Marraskuun mussukka-pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Purrille paljon jaksuja leipomiseen ja mukavia juhlia :)

Aadan kummisetä kävi tuossa meitä moikkaamassa ja kiva oli saada vieraita pitkästä aikaa[:D]
Huomenna olisi tarkoitus mennä iltapäivällä keravalle ystävä perheen luo, kun pitkään aikaa ei olla nähty, kun he ovat olleet kipeinä aikalailla.
Hauskaa kun siirettiin neiti isojen vauvojen sänkyyn, niin tonne mahtuis toinenkin vauva[:D] Ompa ainakin tilaa neidillä möyrii kunnolla tuolla.

Mila: Tosi hienosti oot saanut pojan kasvamaan pelkäl rintamaidolla[:)]

Maanantaina muuten saatiin eka annos tota rota rokotetta ja ei onneksi tullut mitää sivuoireita. Saa nähdä tuleeko sitten muista rokotteista mitä annetaan sitten joskus ja jouluna.
7.12 mennään lonkka kontrolliin ihan terkka asemalle, kun neuvolalekuri sanoi että tytön lonkat on pikkasen jäykät, mutta voi johtuu siitäkin että neiti on niin jäntevä. Saa nyt nähdä sitten mikä on tuomio.

Mulla alkoi muuten jo menkat ja piru vie että tänään sattui oikein kunnolla.

Nyt kun miehen viekkuun ja alkohooliton sidukkaa. Taas lähtee piru vie äänikin. Koko ajan saa rykii.

Pikainen kommentti, ennen ku mies vie mokkulan[:@]

Neitin neuvola takana. Komiasti kasvaa +1 käyrällä ja paino noussut tasaisesti. Rotakin meni hienosti kurkusta alas ja nyt toinen nukkuu tyytyväisenä.

Onnea Purri hienosti menneestä illasta, toivottavasti eilinen jatkui samalla tavalla.

Mammaliina: kiva kuulla pitkästä aikaa kuulumisia.

Se ois taasen viikonloppu ovella. Palaan myöhemmin astialle.

Di di!

Aamukylpy ja syöttö-done, ekoille päikkäreille laittaminen- done, pyykkikone pyörimään- done.

Mistäs sitä aloittaisii jututustelu..hmm...no- eilen illalla tyttö maisteli taas maissivelliä sellaisen 10 ml ja tissi siihen päälle.
Nukkuminen sujuu hyvin- viime yönä 5 tuntia eka pätkä-syöttö- tokan 5 tunnin pätkän jälkeen otin viereen ja syötin-tyttö jatkoi uniaan ja heräsi parin tunnin päästä [:)][:)] Ilike!
Muutenkin alkanut rytmiä tulemaan koko päivään- olen tietoisesti tehnyt lenkkini myöhempään- siinä klo 15 jälkeen- jotta tyttö nukkuu toiset kunnolliset päikkärit ennen iltaa. Meinaa muuten mennä itkuksi, kun on yliväsy. Näin on ollut paaaljon parempi.
Kuvakirjat ovat kans kova juttu- ankka ja banaani ihan ykköset[:D]
Me ollaan painotettu tämän viikon musavalinnoissa suomalaisia naisia ja ollaan kuunneltu Chisun, Laura Närhen ja Jenni Vartiaisen levyjä. Kaikki tuntuu olevan yhtä hyviä tytön mielestä. Klassinen on eniten mieleen[;)]

Mammaliina: Kiva kuulla sustakin! Hienoa, ettei rotasta tullut mtn.
Meillä olis toi 22. pvä edessä.
Nii- hieno nimi, varsinkin toinen nimi[;)].

Mahtavaa Milamariaa- varmasti voittaja fiilis, kun on onnistunut nukutuksen kanssa[:D] ja saanut itsekkin enemmän lepoa!
Ja tosta korvikkeen tuputtamisesta; pidä pääsi- aina näissä vauvan syöttämisissä on joku neuvomassa suuntaan tai toiseen[>:]. Kyllä me äidit tiedetään parhaiten[;)]

Mitenkä HaniMamilla nukuttiin yö?

Sonzalle onnittelut piiitkästä unipätkästä!

uninen: Mä olen kans ihan myyty tolle keikistelijälle- ihanaa, kun toinen hymyilee ja jokeltaa niin tosissaan ????????

