Marraskuun syntyneet <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Stork
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän rimpsessa otti myös vähän pikaisen startin, ei nuo varatut sektioajat neitiä miellyttäneet...

Eli tyttönen syntyi tänään 25.10 klo 12.53 kiireellisellä sektiolla. Mitat pikku rimppaliisalla 49cm ja 3095g ja raskausviikoilla 37+3

En olisi ikinä uskonut että näin pikkiriikkinen keijukainen meille tulee <3

Onnea WilMi!!! Miten sulla alkoi synnytys?! Itse jännitän ja toivon että tää pysyis sisälle sinne sektio aikaan asti! :)

Kiitos kaikki ihanaiset, se on kyllä jännä ettei meillä yksikään lapsi ole tullut "sillon ku piti" vaan jokainen jääräillyt jollain lailla <3
Liljankukka, mulla rupes lirahteleen vesiä aamulla vähän väliä pikkasen, sillon rupesin pakkaan kassia :D ja odottelin et tapahtuuko supistuksissa muutoksia, muuttuhan ne, tulivatki pikkuhiljaa ihan kunnon polttoina..
Mieskin siinä heräili ja könysi alakertaan, sanoin et tänään lähdetään. Ukko lamaantu siihen paikkaan, vaikka oli jo monena iltana ollut muka valmis :D

Jännä päivä takana <3

No on varmasti!!! Mulla on vauva perätilasssa ja jos vesiä alkaa mennä niin pitää kuulemma soittaa ambulanssi ja olla paikoillaan. Tänään kyllä vois (ja pitää mielenrauhan takia) pakata se sairaalakassi :D koska jos vedet menee niin se on menoa sit! Toivon todella ettei tämä tulis ennen aikoja!!!

Mulla oli kans edellisestä tuo kun oli perätilassa et ei saa liikkua ja pitää soittaa lanssi, mut se lähtikin pelkillä supisteluilla pari päivää etukäteen :)

Kätilö totesi kun pääsin sairaalaan että kyllä teillon jääräpäiset lapset ku kellekään ei passaa se mitä sovitaan :D
Hätäiseen pakatusta sairaalakassista en oo tarvinnut tähän mennessä ku kännykänlaturin, kirjan ja hampaanpesuvehkeet :) niin ja neuvolakortti tietty..

Onnea WilMi82 :Heartred Sekä kaikille muillekkin vauvan saanneille :Heartbigred Mulla on myös vauva perätilassa, ollut jo piiiiitkään. Sektio aika on varattu, silti koko ajan miettii että entäs jos käynnistyy ennen sitä.

Ihanaa vauvan tuoksuista arkea kaikille jo vauvan saaneille :love017

Takaisin