Marraskuun jutustelut

Onko muilla tullu pesän rakennus viettiä? Täällä ainakin kaikki kaapit tyhjennetty ja järjestetty uudelleen. :grinMies ei tästä operaatiosta kovin innostunut :hilarious:
 
Ei vielä löydy pesänrakennusviettiä, ainakaan kovin voimakkaana. Lasten lelut saan pidettyä nyt aika hyvin järjestyksessä, ja tekisi mieli järjestää huoneet uusiksi, lapset on kaikki 3 samassa huoneessa, niin pojalle haluaisin oman huoneen kun on erilainen nukkuja kuin tytöt. Mutta mies ei innostu... Ärsyttää...
 
Me aloitettin miehen kanssa kylppärin remontoiminen (tai siis muut hoitaa) ja jo innolla suunnittelen tulevan pikkuisen huonetta
 
Täällä! Haluttais rempata, siivoilla kaappeja ja laatikoita, järjestellä joka paikkaa ja sisustaa uudiksi :hilarious: Vielä kun ois aikaa tälle kaikelle :woot: Töistä kun kotia tulen niin ensimmäisenä vietän lasten kanssa aikaa ja teen kaiken pakollisen (ruuan ym), mutta sitten on pakko pyhittää on hetki jonkun paikan siivoamiselle/järjestelyyn :grin
 
Mä haluaisin alkaa laittamaan lasten huonetta kuntoon, mut miehestä on liian työlästä kun se on täynnä esikoisen tavaroita jo valmiiksi. Jospa tässä ajan kanssa saisi miehen innostumaan ajatuksesta ja saisi vaikka seinät maalattua ennen vauvan syntymää :happy:
 
Meillä on vielä vauvan huone ja oma uusi makuuhuone hiukan kesken, mutta nyt puuttuu enää ihan vähän - jalkalistat ja sähköt. Olen jo moneen kertaan suunnitellut, miten järjestän huoneet ja mitä tavaraa sitten menee mihinkin kaappiin :)
 
On ollut päällä jo useamman viikon :joyful: siivoan kaappeja lasten kanssa. Kellari käytiin myös läpi, kun oli sopivasti talkoot ja roskalava.
Lastenhuoneen kaapit järjestelin ja tein hyllytilaa vauvalle. Nyt jo vaatteita pienissä laatikoissa siellä viikattuna :love017
Kehto odottelee nurkassa uutta patjaa, lakanoita yms. jotka juuri tilasin. Ai että!
:happy093

Tekisi mieli maalata, vaihtaa listat ja kaikenlaista, mutta luulen ettei siihen nyt riitä rahkeet :grin

Koitan tässä kovasti päättää mitä lankaa tilaisin vauvan peiton tekoon..hmmm.
 
On ollut päällä jo useamman viikon :joyful: siivoan kaappeja lasten kanssa. Kellari käytiin myös läpi, kun oli sopivasti talkoot ja roskalava.
Lastenhuoneen kaapit järjestelin ja tein hyllytilaa vauvalle. Nyt jo vaatteita pienissä laatikoissa siellä viikattuna :love017
Kehto odottelee nurkassa uutta patjaa, lakanoita yms. jotka juuri tilasin. Ai että!
:happy093

Tekisi mieli maalata, vaihtaa listat ja kaikenlaista, mutta luulen ettei siihen nyt riitä rahkeet :grin

Koitan tässä kovasti päättää mitä lankaa tilaisin vauvan peiton tekoon..hmmm.

Jos annan osoitteen ni tuutko meille seuraavaksi? Täällä ei meinaan minkäänlaista pesänrakennusviettiä ole. Työt verottaa niin paljon nyt, että kotona kaiken laittaminen tuntuu aivan pakkopullalle. Eli todennäköisesti asiat jää aivan viime tinkaan :grin
 
Jos annan osoitteen ni tuutko meille seuraavaksi? Täällä ei meinaan minkäänlaista pesänrakennusviettiä ole. Työt verottaa niin paljon nyt, että kotona kaiken laittaminen tuntuu aivan pakkopullalle. Eli todennäköisesti asiat jää aivan viime tinkaan :grin

Mulla sama! :stop: Isällä kyllä vaikuttaa olevan pesänrakennusviettiä!
 