Purri: Mulla tulee nälkä, kun lueskelen noita sun leipomusjuttuja[8D]

: Mulla kans on vahvasti kasvis- ja kalaruokavalio, tosin aika-ajoin pihvi puolustaa paikkaansa[8D]
Ja riista on mun herkkua. Mä myös lisään kaikkien ruokiin soijarouhetta ja eivät noi ole moksiskään, kun makruloodassa on sekä jauhelihaa, että soijaa ja kaikenlisäksi täysjyvä makaroonia[:o] Tottumiskysymyksiä sanon mä.
Soijapalat on ihan parhaita[;)].

Juomisesta: On sitte korjattu taannoin sattunut virhe- tähän mennessä mennyt joku 3 litraa vettä ja laimeeta ja vähäsokerista mustaherukkamehua[:D]

Vauvan kakkahommista: Meillä nykyään kakkaillaan joka toinen päivä, kun ennen joka päivä ja useasti.
Varmaan hiiiirmu kiinnostavaa teista, mutta kerroinpa kuitenkin[:D]

Mutta nyt- suihkuun, jottei open juttusilla ihan maidolle löyhkäisi.

Tjaa.. ei mies tarvinnutkaan tätä tikkua, nyt on mammalla taasen netti käytössä jihuu[:D][:D]

Kaika: meillä kanssa mennään siinä 15-17 välillä toisille vaunulenkille, jonka jälkeen neiti nukkuu yleensä sinne 19-20 ja on illan tyytyväinen. Jos näin ei ole, niin ilta on pelkkää huutoa, niin kuin eilen. Meillä kakataan kerran päivässä ja sellainen laitamyötänen, että oksat pois[:D]

Rota-litkusta: neuvolan täti sanoi, että nyt pitää olla pari päivää ekstra huolellinen vauvan vaippojen kanssa, kun sitä rotavirusta on siinä vauvan kakassa, niin pestä käsiä tarkasti vaipanvaihdon yhteydessä, ettei miehen kanssa saada sitä tautia. Ihan uusi tieto[8|] Onkohan muiden rokotteiden kanssa sama?

Viime yönä meillä nukuttiin edelleen 2h pätkissä[:@]. Toivottavasti kohta alkaa jo pitenemään unet taas. Neuvolassa täti sanoi, että maidon kerääjällä voisi kerätä päivän aikana heruvan maidon ja antaa sen sitten illalla, jos ei iltaisin tunnu maito riittävän. En vaan oikeen tiedä johtuuko maidon puutteesta tai miten niitä unia saisi pidennettyä yöllä, kun toinen herää, syö ja nukahtaa tissille tyytyväisenä, mutta sitten on taas parin tunnin päästä nälkä.

Pitäisi noita tavaroita purkaa edelleen, mutta eipäs huvita. Olisi kiva, jos pääsisi isänpäivänä aamupalan ja lounaan syömään ruokapöydän ääreen, siis edelleen todella vaiheessa tän uuden kämpän laitto, mutta ei sitten millään ehdi oikeasti, kun aamulla ensi neiti edustus kuntoon ja kylläiseksi (yöpuku/yövaippa-> päivävaatteet/päivävaippa), sitten sama homma itselle, aamun leikit, sitten pitääkin saada jo neiti päiväunille, kun selkeästi väsyy-> vaunuilla lenkille, sen jälkeen omat safkat, pyykit, sitten taas alkaa neidin kanssa ruoka/pyykkirumba ja kun neiti menee toisille päikkäreille, niin on itse niin väsynyt, ettei jaksa mitään. Ja onpas nää asiat nyt sitten niin, että tää täti menee psykologille tuossa kohta, kun ei tahdo pää kestää. Parempi se on ennakoida masennusfiilikset kuin löytää itsensä sieltä suosta taas kerran. Taisi muutto olla himpun verran liikaa tässä elämäntilanteessa. Oon meinaan vannonut, etten enää muuta aikoihin, toivottavasti vaan elämäntilanne pysyy sen verran tasaisena, ettei tarvitse.

Hei! pistetääns sellainen reseptiketju pystyyn? ois kiva lueskella millaisia kasvisruokia teette. Itse syön kyllä lihaa, enkä siitä luovu, mutta toisinaan olisi kiva syödä ihan kasvista. Punajuuripihvit on herkkua, nam!

