Marraskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Näköjään olen eka täällä! 😀
Ensimmäiset 2 testiä lauantailta dpo 9 (koska tein jo yöllä malttamattomana😀) , toiseksi alin eiliseltä dpo10 ja alin tänäaamuna dpo11.

Nyt kp 23/24 ja ovisplussa oli kp11.

Liitteet

• IMG_0302.jpeg
    IMG_0302.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 74
Moikka @Kastehelmi_ ! Ihana toi öinen testaus!

Mä plussasin tänään! :smiling face with heart-eyes: Mulla olis nettilaskurien mukaan 1.11. LA, mutta neuvolan laskurin mukaan todennäköisesti pari päivää myöhemmin. Mulla on vahva epäilys, että tästä voisi tulla lokakuinen lapsi (aiempien kokemusten perusteella), mutta pysyn tietenkin lasketun ajan mukaisessa ryhmässä. Eli jos laskettu aika ei muutu niin tänne jään. Laitan kolme kuvaa plussasta, jotka siis samasta testistä. Se on haamu! Se vahvistui kyllä heti, kun 5min oli mennyt (kolmannessa kuvassa näkyy jo paremmin). Kyseessä RFSU Early testi. Mulla on ollut kierto 27 päivää ja nyt oli jo kolmatta päivää myöhässä menkat. Teen tällä viikolla toisen testin sitten vielä, et katson vahvistuuko plussa.

Liitteet

• IMG_2247.jpeg
    IMG_2247.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 42
  • IMG_2248.jpeg
    IMG_2248.jpeg
    853.6 KB · Katsottu: 38
  • IMG_2249.jpeg
    IMG_2249.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 39
Moikka @Kastehelmi_ ! Ihana toi öinen testaus!

Mä plussasin tänään! :smiling face with heart-eyes: Mulla olis nettilaskurien mukaan 1.11. LA, mutta neuvolan laskurin mukaan todennäköisesti pari päivää myöhemmin. Mulla on vahva epäilys, että tästä voisi tulla lokakuinen lapsi (aiempien kokemusten perusteella), mutta pysyn tietenkin lasketun ajan mukaisessa ryhmässä. Eli jos laskettu aika ei muutu niin tänne jään. Laitan kolme kuvaa plussasta, jotka siis samasta testistä. Se on haamu! Se vahvistui kyllä heti, kun 5min oli mennyt (kolmannessa kuvassa näkyy jo paremmin). Kyseessä RFSU Early testi. Mulla on ollut kierto 27 päivää ja nyt oli jo kolmatta päivää myöhässä menkat. Teen tällä viikolla toisen testin sitten vielä, et katson vahvistuuko plussa.
Onnea plussasta sullekin! 😍

Mulla laskettuaika on laskurin mukaan 4.11. ❤️

Mää plussasin tänään. Tuntuu todella epätodelliselta, oireita ei ole paljoakaan. Esikoisesta sain hyperpremeesin ja oksensin jo ennen plussaa 😅. Nyt tuntuu, ettei ole tottakaan kun oireet on niin "laimeita". Laskurin mukaan laskettu ois 3.11.

Liitteet

• IMG20260226063824.jpg
    IMG20260226063824.jpg
    652.5 KB · Katsottu: 29
Muokattu viimeksi:
Yksinäinen testi 23.2, dpo 9, haalea mutta selvä viiva oli jo silloin. Toisessa kuvassa Eiliset dpo 13 testit päivällä tehty parin tunnin pidätyksellä kun en ehtinyt odottaa kauempaa 🤣❤️ Oon himotestaaja ja jatkan varmaa niin kauan et viivat on tasavahvat 🤭

IMG_1794.jpegIMG_2061.jpeg

Ilmoittaudun mukaan :Smiling Face With Smiling Eyes: Toivottavasti viiva on vahvistunut riittävästi. Tässä siis joko dpo12&14 tai dpo13&15 testeistä kuvat, en ole täysin varma ovulaation ajankohdasta (ovis voi noista omista arvioistanikin heittää päivällä suuntaan tai toiseen!).

ACAB7BDF-D117-4A60-9E4B-46C1C3356C1E.jpeg

Huomenna suunnittelin tekeväni viikkodigin ja toivon siihen 2-3 tulosta! :folded:

Tulen varovasti mukaan tänne. Takana IVF-hoitoja ja todistetusti heikentynyttä alkionkehitystä sekä yksi luomusti alkanut tuulimunaraskaus, joten tähän luomusti ilmestyneeseen plussaan on ollut hieman hankalaa luottaa. Toive on toki kova. 🥹 Viivat vahvistuivat aika hitaasti, ovulaatioplussan varmistin kahdellakin eri testillä. Ovat nämä sentään paremmin kehittyneet kuin aikoinaan tuulimunaraskaudessa. Digitesti näytti dpo 18 raskaana 2-3 viikkoa. LA olisi 1.11. ❤️

Liitteet

• IMG_0997.jpeg
    IMG_0997.jpeg
    284.7 KB · Katsottu: 54
Tulen varovasti mukaan tänne. Takana IVF-hoitoja ja todistetusti heikentynyttä alkionkehitystä sekä yksi luomusti alkanut tuulimunaraskaus, joten tähän luomusti ilmestyneeseen plussaan on ollut hieman hankalaa luottaa. Toive on toki kova. 🥹 Viivat vahvistuivat aika hitaasti, ovulaatioplussan varmistin kahdellakin eri testillä. Ovat nämä sentään paremmin kehittyneet kuin aikoinaan tuulimunaraskaudessa. Digitesti näytti dpo 18 raskaana 2-3 viikkoa. LA olisi 1.11. ❤️
Tuun täältä sivusta huuteleen, että todella yksilöllistä kuinka testit tummenee! Minulla molemmista onnistuneista raskauksista testit tummentunu hirmu nopeaa. Kun taas siskollani joka oottaa nyt identtisiä kaksosia, ei meinannu testit tummeta ollenkaan, myös hänen aikaisemmassa tuulimunaraskaudessakaan ei testit tahtonu tummeta.😂

Onnea siis teille ja toivotaan parasta❤️

@Henskuu Vautsi mikä viiva! 😍

Mä testasin dpo 9 ja 10 ne haljut viivat ja nyt testit loppu. Käyn sisäistä taistelua siitä käynkö hakee kaupasta nyt jo lisää testejä vai maltanko oottaa siihen kk- alkamispäivään ennenkuin teen uuden testin 🤭 tosin sit pitäs oottaa perjantaihin asti enkä oo ihan varma maltanko....

Viitaten mun aikaisempaan viestiin - en malttanut 😂 rfsu early tehty dpo11 illalla 2h pidätyksellä, tuo vahvistunu kivasti siitä dpo9 testistä. Tää pc taas tehty dpo12 aamulla ja epäilyttää miksi noin halju viiva, oisin odottanu jo vahvempaa näillä päivillä kun plussa näkyi kummiskin niin aikasin jo tällä 😶

Liitteet

• 20260303_053432.jpg
    20260303_053432.jpg
    170.1 KB · Katsottu: 28
  • 20260302_175605.jpg
    20260302_175605.jpg
    251.2 KB · Katsottu: 26
Takaisin