Marraskuun mussukat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TheRoad
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
sorry, aiheutan listan päivittäjälle hommaa :D Vaihdoin nimimerkin, eli memili = ellami
27.11/ellami/33/koks/4
 
sorry, aiheutan listan päivittäjälle hommaa :D Vaihdoin nimimerkin, eli memili = ellami
27.11/ellami/33/koks/4
Ei haittaa! Täällä mä räplään kännykkää sohvalla, päivitän listaa ja voin todella pahoin. Tyttö leikkii eilen saaduilla 1v synttärilahjoillaan ja mä poden huono äiti fiilistä kun en ole lattialla tytön seurana :-(
 
Heippa kaikille, ja kiitos Pikkukakkonen kauniista sanoista jotka missasin viime viikolla! <3

Teen yllätyspaluun takaisin marraskuisten listoille, koska musertavan keskenmenodiagnoosin jälkeen tänään löytyikin ultrassa hyvinvoiva sikiö ja terhakka syke!! Onni on suunnaton, ja olo myös sekava viikon "surutyön" jälkeen, mutta eipä tässä voi muuta kuin olla kiitollinen tästä yllätyskäänteestä ja nauttia raskaudesta -sittenkin!! :) Raskausviikkoja oli vähemmän kuin kuukautisten mukaan piti, en tosin ymmärrä kuinka ultraava lääkäri ei tälläistä asiaa ole ottanut huomioon.
Voi ihanaa onnea iloisesta uutisesta ❤️ nyt toivotaan ettei mitään säikähdyksiä enää tule vaan saat nauttia raskaudesta täysin siemauksin ❤️
 
Hei mä olen jotenkin huolimattomasti katsonut kalenterista ton mun LA:n... Eli olisi kuitenkin 2.11. No eipä sillä niin väliä mut voi muuttaa kun kerkiää.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top