Mulla kyllä olisi paljon ideoita ja kaikkea mitä haluaisin kotona tehdä ennen vauvan syntymää (kaikki pinnat huone kerrallaan uusiksi, järjestää kaapit ja siivota varastot). Töiden jälkeen en vaan saa mitään aikaiseksi ja viikonloppuisin aikaa vain ihan perussiivoukselle.
Jouluna olen jo päättänyt pitää pari viikkoa lomaa, joten sitä odotellessa jos vielä huvittaisi kaikki tuo tehdä :rolleyes:
 
Jos annan osoitteen ni tuutko meille seuraavaksi? Täällä ei meinaan minkäänlaista pesänrakennusviettiä ole. Työt verottaa niin paljon nyt, että kotona kaiken laittaminen tuntuu aivan pakkopullalle. Eli todennäköisesti asiat jää aivan viime tinkaan :grin
No en minäkään varmasti jaksaisi tähän tahtiin, jos töissä olisin :hilarious: on kuitenkin hieman erilailla aikaa, kun on lasten kanssa kotosalla, vaikka he työllistävät toki paljon kertyvien kotitöiden ohella :grin
 
On ollut päällä jo useamman viikon :joyful: siivoan kaappeja lasten kanssa. Kellari käytiin myös läpi, kun oli sopivasti talkoot ja roskalava.
Lastenhuoneen kaapit järjestelin ja tein hyllytilaa vauvalle. Nyt jo vaatteita pienissä laatikoissa siellä viikattuna :love017
Kehto odottelee nurkassa uutta patjaa, lakanoita yms. jotka juuri tilasin. Ai että!
:happy093

Tekisi mieli maalata, vaihtaa listat ja kaikenlaista, mutta luulen ettei siihen nyt riitä rahkeet :grin

Koitan tässä kovasti päättää mitä lankaa tilaisin vauvan peiton tekoon..hmmm.
Hei, mistä tilasit patjan? Haluaisin ostaa pinnasänkyyn määrämuotoon leikattua vaahtomuovia, ja mietin mistä sitä saa..
 
Hei, mistä tilasit patjan? Haluaisin ostaa pinnasänkyyn määrämuotoon leikattua vaahtomuovia, ja mietin mistä sitä saa..
Tilasin ihan jollyroomilta jonkin 17e kehtoon tarkoitetun terveyspatjan :grin
Aikaisempi patja oli edellisen omistajan vaahtomuovinen ja hän oli muistaakseni ostanut sen etolasta oikeaan kokoon leikattuna.
 
Mulla on myös paitsi kiireitä, myös kova tarve siivota ja järjestellä. Haastetta tuo remontti, jonka takia meillä on varastot täynnä tavaraa, koko perheelle käytössä kaksi vastekaappia ja asuinpinta-alaa puolet normaalista. Kohta onneksi tulee isoin huone, meidän makkari, valmiiksi ja saadaan vihdoin meidän aikuisten vaatteet pois sohvilta ja huoneiden nurkkiin kohoavista kasoista. Samalla tulee valmiiksi vauvan tila, jolloin saadaan pinnasänky ja hoitopöytä pois varastosta :joyful:
 
Haluaisin kans vaihtaa järjestystä, lähinnä nyt makkarit siten että poika sais oman huoneen. Nyt 2 tyttöä ja poitsu nukkuu samassa huoneessa. Haluan niille väljemmät tilat. Mies hankaa vastaan...
 
Me saatiin nyt vkl maalattua esikoisen huone ja oon aivan intona jo suunnittelemassa seuraavaa projektia :woot: mies ei vaan oo niin innoissaan kun toteutus jää pääasiassa hänen vastuulle:hilarious:
 
Onko jollakin vinkkejä nukkumisen helpottamiseen? Olen tunkenut tyynyä jalkoväliin ja niin, että kädelle on tuki kyljellä nukkumiseen. On kyllä vaikea nukkua, kun yöllä käsi puutuu ja selkää särkee. Ei tule siis nukuttua kauhean hyvin+ vielä lisäksi se vessassa ravaaminen. Pitäisikö siis kokeilla vielä lisätyynyjen lisäämistä esim. selän taakse??
 
Takaisin
Top