Marraskuisten plussatestien kuvia

Hei kaikille 😊 Taidan varovaisesti liittyä seuraan, voi apua! Tein kahdella eri testillä samoina päivinä, toisessa näkyy vahvistuminen paremmin. En oikein usko todeksi vielä, mutta siellä ne viivat näkyy.

Tsemppiä kaikille plussanneille ja erityisesti heille, joiden aika ei vielä ollutkaan ❤️

Liitteet

• IMG_8783.jpeg
    IMG_8783.jpeg
    280.6 KB · Katsottu: 15
Mun asenteen piti olla, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. Mutta näköjään ihan jäätävä stressi näistä testeistä silti. Eilisestä on mun silmään aavistuksen viiva kuitenkin tummunut. Tänään kuitenkin jo dpo 16. Perjantaisen testin onnistuin näköjään osittain jo rikkomaankin 😅 hain myös kaupasta pc testejä ja toi reunimmainen tehty tänään n. 3 h pidätyksellä. Mulla edellisessä raskaudessa testit vahvistunut nopeasti ja ekasta sain leffaviivat suoraan ekaan testiin, ni nyt huolettaa.
1000053758.jpg

Mun asenteen piti olla, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. Mutta näköjään ihan jäätävä stressi näistä testeistä silti. Eilisestä on mun silmään aavistuksen viiva kuitenkin tummunut. Tänään kuitenkin jo dpo 16. Perjantaisen testin onnistuin näköjään osittain jo rikkomaankin 😅 hain myös kaupasta pc testejä ja toi reunimmainen tehty tänään n. 3 h pidätyksellä. Mulla edellisessä raskaudessa testit vahvistunut nopeasti ja ekasta sain leffaviivat suoraan ekaan testiin, ni nyt huolettaa.
View attachment 153845
Mä ymmärrän sua täysin koska mullakin niin hirvee jännitys ja stressi😪 varsinkin kun oireet hävinnyt olemattomiin.. en tiiä miten tässä osais luottaa vaan tulevaan

Takaisin