Marraskuun mussukat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TheRoad
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Meillä tänään iltapäivällä varhaisultrassa todettiin, ettei kohdussa ole elämää eikä meille siis sittenkään tule vauvaa marraskuussa :( Voitte poistaa minut listalta, poistun haikeasti ryhmästä toivotellen kaikille muille ihanaa odotusaikaa! <3
Voi ei pahoitteluni ja haleja ja voimia itse kokemuksella tiedän kuinka kamalaa on ultrassa saada ne huonot uutiset:( toivon niin et kahden huononuutisen jälkeen saisin lopultakin kuulla ultrassa hyviä uutisia
 
Taas pitäisi olla ajantasalla! Jos et löydä itseäsi listalta, niin ilmoittaisitko siitä. Tämä kännykkä sovellus sekoili jotain viimeksi, niin on voinut joku jäädä merkkaamatta. :-( Yritin kyllä tarkistella, mutta joku on voinut jäädä multa huomaamatta.
 
Taas pitäisi olla ajantasalla! Jos et löydä itseäsi listalta, niin ilmoittaisitko siitä. Tämä kännykkä sovellus sekoili jotain viimeksi, niin on voinut joku jäädä merkkaamatta. :-( Yritin kyllä tarkistella, mutta joku on voinut jäädä multa huomaamatta.
Mä oon näköjään kaks kertaa listalla :)
 
1.11 / vimpa / 27 / kaks / 5 ( virallisesti la siirtyi 31.10, mutta olen koko raskauden seurannut tätä marraskuisten listaa,niin tämä tuntuu jo niin omalta,etten halua tuonna lokakuisiin siirtyä :) yleensä la mennyt yli,joten jos kaikki menee hyvin,niin tod.näk synnytän marraskuussa )
 
Heippa kaikille, ja kiitos Pikkukakkonen kauniista sanoista jotka missasin viime viikolla! <3

Teen yllätyspaluun takaisin marraskuisten listoille, koska musertavan keskenmenodiagnoosin jälkeen tänään löytyikin ultrassa hyvinvoiva sikiö ja terhakka syke!! Onni on suunnaton, ja olo myös sekava viikon "surutyön" jälkeen, mutta eipä tässä voi muuta kuin olla kiitollinen tästä yllätyskäänteestä ja nauttia raskaudesta -sittenkin!! :) Raskausviikkoja oli vähemmän kuin kuukautisten mukaan piti, en tosin ymmärrä kuinka ultraava lääkäri ei tälläistä asiaa ole ottanut huomioon.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top