Hymyt: meillä on varsinainen isin tyttö. Kun isukki tulee vireen jutteleen, niin keskeytetään jopa syöminen ja kilitetään isiä ja hymyillään. Eilen ei suotu äidille hymyjä, mutta isin tullessa paikalle loppui itkut ja muut ja oli niin mukavaa[:D] Höpsö, mikä höpsö[:D]

Vitsi pelkään noita oravia, jotka on tässä meidän uudessa pihapiirissä, että menevätkö vaunuihin. On niissä vaunuissa kyllä hyönteissuoja ja sitten sadesuoja nyt, kun on harmaa ilma, mutta riittääkö ne? Onko kokemusta?

No nyt kun näitä kakkajuttuja kerrotaan, ni jaetaanpa omankin neidin tuotokset [:D] Yleensä toi on "varottanu" mua etukäteen, että kakkaa, mutta eipä oo nyt muutamaan päivään varottanu.. On vaa tyytyväisenä hymyilly ja sit ku oon vaipan vaihtanu, ni hirmunen "nauru"... Että reilu mukula mulla[;)]

Mulla on nyt suklaa cupcaket tehty muuten, mutta päällys pitää vielä laittaa [:)] Äiti tuo voileipäkakut jossai vaiheessa ja lupas sen verran kattella tyttöä et saan kakun tehtyä, jos siltä näyttää, että apua tartten.

Huominen jänskättää siinä mielessä, et paikalle on tulossa mun yks nuorempi serkku, jolla ei oo minkäänlaisia käytöstapoja [:@] Ei tervehdi, hyvästele, kiitä, sörkkii kaikkea mitä näkee, valittaa kun ei "pysty" syömään mitään mitä on tarjolla (eli siis nirsoilee ja tooodella pahasti) jne jne jne... Ja ei, ikää ei ole se 4-6v vaan 11v. Ja siis syy miksi jännitän on se, että oon aika varma et räjähdän sille jossai välissä, enkä haluis lapseni ristiäisissä "riehua".. Tosin äiti lupas jo pitää sitä silmällä, että toivottavasti mä en nää sen serkun mökötyksiä ja valituksia...

Reseptiketju: juu laitetaan ihmeessä [:)] Ois ihan kiva saada uusia ohjeita [:D]

Morjens!

Voi loistokasta, Poitsu nukkuu vaunuissa!!! Finally!
Kokeilin ajoittaa nämä lenkit myöskin myöhemmälle iltapäivään jolloin selkeesti on unisempi. TOIMII!!!
Eli nyt on lenkkeilty ihan kunnolla. eilen ihan ilosta porskutin 2tuntia ja päälle vielä 3tuntia shoppailua,
toki tissittelyä, vaipanvaihtoa ja ruokailua siinä lomassa.
Löysin kaksi "easy access" paitaa alelaareista. ja käheet Kinkat edustustilanteisiin[:D]
ja tänäänkin toistatuntia työntelin kiesejä... mahtavaa!!!

Milamariaalle
onnittelut nukutustouhuista!!! Minkälainen toimitus se teillä on?
Nää on joskus niin kummallisia, meilläkin kesti aikansa keksiä miten poika tahtoo nukutuksensa hoidettavan,
hän kun on "himppa" vaativa sen suhteen. Pitää olla tiukassa imetys asennossa, tutti suussa, rätti päässä ja juuri oikeanlainen heijaus (tällä hetkellä parhaiten toimii patjanpäällä istuen pompottelu[:)]).
Aikamoinen toimitus, mutta nukahtaa tähän ihan minuuteissa[:D][:D][:D]

Kasviruoka reseptit vielä harjoittelussa, Kovasti höyryttelen ja paistelen, papuja yms palkokasveja lisäilen sinne missä ennen on jauhelihaa ollut ja kaikki viljatuotteet on päivitetty täysjyväksi. Loppuperhe syö ihan sitä samaa, kohtuullisen kivuttomasti on kummallekin, miehelle ja esikolle alkanut kasvis maistumaan. Ennenvanhaan kun kaikessa oli lihaa seassa ja kasvisruoka vieraili lautasella ehkä kerran tai pari kuussa.
Mies kun oli vielä sellainen lihansyöjä (ei siis sekasyöjä, vaan lihansyöjä =pihvin kanssa korkeintaan voi ranskikset vetää, nehän on juuresta...[8|]) Pojat sitten paistelee ittekseen piffejä kasvismössön seuraksi jos mieli tekee[;)]
ja en täysin ehdoton ole lihan kanssa, tämä kun ei ole mitenkään aatteellista, envain halua sitä sisääni mätänemään... Mutta jos sitä nyt jossain ruuassa on nin en ala poiskaan nyppimään. Omissa keitoksissani en lihaa tai mereneläviä käytä, mutten todellakaan nenääni nostele jos muut lihasta nautiskelevat!!!! makuasiat on makuasioita ja niitä kommentoimalla saadaan vaan sotkua aikaiseksi.

