Marraskuun kuulumisia

joo siis en todellakaan rupee mäkään maksaa toppahousuista 100 euroa huh huh!mulla on kahet äityshousut tallessa edellisestä ja niillä meinaan pärjätä sitten keväällä,mutta nyt vaan metsästämään jostain tarjoustalosta niitä toppahuosuja,ostaa vaikka paria kokoa isommat..mäkin kun olen päivät vaan kotona pojan kanssa,ni pakko sitä on aina ulos lähteä.
yhtään äityspaitaa ei ole tarvinnut ostaa,kun normipaidat venyy aika hyvin..ja kaikki a-linjaset takit on just hyviä,ku ne levenee tosta masun kohtaa..[:D]mutta nekin on kaikki villakangastakkeja,ettei kyllä kauheesti tarkene näillä pakkasilla.mutta viime talvena löysin kirppikseltä semmossen toppatakin joka antaa joustaa aika hyvin..
 
Minulla olisi tarjolla tarvitsevalle muutama pussillinen vauvan/lasten vaatteita. Väritys sopii paremmin tytölle (ei kuitenkaan pinkkiä pelkästään). Mukana on mekkoja, kesävaatteita, bodeja, housuja, potkiksia, pari pientä talvihaalaria, pipoja, sukkia, pikkupöksyjä, lakanat. Koot ovat 62cm-n. 100cm, kaikissa ei kokoja ilmoitettu. Osa vaatteista pesussa kuluneita, mutta ehjiä ja osa uusia ja pitämättömiä. Pussi on lähtöisin ystävältäni.

Antaisin nämä itselleni tarpeettomat vaatteet mielelläni niitä oikeasti tarvitsevalle, ei kaapin täytteeksi. Jos olet kiinnostunut, laita privaviestiä. Voin laittaa kuvia ja tarkennuksia halutessasi.
 
Moikka kaikki,
Kirjoitan nyt vielä marraskuun puolelle, vaikka joulukalenterin eka luukku tänään aukesikin! [;)]
Tänäaamuna loikoilin sängyssä (yleensä pomppaan ylös heti kun kello piipittää, mutta nyt sairaiden lasten kanssa etätöissä kotona) ja tunsin kuin tunsinkin ekan potkun! Tähän asti oon tuntenut vain pari epämääräistä muljahdusta, mutta nämä kyllä tuntuivat, toinen jopa mahan päällä olleeseen käteeni. [:)] Ah! Aiemmin olen tuntenut liikkeet vasta joskus 20-21 viikoilla, joten ehkä nyt istukka ei olekaan edessä. Se selvinnee sitten rakenneultrassa jouluviikolla. Enää 3 viikkoa siihen...!

Paino ei ole vielä noussut, vaikka sekä tisut että maha ovat kasvaneet, joten mikähän paikka on kutistunut? Viimeaikaisten tapahtumien perusteella epäilen vahvasti että aivot...

Yökötys on vähentynyt huimasti, enää yököttää kumartuessa tai jos on syönyt liikaa. Ihme olotila kun ei ole enää -eikä vielä- mitään vaivoja! Pitääpä nauttia tästä ajasta.

Hyviä vointeja kaikille !
Palikka rv 17+2
 
Takaisin
Top