Mä ite kuulun edellisen lapsen johdosta lokakuu2011 ryhmään ja musta se on aivan loistava ryhmä. Se on salattu ryhmä jota ei näe muut kuin jäsenet ja sinne on pitänyt saada kutsu jotta pääsee mukaan. Meillä on sielä hyvä henki ja siitä syystä en oo ees kovin usein käynyt täällä foorumilla koska tänne on jotenkin vaikeampi kirjoittaa.. musta on mukavaa kun on tollainen ryhmä, ainakin jos sinne tulee väkeä joka on mukavaa. eli ei mitään tuomitsemista vaan avointa keskustelua hyvässä hengessä. Mä voisin perustaa ihan marraskuisille oman ryhmän joka on salainen, jos ketään kiinnostaa. Ite liityin edelliseen ryhmään kun vauvan syntymään oli 4kk ja silloin sinne liittyikin isompi poppoo, myöhemmin kyllä tuli muitakin mukaan.
Mä perustan sellaisen ryhmän joka on tarkoitettu niille joilla on laskettuaika marraskuussa.. eihän se mitään haittaa jos lapsen syntymä ajoittuukin lokakuulle tai joulukuulle.. on meidän lokakuisten ryhmässäkin sellaisia jotka on syntynyt syyskuussa tai marraskuussa.
Ne ketkä haluaa tulla sinne ryhmään, voi laittaa mulle yksityisviestillä nimensä, niin voin kutsua siihen ryhmään. Jos nimi on yleinen, niin sitten varmaan kannattaa kertoa millainen profiilikuva on, että en kutsu toista samannimistä henkilöä :D. Eli ryhmä ei tule nyt näkyviin koska teen siitä salaisen..