Jos joku haluaa uutta näkökulmaa ruokailuun niin kannattaa lukasta Allen Carrin kirja "kilot kuriin".
Ei ole mikään perus laihdutus opas, vaan enempikin käydään sen syömisen takana olevan psykologian kimppuun. Ja mietitään mikä ihmisruumille on parasta ravintoa.
Ja samainen kirjailija on kirjoittanut Stumppaa tähän kirjan tupakoinnin lopettamiseen. Koko sydämmelläni voin sitäkin suositella kaikille ketkä painii tupakanhalujen kanssa. Sillä mä sain lopetettua ja nyt uudelleen nitistettyä tupakoinnin.

Purri mmmm.... suklaa cupcakeja!!!!! Slurp, voisin melkein tulla kuokkimaan bileisiin[;)]

Hanimami Loistavaa!! Psykolle vaan heti kun masennus edes mietityttää!!
Sulla on siellä niin paljon ollu ja tapahtunut että hattua nostan kun noinkin selväpäisenä tunnut olevan!!!

Kaika miten sä teet noita sydämmiä?!?!?
ja luin sun viikon jumppaamiset!!!
OhO, kui sää mitn muuta kerkeet!! Sähän oot kohta niin timmi et soit[:D][:D][:D]
... ja noi suomiMisut on pakko vielä peukuttaa, Vahvoja naisia kaikki!

Mulla on joku kivulias punane patti tississä[:o] Mut oisko kuitenkin vaan nasty finni...

Jos noi ois tissit    ( . )( . )

Niin mulla on se patti niiku noin     (´. )( . )       (jos toi ny näkyy!!!)

Nin ei kai tuossa enään mitään tiehyeitä ole?? Noin ylhäällä?

Meil on Otavan kanssa pitkä päivä tänään,
mies on pelailemassa yöhön asti ja esikoinen mummolassa yökylässä. ihan hauskaa[:D]
Noni, vauvveli huutaa... palaillaan :)

Meillä on mennyt tää päivä ihan sisällä, koska likka on flunssassa, niin en oo viittinyt lähtee tonne ulos. Esikoinen on kyl hyppinyt seinille ja mä oonkin ollut välillä että arge soikoo tuota poikaa.
Aada on niin räkänen, että hyvä kun saa ees nukuttuu päikkäreitä kunnolla. Pitää esikoisen kanssa lähtee ulos tai jos mies lähtee, kun tulee töistä.

Mä kyl singahdan koiran kanssa lenkille, kun mies tulee. Pääsen vähä vetää henkee ja koirakin arvostaa suuresti että pääsee lenkille.

Mites teillä isänpäivänä? Meillä ei ole kummosempaa, kun mies tulee 13:30 töist kotiin. Sitten vasta annan lahjan ja kortin. Varmaan jotain hyvää ruokaa teen[:)]
Esikoisen tekemä isänpäivä kortti laitettiin eilen postiin.

Tosi hienoa PojanÄiti että poitsu nukkuu hyvin vaunuissa[:)]
Toivottavasti se punainen patti ei oo mitää vakavaa.

Toivottavasti se Purrin sukulainen osaa käyttäytyä sitten juhlissa. Inhottavaa tommoiset tilanteet[>:]

Nyt kahvia lisää koneeseen ja jaahas neiti ei sit pitkää nukkunut....

Nukutustouhu: Valot poissa (tietenkin [:D]), silittelyä, tissiätissiä, peittoa tai unirättiä pitää olla just niin, että peittää ainakin niskan.. Jos tohon ei nukahda niin syliin ja heijausta. Usein just tohon 19-20 välillä se kitajaa eniten, kun taistelee sitä unen tuloa vastaan [:D] Meillä kestää nukutus puolesta tunnista tuntiin [:D] Itsepäinen poju!

