Huomenta,
Täälläkin vedellään vielä aamukahveja. Yö meni ihan kivasti, ukkeli nukkui pitkän pätkän klo. 23.30-5.00, mut sitten aamuyön oli tosi levoton. Joten pötköteltiin aamupäivä sängyssä vähän väliä torkkuen....
Olen huomannut, että kun annan illalla lisäksi korviketta, kun en ole ehtinyt ylimääräistä annosta pumppaamaan, on ukkeli jotenkin levoton. Ähisee ja puhisee, mut ei kuitenkaan itkeskele... Täytyy varmaan kokeilla Nania, kun nyt ollaan annettu vanhasta tottumuksesta Tuttelia (esikoinen söis siis sitä, ja Naninsta sai kauheat vatsanpurut), jos vaikka se sopisi ukkelille paremmin.
Mulla on lauantaina yläasteen luokkakokous, ja vähän jänskättää lähteä sinne. Ei niiden ihmisten takia, vaan sen takia että ukkeli ei ole ollut vielä pidempää aikaa isän kanssa. Luulen että iskää jännittää myös... Tosin en ole kauaa pois, käyn vaan syömässä, mutta kuitenkin. Täytyisi yrittää pumppailla maitoa varastoon, että on sitten mistä antaa.
PojanÄiti: Mä olen samanlainen mielialashoppailia --> shoppailusta ja jonkun kivan asian ostamisesta tulee vaan niin hyvä mieli. Tosin, jos ei löydy mitään silloin kun pitäis, niin sitten tulee ärrimurri!
Tupakka: Mä olen polttanut "viimeisen" tupakan 2006 uutenavuotena, ja voin kertoa että ainahan se on mielessä, kuten ex. -Hyviä ja huonoja muistoja! Mä olen kuitenkin antanut itselleni luvan polttaa juodessa (tässä suhteessa eri kuin ex [:D]). Sauhuttelu onkin pysynyt kurissa kohta jo viisi vuotta!!! Tästä täytyy kyllä kiittää miestä, joka inhoaa röpöttelyä yli kaiken.
Kokeilematta olevat herkut raskauden jälkeen: Näitä on. En ole vielä käynyt viihteellä, eipä ole vielä kiire. Saa nähdä koska sitä alkaa pää vaatia kunnon tuulettumista. Kokeilematta on myös monet kalat, sushi ja juustot! Ah, juustot, nyt vasta tajusin etten ole herkutellut niillä ja viinillä ollenkaan... Tosin, se taitaa olla vähän kiellettyjen listalla tuossa kilojenkaristus systeemissä... [8|]
Liinailu ja reppuilu: Mä en ole vielä kumpaakaan kokeillut ukkelin kanssa. Liinailu ei ollut mun juttu esikoisen kanssa. Jotenkin en saanut liinaa tarpeeksi tiukalle. Ohjeita löytyi netistä, mut homma ei vaan onnannut. Annoinkin liinan pois. Reppuja multa löytyy kaksi. Otan toisen varmaan käyttöön kun ukkeli oppii vielä vähän paremmin pitämään päätä pystyssä.
Mut nyt täytyy lähtee sitten lenkille, vielä kun on valoisaa. Hips-hei!