Marraskuisten plussatestien kuvia

Heippa ! Täällä tuli tänään kahteen testiin haaleat plussat, laitan teille nyt kuvat testeistä kun en aoikein nyt luota asiaan yhtään :wideyed: meillä ennestään 2019 syntynyt tyttö ja silloin tuli selkeä viiva. En nyt vain voi oikein uskoa tätä :woot: Kertokaa nyt mulle mitä mieltä ootte :love017
 

Liitteet

  • 463F61E7-8D35-4DF5-8D14-E28F33790A15.jpeg
    463F61E7-8D35-4DF5-8D14-E28F33790A15.jpeg
    28.3 KB · Katsottu: 40
Heippa ! Täällä tuli tänään kahteen testiin haaleat plussat, laitan teille nyt kuvat testeistä kun en aoikein nyt luota asiaan yhtään :wideyed: meillä ennestään 2019 syntynyt tyttö ja silloin tuli selkeä viiva. En nyt vain voi oikein uskoa tätä :woot: Kertokaa nyt mulle mitä mieltä ootte :love017

Ihan selvä plussa, ei tarvinnut edes zoomata. Onnea! :Heartred
 
Heippa ! Täällä tuli tänään kahteen testiin haaleat plussat, laitan teille nyt kuvat testeistä kun en aoikein nyt luota asiaan yhtään :wideyed: meillä ennestään 2019 syntynyt tyttö ja silloin tuli selkeä viiva. En nyt vain voi oikein uskoa tätä :woot: Kertokaa nyt mulle mitä mieltä ootte :love017

Ei tuo ole haalea, vaan ihan selkeä plussa! Onnea :) Mikä herkkyys testissä ja milloin menkkojen pitäisi alkaa?
 
Ei tuo ole haalea, vaan ihan selkeä plussa! Onnea :) Mikä herkkyys testissä ja milloin menkkojen pitäisi alkaa?

nämä testit on tilattu raskauskeijulta, tällainen teksti oli
Testi on herkkä, 10 mIU/ml hCG normaalin 25 mIU/ml hCG sijaan

kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina, päivien heittoja on ollut kuukautisten alkamispäivissä kyllä.

Tuntuu niin epärealistiselta tämä nyt että olen vieläkin ihan ’paniikissa’ :wideyed::grin Ajatuksena ollut että seuraava saa tulla kun tulee. Ollut vain pari päivää niin etova olo että päätin tehdä vähä etuajassa testin
 
Hain vielä tänään digitestin ja kyllä kai se on uskottava että raskaana ollaan :woot::love017 vähä on kyllä pelonsekaiset tunnelmat kun esikoinen on sitten karvan alta 2,5v että miten alkaa arki sujumaan.. kovasti olin menossa ensi vuoden tammikuussa takaisin töihin hoitovapaalta mutta jäädään sitten lennosta vielä kotiin jatkoksi :dummy:
 

Liitteet

  • 8F97C5F9-DAA9-421F-B02D-86230B882BA5.jpeg
    8F97C5F9-DAA9-421F-B02D-86230B882BA5.jpeg
    25.1 KB · Katsottu: 21
Alkoi epäilyttää aamuinen onestep, että kai viiva oikeesti vahvistuu vaikka siihen ei tullut kunnon viivaa. Epäilin että oli vaan surkea testi.. Digitestin tilasin jo viikonloppuna kotitestiltä, että voi kattoo että siinä luku muuttuu sit. Kaupasta menin ja ostin pregcheckin ja tunnin pidätyksellä ihan hyvä viiva. Vaikka digitestin tulokseen luotankin, niin silti vaikea käsittää että kyllä sitä oikeesti raskaana ollaan :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20210308_182121.jpg
    IMG_20210308_182121.jpg
    5 KB · Katsottu: 39
Hienoa Naala! :love017 Testasitko liuskatestillä, että kuinka tumma siitä tuli? Mulla on nyt 4+1 ja ajattelin, että ylihuomenna kokeilisin digiä, kun viiva liuskassa jälleen tänään vahvistui. Ylihuomenna pitäisi sitten varmuudella tulla 2-3, jos kaikki on silloin hyvin. Voi olla, että olisi tullut tänäänkin, mutta en vielä uskaltanut.
 
Hienoa Naala! :love017 Testasitko liuskatestillä, että kuinka tumma siitä tuli? Mulla on nyt 4+1 ja ajattelin, että ylihuomenna kokeilisin digiä, kun viiva liuskassa jälleen tänään vahvistui. Ylihuomenna pitäisi sitten varmuudella tulla 2-3, jos kaikki on silloin hyvin. Voi olla, että olisi tullut tänäänkin, mutta en vielä uskaltanut.
En uskaltanut testaa liuskalla kun aattelin tulevani vaan vainoharhaiseksi jos viiva ei ole niin vahva kuin haluaisin :grin
 
Varovaisesti kurkin tänne.
 

Liitteet

  • IMG_2706.jpg
    IMG_2706.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 31
Mulle iski hirvee hinku tehdä vielä yks testi ja saada kunnon leffaviivat mutta kotona ei oo yhtään testiä, joten tekemättä jäi :D
 
Täälläkin tuli 2-3 digitestiin tänään, kokeilin vasta nyt 4+3 :happy: Toivottavasti viikon päästä näkyisi 3+!
 
Takaisin
Top