HaniMami: Oho, enpäs ollut minäkään saanut Rotasta tuota varoitusta! [&:]

Äijjä, känkkää.. Palaan siis myöhemmin! [:)]

: Jos läppäri sulla, niin Function+Numlock ja sitten Alt pohjassa 3 (siis sitä Fn näppäimen avulla toimivaa 3:sta. mulla on se L kirjaimessa..niin varmaan sullakin) ja päästä ylös niin saat ?. Tässä linkki noihin muihin alt koodeihin:
http://www.alt-codes.net/
Ja hyvinhän tässä viikon aikana ehtii, onhan viikossa 7 pväää.
Eikä toi timmi kunto nyt ihan kulman takana ole-vanha akka kun olen[;)]. Sitte nelikymppisenä viimeistään[:-].
Menehän näyttämään sitä pattia, jos ei viikon sisään lähde?

HaniMami: Kiitos lisäinfosta rotan suhteen!

Tää kannattaa reseptiketjua- tulee tarpeen saada jotain vinkkejä- varsinkin kun alkaa noita soseita taas tekemään[;)]

Kaika: johan sää tempun teit[:D][:D] Kokeilin tota sun sydän ohjetta tällä miniläppärillä ja kappas, ei tullut sydämmiä, vaan alkoi tuleen kirjainten tilalla numeroita[:D][:D] Piti huutaa tuo melkein tietotekniikan tohtori ukkeli apuun, että pääsin taas kirjainten pariin[:D] Mutta siis nyt saan sydämen näin copy+paste ? ?? Osasin nyt muuten ilman tuota copy pasteakin[:D][:D] Tietotekniikan ihme.

Nukahtaminen: meillä nukahdetaan siten, että mami on vieressä ja pitää kätösistä tiukasti kiinni, sitten huudellaan sellainen 3x3min hyyyy-hyy-hyyy uni-itkua ja nukahdetaan, mutta kätösistä pitää pitää vielä pitempään kiinni tai muuten säpsähdetään hereille.

Isänpäivä: aattelin leipoa kakun (täytekakku-kinuskikuorrute+ mansikkatäyte)+ aamupalaksi on pekonia, munakokkelia, croisanttia, miehen lempimehua ja ruoaksi miehen lempiruokaa. Tietty mennään jo aamulla kuolaan miehen päälle maitopuklut ja annetaan kortti. Lahja annettiin jo ennen muuttoa, kun se oli hankittu (miehen kannattaman jääkiekkojoukkueen kaulaliina). Muuten ei mitään ihmeempiä tehdä normaalista sunnutaioleilusta poikkeavaa.

Rotarokotteesta:

Meille neuvolassa sanottiin että viikon päästä rokotteen ottamisesta pitää kakkavaipat pussittaa ennenkö laittaa roskikseen ja tätä suositelttiin tekemään viikon verran.. ja tietty kiinnittää huomiota käsihygieniaan. Jännä huomata, miten erilaisia neuvoja/ohjeita annetaan eri neuvoloissa.. vähän outoakin kyllä [8|]

Meile ei onneks tullu mitn oireita tosta rokotteesta. Tän kun lopulla on sit 3 kk neuvola jolloin rokotteita saadaankin sitten heti enempi..

Marullehan on annettu hurjat ohjeet ja vasta viikon päästä[&:] Kun meille sanottiin, että muutama päivä. Tosiaan taas näyttää tiedot vaihtelevan hurjasti.

Ja meillä ei puhuttu mitn vaippojen pussiin laitosta! Outoa..Ainoastaan käsihygieniasta..Ehkäpä pitää laittaa kuitenkin, kun teille muille sanottu...

PÄ: Jos oikein kova hinku tulee, ni meillä alkaa kavereille jatkot siinä 17 pinnassa [;)] Että tervetuloa leikkimään aarteenmetsästystä, et löydät meiän kämpän [:D][:D][:D][:D] Ja niissä cupcakessa on viellä marianne-rouhetta seassa [;)]

Isänpäivästä: En varmaa miestäni mitenkää muista, mut isälleni pitää jotain kukkaa ostaa sitten varmaan... Saas nähdä, tai sit meen vaan halaamaan ja toteen et "sorge ei tuu lahjaa" [:D]

Rota: Ei mullekaan mitää vaippojen pussituksesta oo sanottu, enkä oo sitä tehny. Käsiäni pesin vaa tarkemmin, mut muuten en mitää erityistä tehny..

