Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta testipäivän jälkeen on ollu pakko seurata tilanteen kehittymistä, kun kaapissa oli noita onestepin halpisliuskoja. Havaintona, kuten monella muullakin, että nää ei kyllä mitään kovin aikaista raskautta selvästi näytä, vaikka pitäis olla 10miu. Dpo15 oli vielä ihan haamu (toki punertava) ja vasta tänään, dpo24 alkaa viivat olla lähes tasapaksut! Mutta näyttää vahvistuvan, eli mun testailuissa nää toimii nyt hyvin
Mulla kävi esikoisen testiä tehdessä just noin! Katsoin näyttöä alaviistosta ja näin tekstin "ei raskaana". Kauhea pettymys ja heti perään valtava onnentunne, kun näin parin sekunnin päästä, mitä näytöllä oikeasti luki.Pakko jakaa tänne tää mun paniikin aiheuttaja.
Olin siis tehnyt monta liuskatestiä jo 4+ viikolla, mutta 6+0 halusin tehdä vielä clearbluen testin että nään onko viikot nousseet. (Useampi kkm takana ja clearblue ei koskaan näyttänyt 2-3 enempää, vaikka viikkojen mukaan olisi pitänyt)
Katsoin testiä huonosta kulmasta ja silmään osui vain tuo ”ei raskaana” teksti. Meinasin sydärin saada. Oikesta kulmasta testiä tarkastellessa ei näkynyt muuta kuin tuo 3+