MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla paino arvio oli tänään muutaman gramman alle 3600g, eli kokonsa puolesta vois vaikka saapuakkin maailmaan. Ainoo että yrittävät vielä lähemmäs sitä 37 viikkoa. Niin ja en huomannutkaan sanoa että lapsivettäkin oli vähän. Varmaan sen takia makaankin osastolla.
Onko muilla kauheita ilmavaivoja? Mua kokoajan pierettää, onneks oon yksin huoneessa, niin voi rauhassa päästellä pihalle.

Tsemppiä kaikille. Kylläpä vaan alkaa tapahtumaan täälläkin, ihan joka hetki ei itse ymmärränkään että ollaan jo ihan h-hetken lähellä o.O jos tämä toinen syntyisi täysin samalla viikolla kun esikko niin enää 4 viikkoa odotusta. Hui. Toivon että edes sinne asti pysyisi masussa eikä nyt liian aikaisin tulisi. Täällä on ajoittain painon tuntua ollut nyt illalla, samaten hurjia vihlaisuja tulee toisinaan ihan kohdunsuulla. Rauhoittaudun kuitenkin sillä että tänään kaikki ollut ok ja lepäilen (leffa+suklaa) :P mies auttoi tänään onneksi paljon esikoisen hoidossa.

Yhessä koossa kotiuduin. Vauva, istukka ja kohdunsuu ok. Ei mitään hajua miks supistelee ja tuli veristä vuotoa. Lääke teki kurjan olon, tärisi ja kuumotti. Kipeä yhä. Tulisi olla rauhassa ja ottaa panadolia.

Mul tais polvi hajota kaatuessa. En kehdannu miehelle enkä sairaalas sanoa että kaaduin... No polvi on turvonnu kaksinkertaiseksi, en tunne polvilumpiota ja on ihan hemmetin kipee eikä kestä varata painoa, varsinkaan polven varaan. V*ttu... Jos huomenna oma tk...

Jos kerta kävit joka tapauksessa sairaalassa, niin miks ihmeessä et sanonu kaatumisesta ja polvesta?!?
Voihan tuo vuoto ja supistelu johtua ihan kaatumisestakin. Ja kai se mies nyt joka tapauksessa huomaa, jos sun polvessa on joku vialla? Laitoitko siihen kylmää kun kaaduit?

Mäki haluun vauvakutsut, tosin kukaan mun kaveri ei tiedä että meille tulee vauva, en oo sanonu ku kukaan ei oo kysyny :p tosin en oo kyl nähny yhtään kaveriani koko raskauden aikana niin ei oo tullu mahdollisuutta ees sanoa.

No jos ei oo edes kertonu kavereilleen olevansa raskaana tai ylipäätään pidä niihin yhteyttä, niin varmaan on vähän turha toivoo vauvakutsujakaan :wink

Oonkohan mä ainut jolla ei oo liitoskipuja! Häntäluun seutu nyt on ollu koko raskauden koko ajan kipeämpi, mutta nivusissa tai häpyluussa ei tunnu mitään, vaik on viikko 36 meneillään :/ eihän tuolta kukaan mahdu ulos, jos paikat ei löysty.

Mulla ei ollu ekassa raskaudessa lainkaan! Nyt tässä toisessa on sitten senkin edestä:arghh:

Vius: Mulla oli esikoisen odotusaikana vain häntäluu ajoittain kipeä (välillä tosi kipeä) mutta nyt tässä toisessa raskaudessa särkenyt nivuset, varsinkin oikea, välillä hurjankin kipeästi. Ja kävely sattuu toisinaan. Mistään lonkka tms säryistä en onneksi tiedä mitään :D

Mulla ekalla kerralla oli liitoskipuja ja sukkiksia niin että viimeisen kuukauden makasin sängyssä omasta tahdosta. Synnytys oli rankka. Toinen raskaus meni kivuttomana vaan supistellen ja synnytys oli vauhdikas ja helppo, tosin vain vuosi väliä aiemmasta synnytyksestä.

Mitenhän tää kolmas kun supistelee ja liitoskipuilee?? :P

Äippä82 , 36+2 tänään. Eli ihan hyvillä viikoilla ollaan, mutta silti mielellään odotetaan 37 viikkoa jos ei ole pakko tehdä ennen sitä sektioo. Luulisin että pe tai ens maanantaina tehdään. Lapsveden vähäisyyden takia ei saada enään niitä epoarvoja joiden takia mulla on jouduttu tekeen sektio aikaisemmin kummankin lapsen hyvinvoinnin takia.

Caarina, Ei oo menny vedet, mutta näytti olevan enään vähän. En ite ainakaan oo huomannu mitään tihkumista, mut 1,5 viikkoo sitten oli normaalisti ja nyt enään vähän.

Sehän on normaalia, että loppua kohti lapsivesi vähenee. Joillain vaan liiaksi vähenee.

Mulla oli esikoisestakin liitoskipuja, mutta kyllä nämä kivut on ihan eri planeetalta.

Jestas sentään ku iski lenssu! En saanu enää 5 jälkeen unta omassa sängyssä ja piti tulla sohvalle nukkumaan! Tässäkin tuntuu välillä ettei saa henkeä!

Mullakaan ei ollu ekassa raskaudessa mitään kipuja, eikä muutakaan krenkkaa. Tää kakkoskierros on huomattavasti vaikeempi. Just mietin tossa eilen aamulla kotona, että jos olisin töissä, olisin sinäkin aamuna vielä lähtenyt duuniin. Mulla alkaa äitiysloma tossa marraskuun puolivälissä. Kyllä tuntui tuskaiselta tuo ajatus! Esikkoa odottaessa pystyin hyvin olemaan töissä loppuun asti.

Takaisin