Sain kuin sainkin neidin kakun valmiiksi! Tuli ihan hurjan iso ja sen tekeminen kesti yhtä kauan ku Ruususen uni! Hitto vie! Meinasin jo soittaa äidille, etten tee yhtää ainutta kakkua tarjolle, ku ei meinaa onnistua! Mut sit tajusin, et juu, liian vähän jauhoja eikä saa kostuttaa pohjaa ni hyvä tulee.. Siis kun tein kääretorttupohjista kakkua.. leikkasin sen pohjan 3 osaan (4 osaan ois loppupeleis kannattanu) ja rullasin sen ekan niinku kääretortun ja sit nostin sen pystyy ja seuraavat vaa kiedoin ympärille.. Sit en jaksanu enää alkaa leikkii tyllalla ja tekee sellasii hienoja kermakoristeluja (jotka yleensä teen) ja vaa mätkin sitä kermaa siihen kakun pintaan. Ja sit heitin niitä sydämenmuotosia strösselejä pintaan..

Neiti kutsuu..

Me saatiin sellanen yleinen infolappunen siitä rokotteesta ja siinä sanottiin, että noin viikon päästä pitää käsihygieniasta pitää hyvää huolta kakkavaippaa vaihtaessa parin päivän ajan. Pussittamisesta en muista mainitaa, mutta en mä aina niin tarkkaa noita luekkaan. Mutta aika laaja käsite tuokin on, noin viikko ja parin päivän ajan. Tavallaan siihen pitäis jo varautua ennen kun on mennyt viikko ja sit varmuudeks vielä yli viikon, kun ei tiedä tarkkaan millon niitä bakteereja on kakassa [>:]

Pah.. jaa ei rotalitku vaikuta. Tytteli on nyt eilisestä illasta asti ollut kiukkuinen kuin ampiainen, kakkavaippoja on saanut vaihtaa jo 4kpl eilisen illan jälkeen (yöllä), kun yleensä sitä kakkaa tulee se 1krt/päivä (näin ollut jo muutaman viikon) ja edelleen kärttyää saas nähdä mitä tästä päivästä tulee..

Terve!

Laiskottaa...ei huvita mikään. Suunnittelin jotta lähtisin illalla käymään yhdellä jos saisin jonkun kaveriksi jotta saisin jotain muutakin ajateltavaa ku koti ja lapset, mutta päädyin kuitenkin siihen jotta paree ku ei mee kun ei olis kuitenkaan mitään kivaa päälle laitettavaa ja sit pitäis tukkakin laittaa ja meikata. Ei jaksa. Mutta mä kyllä varmaan pian erakoidun, hoksasin tossa jotta en oo käyny yli kahteen viikkoon missään ihmisten ilmoilla. Mun päivät siis koostuu siitä jotta oon lasten kanssa kotona, puistossa käydään paivittäin mutta sielläkään ei koskaan ole muita äitejä eikä lapsia joten mun sosiaalinen elämä on ihan perseestä. Muutama kaveri on käynyt meillä mutta se siinä, taitaa nuppi kohta seota ellei missään käy!?! Oon aina kotona vaan verkkarit jalassa ja t-paita päällä ja tukka sekasin ponnarilla etten oo ittiäni edes pitkään aikaan laittanu sen näköseks et johonkin kehtais mennä. Isäntä yleensä hoitaa meidän kaupassa käynnit joten mulla ei oo ollu mitään tarvetta käydä missään. Ahdistaa jo vähän.... Ja ehkäpä mulla on jotenkin ahdistava olo jotta joutuisin noiden lasten kanssa johonkin lähteä ku pääsee paljon helpommalla ku on vaan kotona niin ei mee rytmit sekasin eikä tarvi miettiä mitään ylimäärästä. no nyt mua alko itkettääkin tää mun tylsä elämäni... [:(]

Ja ristiäiset...tajusin just et oon unohtanu käydä tilaamassa kukat, toivottavasti saan ne ens lauantaiksi edes jostain ku maanataina käyn ne tilaamas. Ja en tiiä miten ehdin ja jaksan siivota täällä, olis pitäny vuokrata seurakuntakoti niin ei olis tarvinnu murehtia siivouksia. Äitee onneks tekee tarjottavat. Nimi on onneks pojalle jo päätetty ettei tarvi sitä enää murehtia ja miettiä.

Tuli nyt vaan omaa napaa mutta yrittäkää kestää [:)][X(]

Odottelen jotta poitsu heräis kun on nukkunu jo 4tuntia vaunuissa(uusi ennätys) ja mä en oo saanu mitään aikaiseksi!!!!

Nopeesti Kirsikalle: Mä kyllä vähän jo huolestun susta.
Mitäs jos pinnistäisit ja lähtisit edes tunniksi sinne ulos?

Mutta tissihuuto alkoi, joten mo!

Takaisin