Marraskuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja sit lisähuolta ku pyyhkiessä tuli verta :sad001 ei oo aiemmin yhdessäkään raskaudessa tullut

Mulla tuli myös edellisessä raskaudessa rv 6+3 pyyhkiessä kerran verta paperiin noin teelusikallisen verran. Tämän jälkeen laitoin siteen pöksyihin eikä siihen mitään enää tullut. Eli olisikohan lie mullakin ollut kyse jostain hematoomasta... Mutta raskaus eteni normaalisti eikä vastaavaa enää tapahtunut tuon jälkeen. Tämä siis rohkaisuna, ettei vuoto välttämättä tarkoita sitä, mistä se ensimmäisenä säikäyttää. Tiedän kyllä tunteen ja toivon, että vuoto ei sinulla jatku ja saat selvyyden asiaan seuraavassa ultrassa!

Mulla kans tuli edellisen raskauden alkuvaiheessa verta ja olin ihan varma, että kesken meni. Ei mennytkään onneksi :)

Todennäköisesti panikoin ihan turhia. Illalla jo loppui vuoto ja nyt ei oo ollut mitään. Jotenkin vaan aina iskee huoli vaikka kuinka vois olla selitys tai syy esim tuollaiselle pikkuvuotelulle.

Ainahan ne huolettaa. Jos sanotaan että pitäisi olla stressaamatta ja huolehtimatta liikoja niin kyllä mua ainakin mietityttää jatkuvasti ihan kaikki :D

Eikä yhtään auta että takana on kolme raskautta joista lapset ny leikkii yhdessä olkkarissa :D taas miettii kaikkia pieniä tuntemuksia kohdun seudulla ja omia oireita :D

Eikä yhtään auta että takana on kolme raskautta joista lapset ny leikkii yhdessä olkkarissa :D taas miettii kaikkia pieniä tuntemuksia kohdun seudulla ja omia oireita :D

Tää on niin totta.

Tuli mieleen, onko muita jotka imettää? Tääll eka kerta ku imetysaikana plussa ja näyttää ettei poju suostu luopuu :)

Meillä nuorimmainen (imetettävä) on 1v2kk :)

Iltaisin tulee vielä imetettyä. Hän on nyt vähän reilu vuoden. En tiedä onko vain kuvittelua, mutta tuntuu, että maitoa tullut nyt parina päivänä enemmän taas.

Ihana kun imetätte :Heartbigred kyllähän moni imettää ihan raskauden loppuun asti ja sitten tandem imetyksellä jatkavat :) Imetin melkein kaksi vuotiaaksi esikoisen ja lopetettiin kun ajattelin, että vähäinenkin imetys vaikeuttaa tämän toisen tärppäämistä. Eipä näyttänyt olevan vaikutusta kun melkein vuosi yritettiin vielä imetyksenkin jälkeen.

Minä myös imetän 1,5v ikäistä. Vähän ikävältä on tuntunut jo jonkun aikaa kun on rinnat niin arkana mutta jospa se tästä. :)

Vähän kyll inhalta tuntunut kun jotenkin tyhjemmän oloiset ja poikakin levoton imetettävä ku vaihtaa rintaa useaan kertaan syönnin aikana. Eiköhän tää joko helpota.

Siis mää olin tyhmä ja menin tekeen viimeset testit kaapista eilen. Viiva oli varmaan puolet haalempi ku edellinen kontrolliviivan vahvunen plussa :/ hirvee huoli heräs, mut oireet ei oo poissa. Luin sitten kaikenmaailman hook effecteistä ja muista, onneks huomenna on se varhaisultra niin saa varmuuden.

Imetän vielä harvakseltaan 3v8kk ikäistä, luulen että loppuu pian kun vähentynyt lähiaikoina muutenkin :)

Tein plussan perjantaina häälahjaksemme, sillä lauantaina oli häät. Nyt kauheat jännitykset, kun esikoista odotan ja kaikki tuntuu pelottavalta. Esimerkiksi se, että ainoa oire on vihlovat menkkakrampit, jotka muuten on kipeämmät kuin oikeat :(

Tein plussan perjantaina häälahjaksemme, sillä lauantaina oli häät. Nyt kauheat jännitykset, kun esikoista odotan ja kaikki tuntuu pelottavalta. Esimerkiksi se, että ainoa oire on vihlovat menkkakrampit, jotka muuten on kipeämmät kuin oikeat :(

Onnea! Kyllä noi kivut ja krampit kuuluu alkuraskauden juttuihin.. Mulla esikoista odottaessa sattui niin että olin 3 viikkoa saikulla alkuraskaudessa.. Luulin kokoajan että menee kesken ja yhtään ei auttanut kun lääkäri epäili aluksi kohdun ulkopuolista raskautta.. Mulla on nytkin ollut todella kipeää mut oikeastaan vaan niinä päivinä kun töissä ollut rankkoja nostoja niin on särkenyt kohtuun ja selkään kun on päässy töistä.. Mulla vasta varhaisultra 19.11 ja tuntuu että sinne on ikuisuus..

Tein plussan perjantaina häälahjaksemme, sillä lauantaina oli häät. Nyt kauheat jännitykset, kun esikoista odotan ja kaikki tuntuu pelottavalta. Esimerkiksi se, että ainoa oire on vihlovat menkkakrampit, jotka muuten on kipeämmät kuin oikeat :sad001

Kyllä ne oireet siitä varmasti lisääntyy kun raskaus etenee. Mulla oli kans esikoista odottaessa ihan alkuraskaudessa semmosia tosi kipeitä kramppeja muutaman kerran, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin. :)

Onko teillä miten väsymystä? Mulla nyt 6+5 ja tuntuu et mikään määrä ei auta tähän väsymykseen En kehtais jäädä töistä pois mut kyl meinaa aamusin tulla itku jo kun niin nukuksissa ja aamusta iltaan horroksessa

Takaisin