA on ihan siinä rajoilla, että kumpaan kastiin kuuluu. ;)

Hyvin kyllä jo teilläkii alkaa masut näkyä!!! Itellä tässä nyt rv 16 ja kyllä se alkaa jo sieltä pullahtaa! JES. ;)

Ihanaa odotusta teillekkin kaikille!!! :)

Yritän tässä tätä masukuvaa laittaa, mut siis miten te muut ootte saaneet ton kuvan näkymään? Mä en osannu laittaa millään muulla tavalla, ku näin linkin kautta... emoticon

Mut tässä kuvaa tältä päivältä eli viikko 17+5. :-)

http://aijaa.com/v.php?i=001848098090.jpg

Päivitetääs tänne nyt kuvaa, tänään otettu eli 16+5:

http://imageshack.us/photo/my-images/196/img0567lh.jpg/

no kait mäkin sit oon raskaana.. oon kuvitellut että toi alavatsan pömppä on tullut vaan siitä kun ummettaa niin pirusti. :D mutta kai mä voin nyt ihan luvalla sanoa että se on kyllä vauvamaha. niin ja viikot 16+4.

Yhdyn Inxuun, ehdottomasti vauvamasu emoticon On kyllä eri muotosia masuja mammoilla, ja kaikki yhtä ihania! emoticon

Rv 16+5 <3 (Kohtu kuulemman kallellaan taaksepäin ja vauvalla sydämensykkeet oli 140-155 <3 yks ihminen veikannut tyttöä mutta moni muu veikannut poikaa :D )

Ihania vauvamasuja! <3
Itselläkin on nyt omista läskeistä huolimatta alkanut näkymään raskaus ulospäin melko selvästi <3

Takaisin