Marraskuun jutustelut

Mun täytyy kyllä sanoa, että mä olen nukkunut varmaan uuden 9cm paksun petarin ansiosta ihan todella hyvin, jos vertaa edellisiin raskauksiin. Aina sillon puutui/kipeytyi lonkat ja selkä ja asentoa sai vaihdella jatkuvasti.

Mulla aiemmin ollut ylimääräinen peitto pötkönä jalkojen ja käsien välissä. Joku vartalotyynykin varmasti olisi ollut parempi, mutta yritän aina viimeiseen välttää ostamasta ylimääräistä tavaraa :grin nyt en (ainakaan vielä) ole tarvinnut ylimääräistä tukea.
 
Vartalotyynyn kanssa tykkään nukkua normaalistikin, niin varsinkin nyt raskaana siitä on apua. Vielä jossain vaiheessa kun maha on vielä isompi, saatan ottaa tyynyn vielä selän taakse, niin pysyn paremmin asennoissa joissa mahan kanssa hyvä. Tässä raskaudessa olen toistaiseksi, suht lyhyttä unettomuusvaihetta lukuunottamatta nukkunut oikein hyvin. Vielähän tuota on aikaa sille että yöt muuttuukin kärsimykseksi. :wacky:
 
Mulla on olemassa tuo vartalotyyny mutta jotenkin tuntuu itselle liian kovalta/ korkealta ja vaikea saada tuntumaa. Kokeilussa tänään toinen peitto käärittynä selän taakse
 
Vattis86, mulle sano fysioterapeutti tosta käsien puutumisesta että pitäis yrittää nukkua kädet suorina.. mutta aika vaikeeta.. itellä myös puutuu kädet ja olkapäät kipeenä sekä aamusin aina kauhea päänsärky.
 
Takaisin
Top